hoď ma hore
Milí diskutujúci. Pri diskutovaní prosím: 1. nepridávaj témy pozostávajúce len z odkazov alebo jednoslovné témy / 2. nepridávaj uražlivé alebo vulgárne komentáre. Ak tieto pravidlá nedodržíš, tvoja téma pravdepodobne skončí v koši. Príjemné diskutovanie :)
none
ak chceš diskutovať, musíš sa registrovať. registrácia

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  rôzne  /  téma

Zarucna oprava

príspevkov
5
zobrazení
0
tému vytvoril(a) 29.7.2012 17:47
posledná zmena 29.7.2012 20:32
1
29.07.2012, 17:47
Pokazili sa mi reproduktory tak som ich reklamoval a reklamaciu mi uznali.Lenze povedali mi ze do mesiaca mi daju vediet a uz je mesiac aj jeden tyzden odvtedy a furt nic.Chcem vediet ci mozem pozadovat vratenie penazi???Jedna sa o 600 eur takze mi to nieje jedno ako to dopadne.
none
2
29.07.2012, 17:59
Ak presiel mesiac, mas narok na vyplatenie penazi. Na to je zakon. Chod tam a urob bordel!
none
3
29.07.2012, 18:04
Diky Boris mas to u mna ale skusim to vybavit rozumnou cestou...
none
4

3. 29.07.2012, 18:04

Diky Boris mas to u mna ale skusim to vybavit rozumnou cestou...

29.07.2012, 18:05
Ked to bude fungovat, tak urcite, ale priprav sa aj na tu moznost, ze budes musiet dvihnut ton hlasu 🙂
none
5
29.07.2012, 20:32
(4) Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach podľa všeobecného predpisu;22) na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z týchto práv spotrebiteľ uplatňuje, je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa § 2 písm. m) ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.


- mas pravo na odstupenie od zmluvy a nasledne na vyplatenie penazi. na tvojom mieste by som im napisala, ze podla §18 ods. 4 zakona c. 250/2007 Z. z. (ide o zákon o ochrane spotrebitela) od zmluvy odstupujem, nech mi vratia peniaze.
none

najnovšie príspevky :

prevádzkuje diskusneforum.sk kontaktuj správcu diskusného fóra vytvoril dzI/O 2023 - 2024 verzia : 1.05 ( 17.4.2024 8:30 ) veľkosť : 92 935 B vygenerované za : 0.062 s unikátne zobrazenia tém : 50 151 unikátne zobrazenia blogov : 886 táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať...

možnosti

hlavná stránka nastavenia blogy todo

online účastníci :

hľadanie :

blog dňa :

odkaz Šialené zhony alebo pokoj, stromček, pod stromčekom darčeky a ľudia, ktorí sú nejakým spôsobom k sebe viazaní spolu pokope v strese či radosti... A ešte narodeniny... Pre niekoho skut...

citát dňa :

Nikdy neopúšťaj niekoho, koho miluješ, pre niekoho,
kto sa ti páči, pretože ten, kto sa ti páči, ťa opustí pre niekoho, koho miluje.