hoď ma hore
Milí diskutujúci. Pri diskutovaní prosím: 1. nepridávaj témy pozostávajúce len z odkazov alebo jednoslovné témy / 2. nepridávaj uražlivé alebo vulgárne komentáre. Ak tieto pravidlá nedodržíš, tvoja téma pravdepodobne skončí v koši. Príjemné diskutovanie :)
none
ak chceš diskutovať, musíš sa registrovať. registrácia

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  náboženstvo  /  téma

Satanistická čierna omša dokazuje, že katolícka viera má pravdu o sv. príjmaní(Eucharistií, ľudovo nazývanej oplátka)

príspevkov
29
zobrazení
2
tému vytvoril(a) 13.9.2016 08:57
posledná zmena 13.9.2016 18:32
1
13.09.2016, 08:57
Cirkev a sväté príjmanie (Eucharistia) mnohí kresťania neveria, ale nájdu sa aj takí kresťania čo odmietajú a popierajú. Čo nechápu odmietaví kresťania, to veľmi dobre chápu satanisti na svojej čiernej omši - preto satanisti kradnú hostie(oplátky, Eucharistiu) z kostola, lebo vedia, že to nie je symbol, spomienka, ale že má nekonečné silu. Oni ju však znevážiť a pošľapať, ak by hostia bola len oplátka nekradli by hostie z kostola a nepoužívali na satanských obradoch, kedy ju používajú na pošľapanie.


V poslednej dobe sa v médiách vyskytlo niekoľko príbehov o malých satanistických skupinách, ktoré verejne vykonávali „čierne omše“.

Tieto obrady sú založené na katolíckej omši, ale smerujú k satanovi a často znesväcujú Eucharistiu.

Takýto spôsob predstavuje zlo a nemal by sa brať na ľahkú váhu. Napadalo mi však, že tieto čierne omše poskytujú dobrý dôvod, prečo má katolícka viera pravdu.

Eucharistia je stelesnením Ježiša alebo predstavuje zlo
Eucharistia predstavuje prítomnosť Ježiša alebo je len chlebom a vínom.

Ak je Ježiš prítomný svojím telom a krvou v Eucharistii, mal by každý počas omše chváliť nášho Pána. Ak je Eucharistia stelesnením Ježiša, nemal by byť žiadny protestantizmus, mormónstvo, islamské náboženstvo alebo ateizmus. Ak však Eaucharistia nepredstavuje Ježiša, tak potom všetci nasledovatelia Ježiša Krista počas dvetisíc rokov boli v skutočnosti modloslužobníci.V takomto prípade by nemal byť nikto katolíkom.

Jedná sa o nasledovné sporné otázky. Každý, kto spoznal Ježiša Nazaretského, si položil zásadnú otázku: je toto Boh v nejakom mystickom prestrojení alebo nie? Prví kresťania nazývali takúto dilemu„aut Deus aut malus homo“(„Buď Boh alebo zlý človek“). Každý, kto prichádza do styku s Eucharistiou, je konfrontovaný s rovnakou otázkou: je to buď Boh alebo modlárstvo?

Ak je Eucharistia pohanským modlárstvom, je to samozrejme diabol. V prvom liste Korinťanom sa píše o pohanoch nasledovné: „Ale to, čo obetujú, obetujú zlým duchom, a nie Bohu.“

Celý svet sa zmieta medzi týmito dvoma zložitými otázkami: Je Eucharistia Ježišom alebo modlou? Je obeta z omše ponúkaná Bohu alebo zlým duchom?

Satan nenávidí Eucharistiu
Satanistická čierna omša predstavuje rituál, ktorý je obrátením Svätej obety a zároveň ju zosmiešňuje. Existujú dva typy satanistov: „Satanisti LaVey“ a „teologickí satanisti.” Satanisti LaVey sú ateistami, ktorí neveria v Satana a používajú „satanizmus“ ako prostriedok na zastrašovanie a provokovanie kresťanov (na rozdiel od „teologických satanistov“, ktorí veria v Satana a uctievajú ho. Či už sa vyznávači satanizmu tvária, že robia okultné veci alebo to myslia vážne, niet pochýb o tom, že sa dostávajú do naozaj temných duchovných síl a tu sa Satan vyžíva.

Treba zdôrazniť, že keď obidva typy satanistov chcú zosmiešniť náboženský obrad, môžete sa staviť, že sa zamerajú na obetu svätej omše. Ako často počujete o bohoslužbách moslimov, hinduistov, židov (alebo dokonca protestantov) vystaveným takému intenzívnemu výsmechu Satana?

Zameranie sa Satana na svätú omšu nie je nič nové. Už v štvrtom storočí sv. Epifanios zo Salamíny opísal sektu gnostikov, ktorí si robili zvrátený výsmech zo sv. omše. Nebudem zachádzať do detailov, no ich obrad bol celkom zvrhlý, a preto sekta dostala pomenovanie „barboriáni“ („oplzlá sekta“).

Satan nevyháňa Satana
Preto je Eucharistia buď stelesnením Ježiša alebo predstavuje zlo (pretože keďže nie je Ježišom, je modlárstvom) a keďže diabol nenávidí Eucharistiu, „zlo“ môžeme vyčiarknuť z nášho zoznamu.

Ďalší dôkaz nájdeme v Biblii v Mt 12,22-28:

Vtedy k nemu priviedli posadnutého zlým duchom, ktorý bol slepý a nemý. On ho uzdravil a nemý rozprával a videl. Zástupy žasli a vraveli: „Nie je toto syn Dávidov?“ Ale počuli to farizeji a hovorili: „Tento len mocou Belzebula, kniežaťa zlých duchov, vyháňa zlých duchov.“

Ale on poznal ich myšlienky a povedal im: „Každé kráľovstvo vnútorne rozdelené spustne a nijaké mesto ani dom vnútorne rozdelené neobstoja. Ak satan vyháňa satana, je vnútorne rozdelený - akože potom obstojí jeho kráľovstvo? Ak ja vyháňam zlých duchov mocou Belzebula, čou mocou ich vyháňajú vaši synovia? Preto oni budú vašimi sudcami. Ale ak ja Božím Duchom vyháňam zlých duchov, potom k vám prišlo Božie kráľovstvo.

Tento úryvok je dôležitý. Ukazuje, že napríklad katolícki exorcisti využívajú Božieho Ducha, keď vyháňajú zlých duchov. Môže to tiež znamenať, že ak Satan nenávidí sv. omšu, môžeme si byť istí, že omša nepredstavuje zlo.

Samozrejme, že ak v sv. omši nie sú prítomní zlí duchovia a ak nie je modlárstvom, zostáva nám len jedna možnosť: Eucharistia predstavuje Ježiša Krista a Ježiš predkladá Svätú Obeť Otcovi. To (podľa mňa, samo o sebe) stačí ako tvrdenie, ktoré vyvracia satanské zneuctenie sv. omše.

Cieľ Satana
Ak by ste o katolíctve vedeli čo i len jedinú vec a tou by bolo, že omša, kľúčová forma bohoslužby, je cieľom Satanovej zloby, mali by ste dobrý dôvod na to, aby ste verili, že katolicizmus je pravým náboženstvom.

Spolu so všetkými ostatnými dôkazmi dosvedčujúcimi, že Ježiš je zhmotnený v Eucharistii, že omša je obetou, ktorú nám dal Boh, a že katolícka cirkev je cirkvou, ktorú založil Kristus, Satan je len ďalším (nič netušiacim) svedkom o pravde Ježiša Krista a Jeho Cirkvi.
none
2

1. 13.09.2016, 08:57

Cirkev a sväté príjmanie (Eucharistia) mnohí kresťania neveria, ale nájdu sa aj takí kresťania čo odmietajú a popierajú. Čo nechápu odmietaví kresťania, to veľmi dobre chápu satanisti na svojej čiernej omši - preto satanisti kradnú hostie(oplátky, Eucharistiu) z kostola, lebo vedia, že to nie je symbol, spomienka, ale že má nekonečné silu. Oni ju však znevážiť a pošľapať, ak by hostia bola len oplátka nekradli by hostie z kostola a nepoužívali na satanských obradoch, kedy ju používajú na pošľap...

13.09.2016, 08:58
zdroj odkaz
none
3

1. 13.09.2016, 08:57

Cirkev a sväté príjmanie (Eucharistia) mnohí kresťania neveria, ale nájdu sa aj takí kresťania čo odmietajú a popierajú. Čo nechápu odmietaví kresťania, to veľmi dobre chápu satanisti na svojej čiernej omši - preto satanisti kradnú hostie(oplátky, Eucharistiu) z kostola, lebo vedia, že to nie je symbol, spomienka, ale že má nekonečné silu. Oni ju však znevážiť a pošľapať, ak by hostia bola len oplátka nekradli by hostie z kostola a nepoužívali na satanských obradoch, kedy ju používajú na pošľap...

13.09.2016, 09:02
Mnohí ľudia neveria v Boha a pochybujú. Ale ak spoznajú a zažijú útok diabla, skúsenosť, potom pochopia, že existuje Boh. Zistia, že existuje živý diabol, že to nie je rozprávka, bájka, symbol, zlá vlastnosť či negatívna energia (ako sa dnes zvykne šíriť tento blud), ale že je to živá osoba, živá duchovná osoba a pôsobí. Následne od toho si človek odvodí, že existuje živý Boh, nie ako energia(vždy keď počujete v oblasti náboženstva slovo energia budte si istý že ide o new age alebo reiky alebo iné falošné filozofie) - Boh je živý ale nie ako energia, ale ako živá bytosť duchovná.
none
4

3. 13.09.2016, 09:02

Mnohí ľudia neveria v Boha a pochybujú. Ale ak spoznajú a zažijú útok diabla, skúsenosť, potom pochopia, že existuje Boh. Zistia, že existuje živý diabol, že to nie je rozprávka, bájka, symbol, zlá vlastnosť či negatívna energia (ako sa dnes zvykne šíriť tento blud), ale že je to živá osoba, živá duchovná osoba a pôsobí. Následne od toho si človek odvodí, že existuje živý Boh, nie ako energia(vždy keď počujete v oblasti náboženstva slovo energia budte si istý že ide o new age alebo reiky alebo i...

13.09.2016, 09:05
Pri Bohu platí, že je Trojjedinný resp. Svätá Trojica - Boh Otec, Boh Syn, Boh Duch Svätý. Z toho logicky plynie, že sú to osoby a nie energie, sily a iné bludy.
none
6

4. 13.09.2016, 09:05

Pri Bohu platí, že je Trojjedinný resp. Svätá Trojica - Boh Otec, Boh Syn, Boh Duch Svätý. Z toho logicky plynie, že sú to osoby a nie energie, sily a iné bludy.

