hoď ma hore
Milí diskutujúci. Pri diskutovaní prosím: 1. nepridávaj témy pozostávajúce len z odkazov alebo jednoslovné témy / 2. nepridávaj uražlivé alebo vulgárne komentáre. Ak tieto pravidlá nedodržíš, tvoja téma pravdepodobne skončí v koši. Príjemné diskutovanie :)
none
ak chceš diskutovať, musíš sa registrovať. registrácia

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  rôzne  /  téma

Psychológia reklamy - kto mi vyplní dotazník?

príspevkov
3
zobrazení
0
tému vytvoril(a) 17.4.2009 00:32
posledná zmena 21.4.2009 13:39
1
17.04.2009, 00:32
Ak máte chvíľočku čas, vyplňte mi prosím môj dotazník, ktorý je dostupný na tejto adrese:

odkaz

Dotazník obsahuje 9 otázok a slúži na účely bakalárskej práce s názvom Psychológia reklamy.

Ďakujem.
none
3

1. 17.04.2009, 00:32

Ak máte chvíľočku čas, vyplňte mi prosím môj dotazník, ktorý je dostupný na tejto adrese:

http://uloz.to/1630866/DOTAZN%C3%8DK%20Psychol%C3%B3gia%20reklamy%20.doc

Dotazník obsahuje 9 otázok a slúži na účely bakalárskej práce s názvom Psychológia reklamy.

Ďakujem.

21.04.2009, 13:39
Mám more času-len čo ked mi uloz.to blokuje sťahovanie...Resp.sťahuje to s rýchlosťou 1 bit za hodinu...A to mám superextraturbošpeciál rýchly net!
none
2
21.04.2009, 13:32
Ja som na tom podobne.. tak velmi rada vyplnim!
moj dotaznik:

odkaz
none

najnovšie príspevky :

prevádzkuje diskusneforum.sk kontaktuj správcu diskusného fóra vytvoril dzI/O 2023 - 2024 verzia : 1.05 ( 27.4.2024 1:45 ) veľkosť : 82 401 B vygenerované za : 0.088 s unikátne zobrazenia tém : 53 289 unikátne zobrazenia blogov : 1 121 táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať...

možnosti

hlavná stránka nastavenia blogy todo

online účastníci :

hľadanie :

blog dňa :

Prečo Boh vyzdvihuje moc nášho jazyka Prečo nám Boh dáva dar, ktorý sa dotýka nášho jazyka? Môj priateľ, hovorená modlitba je taký dôležitý a praktický dar, pretože súvisí s touto malou časťou ľudského tela. Biblia nám to ukazuje pomocou rôznych ...

citát dňa :

Tvoj úsmev je tvoje logo, tvoja osobnosť je tvoja vizitka, aké pocity zanecháš v druhých po tom, čo mali s tebou skúsenosť je tvoja obchodná značka.