Hoď ma hore
prihlásenie:
Registrácia  |  Zabudnuté heslo
tu sa nachádzate: hlavná stránka  politika  téma
kategórie:  

USA sú nespokojné, Turecko údajne bude kúpu ruského S-400 ľutovať

9
reakcií
344
prečítaní
Tému 12. apríla 2019, 21:49 založil humanitárny bombardér.

podobné témy:



1.
označiť príspevok

humanitárny bombardér muž
   12. 4. 2019, 21:49 avatar
Portál K-politika si všíma reakciu USA na fakt, že Turecko napriek všetkým americkým, najprv priateľským radám a dohováraniu, neskôr odporúčaniam, potom výstrahám a nakoniec vyhrážkam aj tak kúpilo ruské systémy S-400

www.hlavnespravy.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


2.
označiť príspevok

humanitárny bombardér muž
   12. 4. 2019, 21:54 avatar
S-400 je najlepsi obranny system proti lietadlam a raketam.


4.
označiť príspevok

Lemmy muž
   12. 4. 2019, 22:00 avatar
Aj proti UFO, preto teraz nepozorujeme návštevy mimozemšťanov. 
Súhlasí Osvietený


5.
označiť príspevok

humanitárny bombardér muž
   12. 4. 2019, 22:08 avatar
Lenin ty mas v hlave len UFO


6.
označiť príspevok

Lemmy muž
   12. 4. 2019, 22:14 avatar
Nie som Lenin, a to znamená, že máš v tej dutine na krku odpad. 
Súhlasí Osvietený


3.
označiť príspevok

humanitárny bombardér muž
   12. 4. 2019, 21:57 avatar


7.
označiť príspevok

Osvietený muž
   15. 4. 2019, 23:26 avatar
To nie je duta hlava ale gebula plna ruska


8.
označiť príspevok

Osvietený muž
   15. 4. 2019, 23:26 avatar
hlavna sprava    


9.
označiť príspevok

Osvietený muž
   15. 4. 2019, 23:28 avatar
Trocha rácia

Hlavné správy sú internetový denník. Podľa komisie Konspiratori.sk je zaradený medzi konšpiračné médiá.
Šéfredaktorom je Róbert Sopko.

Hlavné správy spolupracujú s občianskym združením Slovensko-ruská spoločnosť Jána Čarnogurského.

Pre Hlavné správy tiež pod pseudonymom Eugen Rusnák píše Rus Jevgenij Paľcev.

Na Slovensku ide populárne médium, ktoré kombinuje zavádzajúce informácie s reálnymi, čo čitateľov mätie ešte viac

Hlavné správy sú kritizované za poskytovanie priestoru na šírenie konšpiračných teórií, zaujaté spravodajstvo, dezinformácie, vojnovú a prokremeľskú propagandu

Denník šíri aj dezinformácie ohľadom slovanskej kultúry, napr. že je staršia ako v skutočnosti alebo lepšia ako ostatné kultúry. Táto forma ovplyvňovania prostredníctvom kultúrnej identity je súčasťou ruskej informačnej vojny

V roku 2016 napríklad recyklovali hoax, že „Putin vytláča dolár zlatým rubľom“, pričom tvrdili, že Rusko ako odvetu za západné sankcie prestane robiť obchody v dolároch, čím zasadí tvrdý úder Američanom. Tento hoax šíril už dva roky predtým dezinformačný Aeronet.cz a bol medzitým vyvrátený. Hlavné správy článok po pár dňoch stiahli.

Hlavné správy šírili lživú správu, že pozorovatelia OBSE potvrdili na Ukrajine nelegálne transplantačné stanice; článok po kritike vymazali (podozrenia vyvrátila aj ruská agentúra RIA), avšak opravu nikdy neuverejnili.

Z českých médií prebrali správu, že cudzinci v Plzni zabili správcu ubytovne, avšak zamlčali v tom čase známu informáciu, že útočník podľa polície pochádzal z Lotyšska. Namiesto toho článok podfarbili fotkou, na ktorej policajti odvádzajú arabsky vyzerajúceho muža.

V apríli 2017 šírili dezinformácie ohľadom chemických útokov v Sýrii.Tvrdili že útok bol nafingovaný organizáciou "Biele Prilby", aby vytvorili zámienku pre medzinárodnú intervenciu západnej koalície pod vedením USA. Opierali sa o tvrdenia predstavenej katolíckych rehoľníčok napriek tomu že BBC s nimi nesúhlasí.

V novembri 2018 sa ukázalo, že od 2015 pre Hlavné správy pod pseudonymom Eugen Rusnák píše Rus Jevgenij Paľcev, ktorý udržiava kontakty s pracovníkmi ruskej mediálnej skupiny Rossija Segodňa (Rusko dnes, kam patrí aj agentúra Sputnik), financovanej Kremľom. Návštevy Sputnika potvrdzujú fotografie Miloša Zverinu z januára 2018, podľa ktorého Paľcev „preberá články z týchto médií“. Európsky parlament pritom agentúru Sputnik označil za jeden z nástrojov, cez ktoré sa Kremeľ snaží „spochybniť demokratické hodnoty, rozdeľovať Európu, získavať domácu podporu a vytvárať dojem zlyhávajúcich štátov vo východnom susedstve EÚ“.

Fungovanie Hlavných správ, takmer žiadnu editorskú spätnú väzbu a slabé overovanie faktov zmapoval Jakub Goda, ktorý istý čas pod falošným menom pre tento denník písal.

sk.wikipedia.org Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


10.
označiť príspevok

hokejis muž
   15. 4. 2019, 23:39 avatar
osvetielkovaný sem dáva zasa výplody konšpiračného webu konspiratori
váš príspevok

Pridávať príspevky môžu iba zaregistrovaní účastníci fóra.

Som zaregistrovaný

nick: heslo:
zostať trvalo prihlásený    
Nie som zaregistrovaný

Vaša prezývka:  

Po zaregistrovaní budete automaticky presmerovaní do tejto témy.

najnovšie príspevky na celom fóre

neprehliadnite
df.sk na Facebooku
vyhľadávanie
 
Radšej ísť do roboty, ako nespať vôbec.
Prevádzkuje df.sk | TOPlist
(63 816 bytes in 0,448 seconds)