13.09.2016, 09:16
Najsvätejšia Trojica ako ústredné tajomstvo viery

KKC
232
časť: PRVÁ ČASŤ VYZNANIE VIERY
oddiel: DRUHÝ ODDIEL - Vyznanie kresťanskej viery
kapitola: PRVÁ KAPITOLA VERÍM V BOHA OTCA
článok: 1. článok „VERÍM V BOHA, OTCA VŠEMOHÚCEHO, STVORITEĽA NEBA I ZEME“
odsek: 2. odsek OTEC
odstavec: I. „V mene Otca i Syna i Ducha Svätého“
téma:

232 Kresťania sú krstení „v mene Otca i Syna i Ducha Svätého“(189, 1223) (Mt 28,19). Predtým odpovedajú „Verím“ na trojnásobnú otázku, ktorou sa od nich žiada, aby vyznali svoju vieru v Otca, v Syna a v Ducha: „Viera všetkých kresťanov má základ v Trojici.“

KKC
234
časť: PRVÁ ČASŤ VYZNANIE VIERY
oddiel: DRUHÝ ODDIEL - Vyznanie kresťanskej viery
kapitola: PRVÁ KAPITOLA VERÍM V BOHA OTCA
článok: 1. článok „VERÍM V BOHA, OTCA VŠEMOHÚCEHO, STVORITEĽA NEBA I ZEME“
odsek: 2. odsek OTEC
odstavec: I. „V mene Otca i Syna i Ducha Svätého“
téma:

234 Tajomstvo Najsvätejšej Trojice(2157) je ústredným tajomstvom kresťanskej viery a kresťanského života. Je to tajomstvo Boha, aký je sám v sebe. Toto tajomstvo je teda prameňom všetkých ostatných tajomstiev viery a svetlom, ktoré ich osvetľuje. Je najzákladnejším a najpodstatnejším učením v „hierarchii právd“ viery. „Celé dejiny spásy sú dejinami cesty a spôsobu,(90) akým sa pravý a jediný Boh, Otec, Syn a Duch Svätý, zjavuje ľuďom, a keď sa odvrátia od hriechu, zmieruje(1449) a spája ich so sebou.“

KKC
237
časť: PRVÁ ČASŤ VYZNANIE VIERY
oddiel: DRUHÝ ODDIEL - Vyznanie kresťanskej viery
kapitola: PRVÁ KAPITOLA VERÍM V BOHA OTCA
článok: 1. článok „VERÍM V BOHA, OTCA VŠEMOHÚCEHO, STVORITEĽA NEBA I ZEME“
odsek: 2. odsek OTEC
odstavec: I. „V mene Otca i Syna i Ducha Svätého“
téma:

237 Trojica je tajomstvom viery v úzkom zmysle slova, totiž jedným z tajomstiev skrytých v Bohu, „ktoré nemôžu byť poznané, ak ich Boh nezjaví“. Boh nepochybne zanechal určité stopy svojho trojičného Bytia(50) vo svojom stvoriteľskom diele a vo svojom Zjavení za čias Starej zmluvy. Ale hĺbka jeho Bytia ako Najsvätejšej Trojice je tajomstvo, ktoré je nedostupné samému rozumu, ba aj viere Izraela pred vtelením Božieho Syna a zoslaním Ducha Svätého.

KKC
261
časť: PRVÁ ČASŤ VYZNANIE VIERY
oddiel: DRUHÝ ODDIEL - Vyznanie kresťanskej viery
kapitola: PRVÁ KAPITOLA VERÍM V BOHA OTCA
článok: 1. článok „VERÍM V BOHA, OTCA VŠEMOHÚCEHO, STVORITEĽA NEBA I ZEME“
odsek: 2. odsek OTEC
odstavec:
téma: Zhrnutie

261 Tajomstvo Najsvätejšej Trojice je ústredné tajomstvo viery a kresťanského života. Iba Boh nám ho môže dať poznať tak, že sa nám zjavuje ako Otec, Syn a Duch Svätý.
none
5

3. 13.09.2016, 09:02

Mnohí ľudia neveria v Boha a pochybujú. Ale ak spoznajú a zažijú útok diabla, skúsenosť, potom pochopia, že existuje Boh. Zistia, že existuje živý diabol, že to nie je rozprávka, bájka, symbol, zlá vlastnosť či negatívna energia (ako sa dnes zvykne šíriť tento blud), ale že je to živá osoba, živá duchovná osoba a pôsobí. Následne od toho si človek odvodí, že existuje živý Boh, nie ako energia(vždy keď počujete v oblasti náboženstva slovo energia budte si istý že ide o new age alebo reiky alebo i...

13.09.2016, 09:07
Boh je ziva bytosť, ale zároveň veľmi silná energia.......práve preto ho nemôžeme vidieť(ako otca), lebo by nás to zabilo.....aj slnko je silna energia, ktore on stvoril....
none
9

5. 13.09.2016, 09:07

Boh je ziva bytosť, ale zároveň veľmi silná energia.......práve preto ho nemôžeme vidieť(ako otca), lebo by nás to zabilo.....aj slnko je silna energia, ktore on stvoril....

13.09.2016, 11:06
Čo sa týka tohto konkrétneho tvrdenia, je potreba ozrejmiť, že hmota a energia sú dva stavy jednej veci, ak povieme, že Boh je energia, hovoríme, že je vlastne hmota. Tým pádom by musel byť pozorovateľný a tak veľké množstvo energie by bolo celkom nevyhnutne detekovateľné prístrojmi, napriek tomu, že by nás, ako živé bytosti nevyhnutne muselo zabiť.

Krásne je to vidieť na príklade, ktorí Veriaci-4 sám uvádza, Slnko sa síce skladá z hmoty, ale produkuje veľké množstvo energie, ktoré je priamo pozorovateľné. Preto nám tu vychádza otázka, prečo vidíme (pozorujeme) Slnko, ale ešte väčší zdroj energie - Boha, nepozorujeme nikde?
none
8

1. 13.09.2016, 08:57

Cirkev a sväté príjmanie (Eucharistia) mnohí kresťania neveria, ale nájdu sa aj takí kresťania čo odmietajú a popierajú. Čo nechápu odmietaví kresťania, to veľmi dobre chápu satanisti na svojej čiernej omši - preto satanisti kradnú hostie(oplátky, Eucharistiu) z kostola, lebo vedia, že to nie je symbol, spomienka, ale že má nekonečné silu. Oni ju však znevážiť a pošľapať, ak by hostia bola len oplátka nekradli by hostie z kostola a nepoužívali na satanských obradoch, kedy ju používajú na pošľap...

13.09.2016, 11:00
Neviem, či sa dá správnosť nejakého tvrdenia je dokázateľná ideológiou, ktorá priamo vychádza z ideológie, ktorú má dokazovať. Dalo by sa povedať, že používanie kresťanských predmetov v satanizme dokazuje, že satanizmus je priamym potomkom kresťanstva a vychádza z konceptu, že kresťanstvo má pravdu, ale to nedokazuje pravosť, len že ich vyhlásenia považuje za pravdivé iná skupina ľudí, ktorá im chce byť kontrariarnou.

Je tu aj dôkaz z Biblie, preto by som sa rád spýtal, odkiaľ vieme, že je Biblia pravdivá, ďakujem.
none
10

8. 13.09.2016, 11:00

Neviem, či sa dá správnosť nejakého tvrdenia je dokázateľná ideológiou, ktorá priamo vychádza z ideológie, ktorú má dokazovať. Dalo by sa povedať, že používanie kresťanských predmetov v satanizme dokazuje, že satanizmus je priamym potomkom kresťanstva a vychádza z konceptu, že kresťanstvo má pravdu, ale to nedokazuje pravosť, len že ich vyhlásenia považuje za pravdivé iná skupina ľudí, ktorá im chce byť kontrariarnou.

Je tu aj dôkaz z Biblie, preto by som sa rád spýtal, odkiaľ vieme, že...

13.09.2016, 11:17
Prikladám jednu ukážku z NZ o tom ako vidím pravdivosť biblických textov.
Celkove, čo sa týka Evanjelií, určite majú jednotlivé príbehy zo života Ježiša, akýsi reálny základ, ktoré boli pisateľmi – evanjelistami, interpretované ako legendy s nádychom zázračnosti a poznačené úrovňou ich poznania reality v čase života pisateľov. A to zázračno, oslovuje aj súčasného kresťana. Pokúsim sa to ozrejmiť na tomto evanjeliovom príbehu:
Matúš 3,16-17 Keď bol Ježiš pokrstený, hneď vyšiel z vody. A hľa, otvorili sa nebesá, i videl Ducha Božieho, ktorý zostupoval ako holubica a prichádzal na neho. A hľa, z neba hovoril hlas: „ Toto je môj milý syn, v ktorom sa mi zaľúbilo.“
Ak tento text príjme nábožensky veriaci ako pravdivý, no nie je to rukolapný dôkaz, že Ježiš je boží syn? A najtragickejšia na tom je skutočnosť, že kresťania, na základe takýchto evanjeliových a biblických „právd“, reálne konajú. Pokiaľ by to bolo len v polohe osobnej viery, nie aktívneho konania, budiž, ale je tu vybudovaný obrovský celosvetový koncern – cirkevné spoločenstvá, ktoré vyrábajú veriacich s využívaním psychických manipulácií, školia ich, získavajú majetky a osobujú si právo zasahovať do občianskej spoločnosti.
Aký je reálny základ tejto legendy, v čom je neznalosť vesmíru a v čom je zázračnosť, čo sú očividné klamstvá?, by určite dokázal odhaliť aj náboženský veriaci 21. storočia, keby chcel. Mám skúsenosť, že nechce.
none
7
13.09.2016, 10:45
"Ak je Ježiš prítomný svojím telom a krvou v Eucharistii, mal by každý počas omše chváliť nášho Pána. Ak je Eucharistia stelesnením Ježiša, nemal by byť žiadny protestantizmus, mormónstvo, islamské náboženstvo alebo ateizmus. Ak však Eaucharistia nepredstavuje Ježiša, tak potom všetci nasledovatelia Ježiša Krista počas dvetisíc rokov boli v skutočnosti modloslužobníci.V takomto prípade by nemal byť nikto katolíkom."

Tento odstavec je dokonala ukazka totalne pokrutenej a znasilnenej logiky - doslova kazde jedno tvrdenie a zaver v tomto odstavci nie su pravdive. Preto cela tato tirada je kompletne bezcenne a nezmyselne mlatenie ani nie prazdnej slamy, ale neexistujucej slamy. Totalne zmareny cas.
👍: sta2rky
none
11
13.09.2016, 13:09
"Satanistická čierna omša dokazuje, že katolícka viera má pravdu o sv. príjmaní(Eucharistií, ľudovo nazývanej oplátka)"
lea to myslis vazne,??
cize ty si potvrdzujes eucharistiu tým že je správna, lebo satanisti maju ciernu omsu???

