1
|
Viete, že vedieť " žiť " je umenie ? ..  ..ako ste na tom, sa štvete len aby ste žili ? ň
Zachovajte si vždy svoj kľud,.. to je prvá zásada pre spokojný život...)))
|
 |
|
3
|
|
1. 16.10.2014, 17:45
Viete, že vedieť " žiť " je umenie ? .. ..ako ste na tom, sa štvete len aby ste žili ? ň
Zachovajte si vždy svoj kľud,.. to je prvá zásada pre spokojný život...)))
▲
16.10.2014, 17:48
|
ano v zmysle, vediet, co je dolezite a naopak, co ide vypustit :D
nebrat zivot az tak vázne..
|
 |
|
7
|
|
3. 16.10.2014, 17:48
ano v zmysle, vediet, co je dolezite a naopak, co ide vypustit :D
nebrat zivot az tak vázne..
▲
16.10.2014, 17:49
|
ke´d je dobre neverie sa vážne a keď je zle, sa berie až moc vážne..tak sa to javí u skoro každého , nie?
|
 |
|
8
|
|
7. 16.10.2014, 17:49
ke´d je dobre neverie sa vážne a keď je zle, sa berie až moc vážne..tak sa to javí u skoro každého , nie?
▲
16.10.2014, 17:49
|
neberie, musím off ponáhľam sa..čaWO 
|
 |
|
9
|
|
7. 16.10.2014, 17:49
ke´d je dobre neverie sa vážne a keď je zle, sa berie až moc vážne..tak sa to javí u skoro každého , nie?
▲
16.10.2014, 17:51
|
Ani vázne veci by sme nemali riesit s horucou hlavou 🙂
|
 |
|
11
|
|
1. 16.10.2014, 17:45
Viete, že vedieť " žiť " je umenie ? .. ..ako ste na tom, sa štvete len aby ste žili ? ň
Zachovajte si vždy svoj kľud,.. to je prvá zásada pre spokojný život...)))
▲
17.10.2014, 00:55
|
umenie žiť znamená nájsť spôsob riešenia problému, ktorý sa vyskytne a keď problémy nie sú oddychovať
|
 |
|
2
|
Tak to by mali učiť v škole.........
|
 |
|
4
|
|
2. majko1 16.10.2014, 17:47
Tak to by mali učiť v škole.........
▲
16.10.2014, 17:48
|
a vedel by si povedať žiakom ako "na to? "
|
 |
|
6
|
|
4. 16.10.2014, 17:48
a vedel by si povedať žiakom ako "na to? "
▲
16.10.2014, 17:49
|
Vedel, len neviem či by oni vedeli o čom hovorím........
|
 |
|
5
|
|
2. majko1 16.10.2014, 17:47
Tak to by mali učiť v škole.........
▲
16.10.2014, 17:49
|
klud musi nájst kazdý v sebe.
|
 |
|
10
|
Prvá podmienka je spoznať sám seba, svoje schopnosti svoje možnosti.......
|
 |
|
|