Darmo sa k tebe vyjadrovat ked nepoznas pismo.
none
12

11. tomii 13.09.2016, 13:09

"Satanistická čierna omša dokazuje, že katolícka viera má pravdu o sv. príjmaní(Eucharistií, ľudovo nazývanej oplátka)"
lea to myslis vazne,??
cize ty si potvrdzujes eucharistiu tým že je správna, lebo satanisti maju ciernu omsu???

Darmo sa k tebe vyjadrovat ked nepoznas pismo.

13.09.2016, 13:11
(Hebr 9:24 -28)

Kristus totiž nevošiel do Svätyne zhotovenej rukou, ktorá je len predobrazom pravej, ale do samého neba, aby sa teraz za nás ukázal pred Božou tvárou. Ani nie preto, aby seba samého viackrát obetoval ako veľkňaz, ktorý rok čo rok vchádza do Svätyne s cudzou krvou. Inak by bol musel trpieť už mnohokrát od stvorenia sveta. On sa však teraz na konci vekov zjavil raz navždy, aby obetovaním seba zničil hriech: A ako je ustanovené, že ľudia raz zomrú a potom bude súd, tak aj Kristus: raz sa obetoval, aby sňal hriechy mnohých, a druhý raz sa zjaví – bez hriechu – na spásu tým, čo ho očakávajú.

Toto je jedna z najpodstatnejších správ pre katolíkov. Musia uveriť, že Kristus sa obetoval raz a navždy za hriechy mnohých. Mnohí sú tí, čo v neho uverili. Čo uverili jedinej dostačujúcej obeti. Čo uverili, že Kristus neprichádza denne na státisíce oltárov sveta, ale príde len raz, na konci sveta pre tých spasených, čo ho očakávajú. Teda omša nemôže byť Kristova obeť. Je to ľudský výmysel a nie Kristove ustanovenie, ako to učenie katolíkov podáva.

Katolíci veria, že je v oplátke Ježiš skutočne prítomný. Že zostupuje do oplátky vždy, keď kňaz vysloví slová premenenia. Tým ale popierajú Ježišove slová, keď povedal, že sa zjaví len raz a to na konci vekov a uvidí ho každé oko. Len raz zostúpi z neba vo svojej telesnej podobe.

(Zjv 1:7 [SSV])

Hľa, prichádza s oblakmi a uvidí ho každé oko, aj tí, čo ho prebodli, a budú nad ním nariekať všetky kmene zeme. Tak je. Amen.

Kristus ako Boh prišiel z neba na zem. Predtým bol v nebi. Bol tam ako duch. Prišiel na zem a vzal si telo z Márie panny a stal sa človekom. To znamená že si vzal jedno jediné telo. To telo chodilo po zemi a potom sa obetovalo za hriech sveta na kríži. To telo vstalo zmŕtvych a zjavovalo sa apoštolom a učeníkom. Potom vystúpilo do neba. Kristus zasadol po pravici Otca (Mk 16,18)Kristus je jediný v nebi, ktorý má telo. Jeho jediné telo, od Márie panny telo človeka sedí po pravici Otca. No Kristus je na zemi prítomný svojim Duchom. To znamená, že jeho jediné telo sedí po pravici a jeho Duch je prítomný tu na zemi (aj v nebi). To znamená, že Ježiš Kristus nemôže denne zostupovať na státisíce oltárov sveta a byť tam svojim telom prítomný. Jeho telo je len jedno a nemôže sa deliť. Duch je ten, ktorý môže byť všade prítomný. Duch je taký, že môže obsiahnuť celú zem, svet, vesmír, nebo. Ak je teda Ježiš Kristus na svete prítomný, tak len svojim Duchom. Ak prijímajú Ježiša Krista ľudia, tak Biblia hovorí, že Ježiš Kristus sa dá prijať duchovne len vierou a len raz v živote. Nedá sa viackrát prijímať. Prijatý Kristus ostáva svojim Duchom v spasenom človeku navždy.

Katolíci potrebujú čo najčastejšie prijímať oplátku - Ježiša Krista na svoju spásu. Katolícke učenie odporúča Ježiša Krista čím viac razí prijímať. Katolíci si uskladňujú telo Ježiša Krista v bohostánku.

Biblia – Božie slovo – čiže Boh to, čo katolíci konajú nazýva modlárstvo. Robia si z materiálnej veci boha a klaňajú sa mu. To je prehrešenie proti prvému prikázaniu desatora a proti druhému bodu Biblického desatora, ktorý si katolíci v katolíckom desatore vynechali:

(Ex 20:4 -6)

Neurobíš si modlu, ani nijakú podobu toho, čo je hore na nebi, dolu na zemi alebo vo vode pod zemou! Nebudeš sa im klaňať, ani ich uctievať! Lebo ja, Pán, tvoj Boh, som žiarlivý Boh, ktorý tresce neprávosti otcov na deťoch do tretieho a štvrtého pokolenia u tých, čo ma nenávidia, milosrdenstvo však preukazuje až do tisíceho pokolenia tým, čo ma milujú a zachovávajú moje príkazy.

(Flp 3:20 [SSV])

Veď naša vlasť je v nebi. Odtiaľ očakávame aj Spasiteľa Pána Ježiša Krista.

Ďalší dôkaz o neprítomnosti Ježiša v omši, oplátke. Božie slovo hovorí, že z neba očakávame Ježiša Krista. OČAKÁVAME. Očakávame jeho príchod v oslávenom tele. Jediný príchod v tele, keď ho uvidí každé oko.

(Jn 6:35 [SSV])

Ježiš im povedal: „Ja som chlieb života. Kto prichádza ku mne, nikdy nebude hladovať, a kto verí vo mňa, nikdy nebude žízniť.

(Jn 6:50-51 [SSV])

Toto je ten chlieb, ktorý zostupuje z neba, aby nezomrel nik, kto bude z neho jesť.

Ja som živý chlieb, ktorý zostúpil z neba. Kto bude jesť z tohto chleba, bude žiť naveky. A chlieb, ktorý ja dám, je moje telo za život sveta.“

V poslednom verši je podaná definícia chleba. Je to jeho telo, jeho obeta za život sveta. Tam na tom kríži som mal skončiť ja, ty a celý svet. Lenže Kristus to urobil za mňa. A ten chlieb je VIERA v jedinú dostatočnú, dokonanú, dokonalú obeť Ježiša Krista. Ten kto uverí v túto obeť raz a navždy, zostúpi doňho Kristov Duch a On je tým životom spaseného kresťana.

O tom, že ten chlieb = viera nám to podáva sa celá šiesta kapitola Jánovho evanjelia.

(1Jn 4:13 [SSV])

A že ostávame v ňom a on v nás, poznávame podľa toho, že nám dal zo svojho Ducha.



Omša ako nekrvavá obeť za hriechy
(Hebr 7:26-28)

Veď bolo aj vhodné, aby sme mali takého veľkňaza: svätého, nevinného, nepoškvrneného, oddeleného od hriešnikov, povýšeného nad nebesia, ktorý nepotrebuje ako veľkňazi deň čo deň prinášať obety najprv za svoje hriechy a potom za hriechy ľudu. On to urobil raz navždy, keď obetoval seba samého. Zákon totiž ustanovuje za veľkňazov ľudí podrobených slabosti, ale slovo prísahy, ktoré odznelo po zákone, ustanovuje Syna, dokonalého naveky.

Omša je podľa katolíckeho učenia nekrvavá obeť za naše hriechy, ktorá sa musí slúžiť denne na státisícoch oltárov sveta za hriechy ľudí. Aj za hriechy trpiacich duší v očistci, aby sa im skrátil čas utrpenia v očistci.

Biblia hovorí:

(Hebr 9:22 [SSV])

A podľa zákona sa skoro všetko očisťuje krvou a bez vyliatia krvi niet odpustenia.

To znamená, že ak omša je nekrvavá obeť, bez preliatia krvi niet odpustenia hriechov. Omša teda nemôže nikomu pomôcť k odstráneniu hriechov a nemôže byť „uzmierujúcou“ obeťou za hriechy, lebo sa nevylieva krv obete. Nemôže pomôcť ani dušiam v očistci, lebo sa nevylieva krv a lebo očistec podľa Biblie neexistuje. Teda to, čo robia katolícki kňazi nie je ani obeta Starého Zákona ani obeta Nového Zákona.

Biblia hovorí, že Kristus je jediný kňaz, veľkňaz, ktorý vylial svoju krv za odpustenie hriechov, aj odčinenie hriechov (Hebr 2,17) Nový zákon neustanovuje žiadneho kňaza, aby prinášal obete. Kristovo kňazstvo neprechádza na žiadneho kňaza (Hebr 7,24) Tí, čo uverili v Kristovu jedinú obeť a jediné kňazstvo, tí sú navždy spasení (Hebr 7,25)

(Hebr 10:8-22 [SSV])

Najprv hovorí: „Obety ani dary, ani obety zápalné, ani obety za hriech si nechcel, ani sa ti nepáčili“ – a ony sa prinášajú podľa zákona. Potom povedal: „Hľa, prichádzam, aby som plnil tvoju vôľu.“ Ruší prvé, aby ustanovil druhé. V tejto vôli sme posvätení obetou tela Krista Ježiša raz navždy. Každý kňaz koná denne bohoslužbu a veľa ráz prináša tie isté obety, ktoré nikdy nemôžu odstrániť hriechy. No tento priniesol jedinú obetu za hriechy a navždy zasadol po pravici Boha. A teraz už čaká, kým mu nebudú jeho nepriatelia položení ako podnožka pod nohy. Lebo jedinou obetou navždy zdokonalil tých, čo sa posväcujú. Dosvedčuje nám to i Duch Svätý, keď povedal: „Toto je zmluva, ktorú s nimi uzavriem po tých dňoch, hovorí Pán: svoje zákony vložím do ich sŕdc a vpíšem im ich do mysle; a na ich hriechy a neprávosti si už viac nespomeniem.“ A kde sú ony odpustené, tam už niet obety za hriech. A keď máme, bratia, smelú dôveru, že vojdeme do Svätyne skrze Ježišovu krv, tou novou a živou cestou, ktorú nám otvoril cez oponu, to jest cez svoje telo, a keď máme veľkňaza nad Božím domom, pristupujme s úprimným srdcom v plnosti viery, so srdcom očisteným od zlého svedomia a s telom obmytým čistou vodou.

Myslím si, že Božie slovo v týchto veršoch je jasne napísané. Kto nechápe, rozoberieme si verše na vysvetlenie:

Najprv hovorí: „Obety ani dary, ani obety zápalné, ani obety za hriech si nechcel, ani sa ti nepáčili“ – a ony sa prinášajú podľa zákona.

Obety a dary Starého Zákona Boh nechcel, ani sa mu nepáčili, aj keď ich prinášali denne kňazi podľa zákona. Čo koná Katolícka cirkev? Obete za hriech. Keď sa Bohu starozákonné obete nepáčili, myslíte si, že sa Bohu páčia katolícke obete? Katolícke obete v tom zmysle ako sa konajú Boh nikde v Biblii nenariadil. Keď sa Bohu nepáčili obete, ktoré On nariadil, ako sa mu môžu páčiť katolícke obete, ktoré On nenariadil? A ktoré protirečia tomu, čo On nariadil?

Potom povedal: „Hľa, prichádzam, aby som plnil tvoju vôľu.“ Ruší prvé, aby ustanovil druhé, V tejto vôli sme posvätení obetou tela Krista Ježiša raz navždy.

Obete starého zákona boli zrušené a Boh ustanovil „druhé“ – skrze vyplnenie Božej vôle Ježišom Kristom. Skrze Jedinú Kristovu obeť. Jedinou, poslednou obetou raz a navždy obetovanou sme posväcovaní stále od úkonu uverenia.

Každý kňaz koná denne bohoslužbu a veľa ráz prináša tie isté obety, ktoré nikdy nemôžu odstrániť hriechy. No tento priniesol jedinú obetu za hriechy a navždy zasadol po pravici Boha. A teraz už čaká, kým mu nebudú jeho nepriatelia položení ako podnožka pod nohy.

Starozákonní kňaz prinášal denne obetu za hriechy, ktorá nikdy nemohla odstrániť hriechy. Katolícki kňazi takisto denne konajú obete omše za hriechy, ktoré nikdy nemôžu odstrániť hriechy. Kristus ale priniesol jedinú dokonalú obeť raz a navždy a zasadol po pravici Boha. Katolíci do konca sveta budú vykonávať obete za hriechy a denne akože zvolávajú Ježiša Krista z neba do oplátky. Takto konajú presný opak toho, čo Boh už vykonal. Biblia hovorí, že Ježiš navždy sedí po pravici Boha a príde až na konci vekov, kedy ho uvidí každé oko. Tam po pravici Boha čaká, kým mu nebudú pod nohy podložení všetci nepriatelia. Koncom týchto nepriateľov je záhuba. Ten nepriateľ je zjavný – učenie Katolíckej cirkvi. (Flp 3,17-20)

Lebo jedinou obetou navždy zdokonalil tých, čo sa posväcujú.

Kristus vykonal poslednú obeť za hriech obetovaním seba samého. Jedinú, Novozákonnú obeť. Tých čo uveria v Ježiša Krista a jeho jedinú, dokonalú, dokonanú obeť navždy zdokonalil, navždy sa v ňom posväcujú. To zdokonalenie navždy je nie zásluhami a skutkami tých, čo uverili, ale Ježiš dáva svoje zásluhy týmto uverivším.

To znamená: Tým že uverili, títo ľudia nepotrebujú žiadne omše, žiadne kňazove obete, lebo žiadne neexistujú, žiadne Boh nenariadil. Tie skutky, ktoré kňazi teraz konajú, tie omše a obete, to je podľa Biblie modlárstvo. (Ex 20,4; Dt 5,8)

Dosvedčuje nám to i Duch Svätý, keď povedal: „Toto je zmluva, ktorú s nimi uzavriem po tých dňoch, hovorí Pán: svoje zákony vložím do ich sŕdc a vpíšem im ich do mysle; a na ich hriechy a neprávosti si už viac nespomeniem.“ A kde sú ony odpustené, tam už niet obety za hriech.

Tým čo uverili v jedinú, dokonanú a dokonalú obeť Ježiša Krista, Duch Svätý im túto pravdu v srdci dosvedčuje, že je to tá správna viera a Duch Svätý týchto veriacich utvrdzuje v tejto viere. Títo veriaci majú Božie zákony vpísané do sŕdc a mysle. To znamená, že vystríhajú sa hriechu, poznajú čo je hriech, poznajú Boží zákon. Nie sú síce dokonalí, ešte v nich prebýva telesnosť, to znamená, že telesnosť, starý človek spôsobuje že hrešia. No oni si hriech hneď uvedomia a oľutujú ho. Týmto veriacim boli všetky hriechy odpustené v momente uverenia. Boli im odpustené všetky hriechy minulosti, prítomnosti aj tie, ktoré ešte len spáchajú. (Pozri si náuku listu Rimanom)Títo veriaci nepotrebujú žiadnych kňazov k odpusteniu hriechov, lebo oni už majú hriechy odpustené. Im stačí len vyznať svoj hriech Bohu. Nepotrebujú prinášať žiadne obete za hriech, lebo veria v Ježišovu dokonalú a dokonanú obeť, ktorá im hriechy v momente uverenia odpustila.

A keď máme, bratia, smelú dôveru, že vojdeme do Svätyne skrze Ježišovu krv, tou novou a živou cestou, ktorú nám otvoril cez oponu, to jest cez svoje telo, a keď máme veľkňaza nad Božím domom, pristupujme s úprimným srdcom v plnosti viery, so srdcom očisteným od zlého svedomia a s telom obmytým čistou vodou.

V momente uverenia Duch Svätý ubezpečuje veriaceho, že vojde do neba skrze zásluhy Ježiša Krista, nie cez svoje skutky. To je tá nová a živá cesta. Táto cesta nám bola otvorená skrze smrť Ježiša Krista, cez obetu jeho tela, nie cez obete, sebazapierania nášho tela. Ježiš Kristus je posledný kňaz, veľkňaz, ktorý vykonal poslednú obeť. Veriaci v Ježišovu obeť smelo pristupujú s vierou už tu na zemi k Bohu a patria navždy Bohu. Čistá voda, je krst. Krst podľa Biblie, krst ponorením, kde sa telo úplne ponorí a vynorí sa nový človek. Podľa Biblie sa krstí až vtedy, keď človek uveril v Ježiša Krista.

Katolíci volajú pápeža veľkňazom a tým ho dávajú na roveň Kristovi. Pápež ako katolícky veľkňaz dozerá nad správnosťou liturgie obete, aby sa obete stále vykonávali, aby sa všetko pri obeti vyslovilo tak ako sa má. Do tejto liturgie obete nesmú kňazi svojvoľne pridávať, ani uberať žiadne slová.

Máš teda na výber

- uveriť v jediného veľkňaza, ktorý vykonal jedinú dokonalú, dokonanú, dostačujúcu obeť, veľkňazovi, ktorý už nepotrebuje kňazov a denne prinášať obete za hriech

- alebo veriť naďalej pápežovi s jeho kňazmi a státisícmi obiet denne, obete, ktoré nikdy nebudú dostatočné, ktorých nikdy nebude dosť.

—————-

(Jn 16:9 )

Hriech je, že neveria vo mňa, spravodlivosť, že idem k Otcovi a už ma neuvidíte a súd, že knieža tohto sveta je už odsúdené.



Hriechom je neveriť v Ježiša Krista takého, akého nám zjavuje Božie slovo.

Spravodlivosť je že Ježiš ide k Otcovi a už ho neuvidí nik, iba na konci vekov prichádzať v sláve. Vtedy ho uvidí každé oko (Zjv 1,7) Biblia nám predkladá ďalšie verše, keď Ježiš príde na konci vekov (Mt 24,30; Mt 25, 31; Sk 1,11; 1Sol 1,10; 2 Sol 1,10) To znamená, že Ježiš NEPRICHÁDZA denne na státisícoch oltároch sveta! Keby to tak bolo, Božie slovo by o tom písalo. No Božie slovo hovorí opak, voči katolíckej náuke

Knieža tohto sveta je už odsúdené – a s ním aj všetci budú odsúdení, ktorí neuveria v Ježiša Krista takého, aký sa nám zjavil v Biblii, akého nám apoštoli hlásali. (Jn 3,18) Tí, čo hlásajú iného Krista, akého nám apoštoli nehlásali na tých spočinulo Božie prekliatie (Gal 1,8-10)



Kristus v Bohostánku
(Mt 24:24-27)

Lebo vystúpia falošní mesiáši a falošní proroci a budú robiť veľké znamenia a zázraky, aby zviedli, ak je to možné, aj vyvolených.

Hľa, hovorím vám to vopred.

Keby vám teda povedali: »Hľa, je na púšti,« nevychádzajte; »Hľa, skrýva sa v dome,« neverte.

Lebo ako blesk vzíde na východe a vidno ho až po západ, taký bude aj príchod Syna človeka.

Katolícky Kristus v bohostánku je falošný Kristus, falošný mesiáš. Zvedené je ním obrovské množstvo ľudí. Tento Kristus robí falošné znamenia a zázraky, ako je premieňanie sa na kúsky tela a krvi, a množstvo eucharistických zázrakov. (vyhľadajte si na webe, ak ich nepoznáte) Tento falošný Kristus zvedie aj je to možné aj vyvolených – tých čo verili Biblickému Kristovi. Dnešná doba to potvrdzuje – niektorí protestanti čo verili v Biblického Krista, uverili katolíckemu Kristovi.

Ďalej nás Ježiš varuje: Hľa, hovorím vám to vopred. Keby vám teda povedali: »Hľa, je na púšti,« nevychádzajte; »Hľa, skrýva sa v dome,« neverte. Skrýva sa v dome, iný preklad je skrýva sa v izbe, iný preklad je skrýva sa na tajnom mieste, iný preklad je v skrýši. Všetky preklady správne a jasne vystihujú to, čo katolíci uchovávajú v bohostánku. Ježiš nás vopred varoval: ak vám niekto povie, že sa skrýva v bohostánku: NEVERTE. Lebo ako blesk vzíde na východe a vidno ho až po západ, taký bude aj príchod Syna človeka. Príchod Ježišov bude nečakaný, rýchly. Príde od svojho nanebovstúpenia už len raz a uvidí ho každé oko.

(Sk 17:24-30 [SSV])

Boh, ktorý stvoril svet a všetko, čo je v ňom, pretože je Pánom neba i zeme, nebýva v chrámoch zhotovených rukou, ani sa mu neslúži ľudskými rukami, akoby niečo potreboval, veď on dáva všetkým život, dych a všetko a z jedného urobil celé ľudské pokolenie, aby obývalo celý povrch zeme; určil im vymedzený čas a hranice ich bývania, aby hľadali Boha, ak by ho dajako nahmatali a našli, hoci od nikoho z nás nie je ďaleko.

Lebo v ňom žijeme, hýbeme sa a sme, ako to aj niektorí z vašich básnikov povedali: »Veď aj jeho pokolenie sme.«

Keď sme teda Božím pokolením, nemáme si myslieť, že božstvo sa podobá zlatu, striebru alebo kameňu, výtvoru ľudského umenia a dômyslu.

Ale Boh prehliadol časy nevedomosti a teraz zvestuje ľuďom, aby všetci a všade robili pokánie

Toto pokánie znamená odvrátiť sa od toho, že sme verili v skutočne prítomného Ježiša v kostole, eucharistii. Vyznať to Bohu (nie kňazovi) ako hriech a už viac neveriť tomu, nezúčastňovať sa katolíckych bohoslužieb.

Ja sám som donedávna veril v skutočne prítomného Ježiša v eucharistii. Toto bola moja posledná viera v niečo katolícke, čo som považoval za správne. Ťažko sa mi toho zriekalo. Nechcel som tomu veriť, že som bol aj týmto oklamaný. Že obrovské množstvo katolíkov sveta je týmto oklamané. To predsa nemôže byť pravda. Preto som eucharistiu aj najdlhšie skúmal a napriek množstvu dôkazov Biblie nechcel som stále tomu uveriť, že verím klamstvu.

Ako vznikla skutočná prítomnosť Ježišova v eucharistii?
Roku 831 napísal benediktínsky mních Paschasius Radbert pojednánie „O Tele a Krvi Krista“.

Táto doktrína mnoho ľudí prekvapila a taktiež našla svojich oponentov. Toto nové učení v Rímskej cirkvi aj tak skvasilo a vyrástlo. Nakoniec bola teória „transsubstanciáce“ oficiálne prehlásená za dogmu viery, nevyhnutnú pre spásu. na Lateránskom koncile za pápeža Innocenta III roku 1215. A Tridentský koncil v r.1545-1563 prehlásil, že kto neverí, že v chlebe a víne je skutočne prítomný Kristus, nech je prekliaty. (Bennett)

Keďže ja tomu neverím, som teda prekliaty. Lenže ja som prijal spásu a prijatím spásy Ježiš sňal zo mňa všetky prekliatia a hriechy, takže som slobodný.



Hľa tajomstvo viery

(Zjv 17:4-6 [ROH-AV])
A žena bola odiata purpurom a šarlátom a bola pokrytá zlatom a ozdobená drahým kamením a perlami a vo svojej ruke mala zlatý pohár, plný ohavností a nečistoty svojho smilstva, a na svojom čele mala napísané meno: Tajomstvo, Veľký Babylon, Mater smilníc a ohavností zeme. A videl som ženu, že bola opilá krvi svätých a krvi svedkov Ježišových. A keď som ju videl, náramne som sa divil.

Kňaz po premenení vysloví slová: Hľa, tajomstvo viery. Pritom poukáže na hostiu s kalichom.

Od roku 1215, keď koncil schválil, že v oplátke a víne je skutočne prítomný Ježiš Kristus, od vtedy zahynulo pod rukou pápeža desaťtisíce kresťanov, ktorí nechceli uznať tento ľudský výmysel, toto “tajomstvo viery” o skutočnej prítomnosti Ježiša Krista v oplátke a víne.

Vlastne katolíci podľahli zvodu ako Adam a Eva v Raji. Dali sa diablom zlákať na rovnaký zvod. Ako Adam a Eva chceli požitím telesného pokrmu získať Božské naplnenie, poznanie, tak aj katolíci prijatím oplátky si myslia, že prijímajú týmto telesným pokrmom Boha a čakajú od toho Božské vedenie, posilu…



Čo robiť, keď som uveril v Ježišovu dokonanú obeť
(Zjv 18:4 [SSV])

A počul som iný hlas volať z neba: „Vyjdite z neho, môj ľud, aby ste nemali účasť na jeho hriechoch a aby sa vám nedostalo z jeho rán

Tým, čo uveria Božiemu slovu, čo uveria Ježišovi Kristovi Biblie sú adresované tieto slová Zjavenia. Máš vyjsť od nich, aby si nemal účasť na katolíckej modloslužbe, aby si nebol potrestaný ranami, ktoré patria tým, čo toto učenie z Ríma – babylonu – neviestky šíria.

V podstate prečítajte si celú 13, 17 a 18 kapitolu Zjavenia apoštola Jána. Kto pozná históriu katolíckej cirkvi, pochopí.

Kto už pozná históriu Cirkvi z katolíckej strany môže si prečítať históriu Cirkvi z pohľadu protestantov v knihe. Žena jazdiaca na šelme. Od Dave Hunta. Potom si utvorte názor.

(Hebr 4:7 [SSV])

„Dnes, keď počujete jeho hlas, nezatvrdzujte svoje srdcia.“
none
13

12. tomii 13.09.2016, 13:11

(Hebr 9:24 -28)

Kristus totiž nevošiel do Svätyne zhotovenej rukou, ktorá je len predobrazom pravej, ale do samého neba, aby sa teraz za nás ukázal pred Božou tvárou. Ani nie preto, aby seba samého viackrát obetoval ako veľkňaz, ktorý rok čo rok vchádza do Svätyne s cudzou krvou. Inak by bol musel trpieť už mnohokrát od stvorenia sveta. On sa však teraz na konci vekov zjavil raz navždy, aby obetovaním seba zničil hriech: A ako je ustanovené, že ľudia raz zomrú a potom bude súd, tak aj K...

13.09.2016, 13:13
Keďže Biblia nám hovorí, že Boh nebýva v chrámoch zhotovených ľudskou rukou – a tieto slová sú jasne povedané, o čom je potom chodenie do kostola, omša, premieňanie? Potom musia mať aj slová jesť a piť Ježišove telo a krv, iný význam. Na tieto verše sa teraz sústredím:

Odpoveď Biblie:

Že máme jesť jeho telo a piť jeho krv je napísané v Jánovi 6 kapitole. Pre dokonalé pochopenie tohto verša je potrebné prečítať si celú 6 kapitolu. Kedy sa 6 kapitola odohráva? Zistíte že v niekde uprostred účinkovania Ježiša Krista a nie pri poslednej večeri.
Celá 6 kapitola nám hovorí o viere. Každú chvíľu sa tam spomína viera, viera, viera… To znamená že jesť a piť Ježišove telo a krv je duchovné jedenie a pitie a to je viera.
Slová 6 kapitoly Ježiš adresoval učeníkom, farizejom, ľudu. Biblia hovorí, že ak niečo zvestoval ľudu, Ježiš hovoril v podobenstvách. (Mt 13,34; Mk 4,34) to znamená že Ježišove slová o jedení a pití sú podobenstvo, obraz a ten význam je viera a pravda. Verše 34 a 35 nám to potvrdzujú.
Podľa 40 a 47 verša, viera je podmienkou večného života.
45 verš nám hovorí: Všetkých bude učiť sám Boh. Všetkých – to sa týka všetkých, ktorí uveria Božiemu slovu a Božím podmienkam spásy. Tých, čo už sú spasení. To znamená, že spasený človek nepotrebuje učiteľský úrad cirkvi, aby správne pochopil Bibliu. Tým by pohrdol Božím Duchom a držal sa ľudského učenia. Spasený človek spozná, že v katolíckom učení o eucharistii niečo nesedí.
Ďalej Ježiš v 50 verši hovorí, že nezomrie nik, kto bude z neho jesť. Zomretie je myslené duchovná smrť – peklo. Na katolícke jedenie a pitie sa to nedá povedať, pretože ľudia chodia na prijímanie a nie sú ubezpečení ani kňazom, ani pápežom, že nik z nich večnenezomrie. Všetci katolíci chodia, aj keď mnohí iba raz za čas na prijímanie. To by znamenalo, že nik z nich nepôjde do pekla. Sami vieme, že to nie je pravda. Že nikto z katolíkov aj napriek množstvu prijímaní nie si je istý svojou spásou. Ani kňaz, ani biskup, ani pápež. Ježiš hovorí, že nik nezomrie. Kto je potom podľa Biblie ten, čo požíva Ježiša a nezomrie? Je to zasa len viera v Ježiša, ktorá ubezpečuje spaseného človeka, že nezomrie. Všetci spasení kresťania vám povedia, že nezomrú, že nepôjdu do pekla. Boh im daroval takú vieru, a Boh ich v tom stále utvrdzuje. Každý, kto uverí spáse a Božiemu slovu podľa Božích podmienok spasenia, je utvrdzovaný, že nepôjde do pekla, nezomrie. (teda nie podľa katolíckych podmienok spasenia, tie ti nikdy nezaručia spásu ) Božie slovo nám hovorí, že viera je skrze hlásanie Božieho slova. Viera je dar od Boha. Teda vieru nezískame chodením do kostola, na prijímanie. Vieru ti dá Boh, teda utvrdí ťa v spasení, ak uveríš v jeho slovo.
51 verš nám dáva definíciu tohto chleba života: Ja som živý chlieb, ktorý zostúpil z neba. Kto bude jesť z tohto chleba, bude žiť naveky. A chlieb, ktorý ja dám, je moje telo za život sveta. Už podľa 40 a 47 verša vidíme, že to jedenie ktoré zabezpečuje večný život je viera. Vidno, že to nie je eucharistia v katolíckom ponímaní, lebo katolíci nevedia o svojom živote v Kristovi, nie sú utvrdení o svojej spáse, neveria, že žijú naveky. Spasení vedia, že žijú naveky. Zasa je to len viera, ktorá utvrdzuje o žití naveky už tu a teraz. Ten chlieb je Ježišove telo za život sveta. To znamená že ten chlieb ešte nebol chlebom života, ešte to nebola a tá spasiteľná viera. Spásna viera je až keď Ježiš zomrie, vstane z mŕtvych, položí svoje telo za život sveta, keď dokoná jedinú, poslednú, úplne dostačujúcu obeť . Toto je ten chlieb z ktorého žijú spasení ľudia. Toto je tá viera, ktorej veria spasení ľudia a Boh ich v tom neustále utvrdzuje. Lenže katolíci neveria v jedinú, úplnú, dostačujúcu obeť. Stále obetujú obety, stále prinášajú obete za hriech. Toto je ale jasné odporovanie Božiemu slovu.
53 verš hovorí: Ak nebudete jesť telo Syna človeka a piť jeho krv, nebudete mať v sebe život. Ten život je večný život získaný vierou. Ten život pocítite v sebe, keď uveríte Božiemu slovu. Boh vám dá taký život. Ten život je vnútorné presvedčenie, že ti patrí už od okamihu uverenia Božie kráľovstvo a že tvoj život tu na zemi je už večným životom. Že nebudeš súdený, ale prejdeš zo života pozemského do života nebeského. Že večná smrť už nepatrí tebe.
V 63 verši sú jasné slová – Duch oživuje, telo nič neosoží. Slová, ktoré som vám povedal sú Duch a život. To znamená, že Kristus sa prijíma duchovne nie telesne, materiálne. Jeho slovo je Duch a život. Máš málo Božieho ducha? To znamená, že máš málo Božieho slova. Máš málo Božieho života? To znamená, že máš málo Božieho slova.
V 68 verši Peter hovorí: „Pane, a ku komu by sme išli? Ty máš slová večného života. Samotný Peter vyznal Ježišovi za všetkých, ktorí od neho pre slová o jedení a pití Ježišovho tela neodišli. Tí, čo neodišli od Ježiša to pochopili správne, že tie Ježišove slová mali duchovný význam.
Takto by sa dala celá 6 kapitola Jána verš po verši vykladať. A neskĺznete k nepravde, ak Božie slovo budete vykladať Božím slovom. Ak pochopíte, že Boh v Biblii si neprotirečí.

Možno sa ešte opýtate: A čo posledná večera? Tam Ježiš ustanovil sviatosť oltárnu.

Odpoviem stručne:

Ak budete skúmať, pri čítaní Biblie zistíte:

- Žiadnu sviatosť oltárnu Ježiš neustanovil,

- nepíše sa nikde v Biblii o skutočnej prítomnosti Ježišovho tela a krvi

- Ak si spasený, Duch Svätý ti dá rozoznať čo je v Biblii myslené duchovne a čo skutočne.

- Ježiš sa obetoval raz a navždy, čiže to, čo robia kňazi nie je Biblické, ale ľudská náuka, Ježišova obeť bola posledná a dostačujúca na uzmierenie Boha.

- Vždy keď sa konala Večera Pánova, jedol sa chlieb a pil sa kalich, víno. Večera Pánova bola od čias apoštolov a je (u protestantov) duchovné spoločenstvo s Pánom, nie požívanie tela a krvi (katolíci, evanjelici)

- Sviatosť oltárna, teda skutočne prítomný Ježiš v eucharistii je výmysel ľudský. Doktrína o skutočnej Ježišove prítomnosti bola odsúhlasená na koncile v roku 1215. Dovtedy to bola Pánova večera.

Záver:

Keď je Božie slovo pravda, nemôže si protirečiť. Preto je Božie slovo jediným meradlom všetkého učenia o Bohu. Tým sa vylučuje ako meradlo pravdy nejaké náboženstvo, pápež, alebo nejaký charizmatický vodca, tradícia…

Ježiš Izraelským náboženským najvyšším vodcom, ktorí nechceli počuť pravdu, nechceli zachovať Ježišovo slovo adresoval tieto slová, ktoré sú v dnešnej dobe adresované všetkým náboženským vodcom, ktorí nechcú počuť poznať pravdu a nechcú zachovávať Ježišovo slovo:

(Jn 8:43-47 [SSV])
Prečo nechápete moju reč? Preto, že nemôžete počuť moje slovo.
Vaším otcom je diabol a vy chcete plniť túžby svojho otca. On bol vrah od počiatku a nezotrval v pravde, lebo v ňom pravdy niet. Keď luhá, hovorí zo seba, lebo je luhár a otec lži.
Ale ja hovorím pravdu, a preto mi neveríte.
Kto z vás ma usvedčí z hriechu? Prečo mi neveríte, keď vám hovorím pravdu?!
Kto je z Boha, počúva Božie slová. Vy nepočúvate, lebo nie ste z Boha.“

(2Pt 3:16-18 [SSV])
Niektoré miesta v nich (Pavlových listoch) sú ťažko zrozumiteľné a neučení a neutvrdení ľudia ich prekrúcajú, ako aj ostatné Písma, na svoju vlastnú záhubu.
Ale vy, milovaní bratia, ktorí to už viete, chráňte sa, aby ste sa nedali zviesť bludom ničomníkov a aby ste neodpadli od svojho pevného základu.
Vzrastajte v milosti a poznaní nášho Pána a Spasiteľa Ježiša Krista. Jemu sláva i teraz a až do dňa večnosti. Amen.
none
14

13. tomii 13.09.2016, 13:13

Keďže Biblia nám hovorí, že Boh nebýva v chrámoch zhotovených ľudskou rukou – a tieto slová sú jasne povedané, o čom je potom chodenie do kostola, omša, premieňanie? Potom musia mať aj slová jesť a piť Ježišove telo a krv, iný význam. Na tieto verše sa teraz sústredím:

Odpoveď Biblie:

Že máme jesť jeho telo a piť jeho krv je napísané v Jánovi 6 kapitole. Pre dokonalé pochopenie tohto verša je potrebné prečítať si celú 6 kapitolu. Kedy sa 6 kapitola odohráva? Zistíte že v niekde...

13.09.2016, 13:14
Satan je otec lži a nie je v ňom pravda. A najväčšie z najväčších lží potom vypadajú ako pravda. Zjavenia Márie sú zmiešanina pravdy a lži. Evanjelium – radostná zvesť o spáse je veľmi jednoduchá a satan sa ju snaží zmariť, urobiť komplikovanou.

Sám Satan pozná Bibliu a pozná evanjelium o spáse. Preto nechce, aby človek vložil dôveru iba v Ježiša Krista samotného.

Preto vymyslel najľstivejší podvod na ľudstvo – Máriu, akú Biblia nikde nespomína. Skazená ľudská prirodzenosť si počas celej svojej histórie k rôznym božstvám vždy pridávala aj bohyňu. Tak je to aj u katolíkov. Satan zneužil túto túžbu po bohyni a predkladá ju ľudstvu.
none
15

14. tomii 13.09.2016, 13:14

Satan je otec lži a nie je v ňom pravda. A najväčšie z najväčších lží potom vypadajú ako pravda. Zjavenia Márie sú zmiešanina pravdy a lži. Evanjelium – radostná zvesť o spáse je veľmi jednoduchá a satan sa ju snaží zmariť, urobiť komplikovanou.

Sám Satan pozná Bibliu a pozná evanjelium o spáse. Preto nechce, aby človek vložil dôveru iba v Ježiša Krista samotného.

Preto vymyslel najľstivejší podvod na ľudstvo – Máriu, akú Biblia nikde nespomína. Skazená ľudská prirodzenosť si p...

13.09.2016, 13:18
"satan nenavidi eucharistiu"
on sam ju vytvoril aby zmiatol veriacich
none
16

15. tomii 13.09.2016, 13:18

"satan nenavidi eucharistiu"
on sam ju vytvoril aby zmiatol veriacich

13.09.2016, 13:22
Tým že uverili, títo ľudia nepotrebujú žiadne omše, žiadne kňazove obete, lebo žiadne neexistujú, žiadne Boh nenariadil. Tie skutky, ktoré kňazi teraz konajú, tie omše a obete, to je podľa Biblie modlárstvo. (Ex 20,4; Dt 5,8)

Kristus v Bohostánku
(Mt 24:24-27)

Lebo vystúpia falošní mesiáši a falošní proroci a budú robiť veľké znamenia a zázraky, aby zviedli, ak je to možné, aj vyvolených.

Hľa, hovorím vám to vopred.

Keby vám teda povedali: »Hľa, je na púšti,« nevychádzajte; »Hľa, skrýva sa v dome,« neverte.

Lebo ako blesk vzíde na východe a vidno ho až po západ, taký bude aj príchod Syna človeka.

Katolícky Kristus v bohostánku je falošný Kristus, falošný mesiáš. Zvedené je ním obrovské množstvo ľudí. Tento Kristus robí falošné znamenia a zázraky, ako je premieňanie sa na kúsky tela a krvi, a množstvo eucharistických zázrakov. (vyhľadajte si na webe, ak ich nepoznáte) Tento falošný Kristus zvedie aj je to možné aj vyvolených – tých čo verili Biblickému Kristovi. Dnešná doba to potvrdzuje – niektorí protestanti čo verili v Biblického Krista, uverili katolíckemu Kristovi.

Ďalej nás Ježiš varuje: Hľa, hovorím vám to vopred. Keby vám teda povedali: »Hľa, je na púšti,« nevychádzajte; »Hľa, skrýva sa v dome,« neverte. Skrýva sa v dome, iný preklad je skrýva sa v izbe, iný preklad je skrýva sa na tajnom mieste, iný preklad je v skrýši. Všetky preklady správne a jasne vystihujú to, čo katolíci uchovávajú v bohostánku. Ježiš nás vopred varoval: ak vám niekto povie, že sa skrýva v bohostánku: NEVERTE. Lebo ako blesk vzíde na východe a vidno ho až po západ, taký bude aj príchod Syna človeka. Príchod Ježišov bude nečakaný, rýchly. Príde od svojho nanebovstúpenia už len raz a uvidí ho každé oko.

(Sk 17:24-30 [SSV])

Boh, ktorý stvoril svet a všetko, čo je v ňom, pretože je Pánom neba i zeme, nebýva v chrámoch zhotovených rukou, ani sa mu neslúži ľudskými rukami, akoby niečo potreboval, veď on dáva všetkým život, dych a všetko a z jedného urobil celé ľudské pokolenie, aby obývalo celý povrch zeme; určil im vymedzený čas a hranice ich bývania, aby hľadali Boha, ak by ho dajako nahmatali a našli, hoci od nikoho z nás nie je ďaleko.

Biblia – Božie slovo – čiže Boh to, čo katolíci konajú nazýva modlárstvo. Robia si z materiálnej veci boha a klaňajú sa mu. To je prehrešenie proti prvému prikázaniu desatora a proti druhému bodu Biblického desatora, ktorý si katolíci v katolíckom desatore vynechali:

(Ex 20:4 -6)

Neurobíš si modlu, ani nijakú podobu toho, čo je hore na nebi, dolu na zemi alebo vo vode pod zemou! Nebudeš sa im klaňať, ani ich uctievať! Lebo ja, Pán, tvoj Boh, som žiarlivý Boh, ktorý tresce neprávosti otcov na deťoch do tretieho a štvrtého pokolenia u tých, čo ma nenávidia, milosrdenstvo však preukazuje až do tisíceho pokolenia tým, čo ma milujú a zachovávajú moje príkazy.

(Flp 3:20 [SSV])

Veď naša vlasť je v nebi. Odtiaľ očakávame aj Spasiteľa Pána Ježiša Krista.

Ďalší dôkaz o neprítomnosti Ježiša v omši, oplátke. Božie slovo hovorí, že z neba očakávame Ježiša Krista. OČAKÁVAME. Očakávame jeho príchod v oslávenom tele. Jediný príchod v tele, keď ho uvidí každé oko.

(Jn 6:35 [SSV])

Ježiš im povedal: „Ja som chlieb života. Kto prichádza ku mne, nikdy nebude hladovať, a kto verí vo mňa, nikdy nebude žízniť.

(Jn 6:50-51 [SSV])

Toto je ten chlieb, ktorý zostupuje z neba, aby nezomrel nik, kto bude z neho jesť.

Ja som živý chlieb, ktorý zostúpil z neba. Kto bude jesť z tohto chleba, bude žiť naveky. A chlieb, ktorý ja dám, je moje telo za život sveta.“

V poslednom verši je podaná definícia chleba. Je to jeho telo, jeho obeta za život sveta. Tam na tom kríži som mal skončiť ja, ty a celý svet. Lenže Kristus to urobil za mňa. A ten chlieb je VIERA v jedinú dostatočnú, dokonanú, dokonalú obeť Ježiša Krista. Ten kto uverí v túto obeť raz a navždy, zostúpi doňho Kristov Duch a On je tým životom spaseného kresťana.

O tom, že ten chlieb = viera nám to podáva sa celá šiesta kapitola Jánovho evanjelia.

(1Jn 4:13 [SSV])

A že ostávame v ňom a on v nás, poznávame podľa toho, že nám dal zo svojho Ducha.

Omša ako nekrvavá obeť za hriechy
(Hebr 7:26-28)

Veď bolo aj vhodné, aby sme mali takého veľkňaza: svätého, nevinného, nepoškvrneného, oddeleného od hriešnikov, povýšeného nad nebesia, ktorý nepotrebuje ako veľkňazi deň čo deň prinášať obety najprv za svoje hriechy a potom za hriechy ľudu. On to urobil raz navždy, keď obetoval seba samého. Zákon totiž ustanovuje za veľkňazov ľudí podrobených slabosti, ale slovo prísahy, ktoré odznelo po zákone, ustanovuje Syna, dokonalého naveky.

Omša je podľa katolíckeho učenia nekrvavá obeť za naše hriechy, ktorá sa musí slúžiť denne na státisícoch oltárov sveta za hriechy ľudí. Aj za hriechy trpiacich duší v očistci, aby sa im skrátil čas utrpenia v očistci.

Biblia hovorí:

(Hebr 9:22 [SSV])

A podľa zákona sa skoro všetko očisťuje krvou a bez vyliatia krvi niet odpustenia.

To znamená, že ak omša je nekrvavá obeť, bez preliatia krvi niet odpustenia hriechov. Omša teda nemôže nikomu pomôcť k odstráneniu hriechov a nemôže byť „uzmierujúcou“ obeťou za hriechy, lebo sa nevylieva krv obete. Nemôže pomôcť ani dušiam v očistci, lebo sa nevylieva krv a lebo očistec podľa Biblie neexistuje. Teda to, čo robia katolícki kňazi nie je ani obeta Starého Zákona ani obeta Nového Zákona.

Biblia hovorí, že Kristus je jediný kňaz, veľkňaz, ktorý vylial svoju krv za odpustenie hriechov, aj odčinenie hriechov (Hebr 2,17) Nový zákon neustanovuje žiadneho kňaza, aby prinášal obete. Kristovo kňazstvo neprechádza na žiadneho kňaza (Hebr 7,24) Tí, čo uverili v Kristovu jedinú obeť a jediné kňazstvo, tí sú navždy spasení (Hebr 7,25)

(Hebr 10:8-22 [SSV])

Najprv hovorí: „Obety ani dary, ani obety zápalné, ani obety za hriech si nechcel, ani sa ti nepáčili“ – a ony sa prinášajú podľa zákona. Potom povedal: „Hľa, prichádzam, aby som plnil tvoju vôľu.“ Ruší prvé, aby ustanovil druhé. V tejto vôli sme posvätení obetou tela Krista Ježiša raz navždy. Každý kňaz koná denne bohoslužbu a veľa ráz prináša tie isté obety, ktoré nikdy nemôžu odstrániť hriechy. No tento priniesol jedinú obetu za hriechy a navždy zasadol po pravici Boha. A teraz už čaká, kým mu nebudú jeho nepriatelia položení ako podnožka pod nohy. Lebo jedinou obetou navždy zdokonalil tých, čo sa posväcujú. Dosvedčuje nám to i Duch Svätý, keď povedal: „Toto je zmluva, ktorú s nimi uzavriem po tých dňoch, hovorí Pán: svoje zákony vložím do ich sŕdc a vpíšem im ich do mysle; a na ich hriechy a neprávosti si už viac nespomeniem.“ A kde sú ony odpustené, tam už niet obety za hriech. A keď máme, bratia, smelú dôveru, že vojdeme do Svätyne skrze Ježišovu krv, tou novou a živou cestou, ktorú nám otvoril cez oponu, to jest cez svoje telo, a keď máme veľkňaza nad Božím domom, pristupujme s úprimným srdcom v plnosti viery, so srdcom očisteným od zlého svedomia a s telom obmytým čistou vodou.

Myslím si, že Božie slovo v týchto veršoch je jasne napísané. Kto nechápe, rozoberieme si verše na vysvetlenie:
none
25

14. tomii 13.09.2016, 13:14

Satan je otec lži a nie je v ňom pravda. A najväčšie z najväčších lží potom vypadajú ako pravda. Zjavenia Márie sú zmiešanina pravdy a lži. Evanjelium – radostná zvesť o spáse je veľmi jednoduchá a satan sa ju snaží zmariť, urobiť komplikovanou.

Sám Satan pozná Bibliu a pozná evanjelium o spáse. Preto nechce, aby človek vložil dôveru iba v Ježiša Krista samotného.

Preto vymyslel najľstivejší podvod na ľudstvo – Máriu, akú Biblia nikde nespomína. Skazená ľudská prirodzenosť si p...

13.09.2016, 18:06
tomii. Eucharistia je ludsky vymysel. nemusi to byt hned satanov podvrh. moze to byt ludsky vymysel, preto ked satanisti maju cierne omse tak nemoze ist satan proti satanovi, lebo eucharistiu vymysleli ludia.
moze to byt samozrejme aj ako ty tvrdis, ale moze to byt aj takto.
jedno je jasne. v písme nic o eucharistii nenajdes, ba skor take veci ako eucharistia Boh jasne dava najavo ze sa mu to hnusi.
cize eucharistia moze byt bud ludsky podvrh, preto satanisti maju cierne omse, lebo satan proti satanovi v tomto pripade neide, lebo eucharistiu vymyslel clovek.
alebo moze to byt aj tak ze eucharistia je satanov podvrh aby oklamal jak veriacich, ako aj satanistov, ktorí nepoznajú písmo. potom sa daju lahko oklamat. ale krestania co poznaju písmo vedia ze eucharistia sa nezaklada na písme. je to výmysel, aj praví satanisti to vedia. cize ani v tomto prípade neisiel by satan proti satanovi. lebo by to bol satanov podvrh a neznalých (ci uz veriacich, ale ajneznalých "nepravých" satanistov by tymto oklamal.)
none
26

25. 13.09.2016, 18:06

tomii. Eucharistia je ludsky vymysel. nemusi to byt hned satanov podvrh. moze to byt ludsky vymysel, preto ked satanisti maju cierne omse tak nemoze ist satan proti satanovi, lebo eucharistiu vymysleli ludia.
moze to byt samozrejme aj ako ty tvrdis, ale moze to byt aj takto.
jedno je jasne. v písme nic o eucharistii nenajdes, ba skor take veci ako eucharistia Boh jasne dava najavo ze sa mu to hnusi.
cize eucharistia moze byt bud ludsky podvrh, preto satanisti maju cierne omse, lebo...

13.09.2016, 18:13
ale rovnako by neisiel ani satan proti satanovi keby ze eucharistiu vymyslel satan a satanisti maju ciernu omsu. pretoze satanisti su len ludia. tu neide demon proti demonovi, ale satan vymyslel podvrh a ludia satanisti mysliac si ze to je pravdive robia cierne omse. tymto sa ostatny demoni nemusia ani zucastnovat, cize tymto oklame satan aj veriacich ludi neznalých písmo, rovnako ako satanistov ludi ktorý sú tiež naivní mysliaci si ze tymto sluzia satanovi.
a démoni sa smejú so satanom na tomto podvrhu.
none
27

26. 13.09.2016, 18:13

ale rovnako by neisiel ani satan proti satanovi keby ze eucharistiu vymyslel satan a satanisti maju ciernu omsu. pretoze satanisti su len ludia. tu neide demon proti demonovi, ale satan vymyslel podvrh a ludia satanisti mysliac si ze to je pravdive robia cierne omse. tymto sa ostatny demoni nemusia ani zucastnovat, cize tymto oklame satan aj veriacich ludi neznalých písmo, rovnako ako satanistov ludi ktorý sú tiež naivní mysliaci si ze tymto sluzia satanovi.
a démoni sa smejú so satanom na t...

13.09.2016, 18:29
satan proti satanovi nikdy nepojde. ani demon proti demonovi.tymto by oslabili svoju silu.
ale treba si pamatat ze satan je otec lzi a nic v nom nieje pravda.
a najvacsie lzi vyzeraju ako pravda. on vie oklamat rovnako" veriacich" ako aj neveriacich a "satanistov", aby to vyzeralo tak, ako on chce. a tymto moze oklamat rovnako "satanistov" ako aj "veriacich". tým pádom ich oblbol tak, ze to moze mat katastrofalne nasledky.
praví krestania, ktorí idú podľa písma sa nedajú oklamat, a praví satanisti co skutocne majú styky so satanom tiez nie, a rovnako sa so satanom a jeho démonmi smejú na satanovom podvode.
none
29

27. 13.09.2016, 18:29

satan proti satanovi nikdy nepojde. ani demon proti demonovi.tymto by oslabili svoju silu.
ale treba si pamatat ze satan je otec lzi a nic v nom nieje pravda.
a najvacsie lzi vyzeraju ako pravda. on vie oklamat rovnako" veriacich" ako aj neveriacich a "satanistov", aby to vyzeralo tak, ako on chce. a tymto moze oklamat rovnako "satanistov" ako aj "veriacich". tým pádom ich oblbol tak, ze to moze mat katastrofalne nasledky.
praví krestania, ktorí idú podľa písma sa nedajú oklamat, a ...

13.09.2016, 18:32
no moze byt eucharistia aj ludsky vymysel.
je to jedno ci tak alebo tak, no v kazdom pripade Boh take nieco ako eucharistiu odsudzuje, lebo je to modlarstvo.
none
17
13.09.2016, 13:34
Satan svojim lstivym podvodom vymyslel eucharistiu aby zmiatol veriacich. Stanisti nechapajuc a necitajuc svate pismo si myslia ze eucharistia je naozaj krestanska, preto si myslia, že týmito čiernymi omšami idu proti krestanstvu. ale nie neidu. satanovi too hra pekne do karat . eucharistia je satanov podvod.

"Satan nevyháňa Satana" v v tomto neobstoji, lebo tu neide satan proti satanovi, ale satan vymyslel lstivy podvod(eucharistiu) a satanisti nepoznajuc svate pismo (rovnako ako katolici) mysliac si ze eucharistia je naozaj krestanska
konaju cierne omse.

v tomto pripade neide demon proti demonovi, ale satan vymyslel podvod a veriaci, rovnako ako satanisti(neznajúc písmu) mu hrajú do karát. vid ako sa si lea obhajuje eucharistiu. Pričom ten čo pozná Písmo Sväté vie, že eucharistia je modlársvo.
none
18

17. 13.09.2016, 13:34

Satan svojim lstivym podvodom vymyslel eucharistiu aby zmiatol veriacich. Stanisti nechapajuc a necitajuc svate pismo si myslia ze eucharistia je naozaj krestanska, preto si myslia, že týmito čiernymi omšami idu proti krestanstvu. ale nie neidu. satanovi too hra pekne do karat . eucharistia je satanov podvod.

"Satan nevyháňa Satana" v v tomto neobstoji, lebo tu neide satan proti satanovi, ale satan vymyslel lstivy podvod(eucharistiu) a satanisti nepoznajuc svate pismo (rovnako ako katol...

13.09.2016, 13:36
Veriaci sú satanom rovnako klamaní, ako satanisti. O to mu vždy išlo.
a clovek co nepozna pismo svate sa necha lahko zviest a oklamat.
none
19
13.09.2016, 13:40
Čiže satan spravil lstivý podvod s eucharistiou a terz s úsmevom sleduje ako oklamal obidve strany(satanistov-katolíkov) a týmto neide satan proti satanovi. satan len predložil podvod a ludia nepoznajúc písmo (katolícci to prijali a satanisti to odsudzujú, lebo nepoznajú pravdu.) a len praví krestania vedia kde je pravda.
none
20
13.09.2016, 13:42
lea vidno ze si tomu podvodu podľahla aj ty. Pretože si obhajuješ eucharistiu nie písmom, ale opačnými satanskými čiernymi omšami.
none
21
13.09.2016, 13:45
odkaz
pozri si toto video.
je tam pekne aj ta vasa eucharistia vysvetlena(pohanstvo)(modlarstvo)
none
22

21. tomii 13.09.2016, 13:45

https://www.youtube.com/watch?v=c4Eomdrz8zI
pozri si toto video.
je tam pekne aj ta vasa eucharistia vysvetlena(pohanstvo)(modlarstvo)

13.09.2016, 13:48
a naozajstní krestania a naozajstní satanisti poznaju pravdu. (no katolíci a kadejakí satanisti sa nechali oklamať a hrajú do karát satanovi.
none
23
13.09.2016, 14:01
Katolíci považujú svätú Eucharistiu / katolícku omšu za najdôležitejšiu a najvyššiu formu bohoslužby. V skutočnosti je účasť na omši povinnosťou, pričom jej nesplnenie sa považuje za smrteľný hriech, a to každú nedeľu a určité dni prikázaných sviatkov. Omša sa delí na dve časti, liturgiu slova a liturgiu Eucharistie. Liturgia slova sa skladá z dvoch čítaní (jedno zo Starého zákona a jedno z Nového zákona), zodpovedajúceho žalmu, čítania evanjelia, homílie (alebo kázne) a všeobecných príhovorov (zvaných aj prosby).

Ústrednou časťou omše je jej druhá časť, liturgia svätej Eucharistie. Vtedy majú katolíci účasť na tele a krvi Ježiša vo forme chleba a vína, ktoré sa podávajú zhromaždeniu veriacich. Podľa Biblie sa to vykonáva na pamiatku Krista (1 Korinťanom 11:23-25, porovnaj Lukáš 22:18-20 a Matúš 26:26-28). Avšak podľa katechizmu katolíckej cirkvi, paragraf 1366, „Eucharistia je teda obeta, lebo sprítomňuje (robí prítomnou) obetu kríža, je jej pamiatkou a aplikuje jej ovocie.” Tento katechizmus pokračuje v paragrafe 1367:

Kristova obeta a obeta Eucharistie sú jedna jediná obeta: „Lebo jediná a tá istá je obeť, ten istý obetuje teraz službou kňazov, ktorý vtedy obetoval seba samého na kríži; rozdielny je iba spôsob obetovania.” „A keďže v tejto božskej obete, ktorá sa koná vo svätej omši, je prítomný a nekrvavým spôsobom sa obetuje ten istý Kristus, ktorý na oltári kríža, raz navždy obetoval seba samého krvavým spôsobom na oltári kríža, je obsiahnutý a podávaný nekrvavým spôsobom . . . táto obeta je skutočne zmierna.”

V knihe Malachiáša, tento prorok predpovedá odstránenie starého obetného systému a zriadenie novej obete: „Nemám vo Vás záľuby, hovorí Hospodin Zástupov, a nechcem obetného daru obilného z vašej ruky. Lebo od východu slnca až po jeho západ je veľké moje meno medzi národami, a na každom mieste sa kadí a obetuje môjmu menu, a to čistý obetný dar obilný, lebo moje meno je veľké medzi národami, hovorí Hospodin Zástupov” (Malachiáš 1:10-11). To znamená, že jedného dňa bude Boh oslavovaný medzi pohanmi, ktorí Mu budú prinášať čisté obete na všetkých miestach. Katolíci to vnímajú ako Eucharistiu. Avšak zdá sa, že apoštol Pavol má na to odlišný názor: „Prosím vás tedy, bratia, pre rôzne milosrdenstvo Božie, že by ste ta dali svoje telá v živú obeť svätú a ľúbu Bohu, rozumnú to svätoslužbu” (Rimanom 12:1). Eucharistia sa môže podávať len na vybraných miestach: cirkvách zasvätených a požehnaných podľa zákona katolíckeho kánonu. Myšlienka dávania svojich tiel ako živých obetí lepšie zapadá do jazyka predpovede, ktorá hovorí, že obete sa budú prinášať „na každom mieste”.

Rímskokatolícka cirkev verí, že chlieb a víno svätej Eucharistie sa stáva skutočným telom a krvou Ježiša. Svoj systém uvažovania sa snaží podporiť pasážami, ako sú Ján 6:32-58; Matúš 26:26; Lukáš 22:17-23; a 1 Korinťanom 11:24-25. Tridentský koncil v roku 1551 n.l. oficiálne stanovil: „zasvätením chleba a vína sa uskutočňuje premena celej substancie chleba na substanciu tela Krista nášho Pána a celá substancia vína na substanciu jeho krvi. Túto premenu svätá katolícka cirkev vhodne a správne nazvala transubstanciáciou” (Sekcia XIII, kapitola IV; porov. kánon II). Účasťou na Eucharistickom pokrme cirkev učí, že katolíci napĺňajú Jána 6:53: „Amen, amen vám hovorím, že ak nebudete jesť tela Syna človeka a piť jeho krvi, nemáte v sebe života.”

Čo to ale v skutočnosti znamená? Ježiš ďalej pokračuje a hovorí, že „Duch je, ktorý oživuje; telo nič neosoží. Slová, ktoré vám ja hovorím, sú duch a sú život” (Ján 6:63-64). Takže, ak „telo nič neosoží”, prečo by sme mali jesť telo Ježiša na to, aby sme mali večný život? To by nedávalo zmysel, pokiaľ by nám Ježiš nepovedal, že slová, ktoré nám hovorí, sú „duch”. Ježiš nám tým hovorí, že toto nie je doslovné učenie, ale duchovné. Tento jazyk dokonale nadväzuje na vyššie uvedené vyhlásenie apoštola Pavla: „že by ste ta dali svoje telá v živú obeť svätú a ľúbu Bohu, rozumnú to svätoslužbu” (Rimanom 12:1).

V židovskom myslení sa chlieb prirovnával k Tóre, pričom „jej jedenie” bolo čítanie a porozumenie Božej zmluvy (porov. Deuteronomium 8:3). Napríklad, apokryfná kniha Sirachova uvádza „'Ktorí ma požívajú, budú väčšmi lačnieť, a ktorí ma pijú, budú väčšmi smädiť; Kto ma počúva, nezažije zahanbenie, ktorí sa namáhajú v mojej službe, nezhrešia.' Toto všetko je obsahom knihy života a zmluvy s Najvyšším, a tak možno poznať pravdu. Mojžiš sprostredkoval Zákon ako pravidlo spravodlivosti, ako dedičstvo Jakubovho rodu a prisľúbenia dané Izraelovi” (Sirachova 24:29-33). Citovanie zo Siracha na tomto mieste nie je jeho potvrdením ako Písma; slúži len na ilustráciu toho, ako židovský ľud chápal Mojžišov zákon. Je dôležité pochopiť prirovnanie chleba s Tórou, aby sme docenili to, o čo Ježišovi v skutočnosti šlo.

V Jánovi 6 Ježiš vlastne hovorí zástupu, že On je nadradený Tóre (porov. Ján 6:49-51) a celému Mojžišovmu systému zákonov. V pasáži od Siracha sa tvrdí, že tí, ktorí jedia Zákon, budú „väčšmi lačnieť” a „väčšmi smädiť”, a to je jazyk, na ktorý nadväzuje Ježiš, keď hovorí „kto príde ku mne, nebude nikdy lačnieť, a kto verí vo mňa, nebude nikdy žízniť” (Ján 6:35). Ježiš neprikazuje ľuďom, aby doslova jedli Jeho telo a pili Jeho krv, hovorí im podstatu celej kresťanskej doktríny: viera v samotného Ježiša („To je ten skutok Boží, aby ste verili v Toho, ktorého On poslal” Ján 6:29, s pridaním dôrazu). Preto je katolícka interpretácia Jána 6 nebiblická.

Po druhé, v Jánovi 6 je úplne jasná analógia dní Mojžiša a jedenia manny. Za čias Mojžiša bola manna Božím obstaraním jedla pre Židov, keď putovali v divočine. V Jánovi 6 však Ježiš tvrdí, že On je skutočnou mannou, chlebom z nebies. Týmto vyhlásením Ježiš tvrdil, že je úplným Božím zaistením spasenia. Manna bola Božím zabezpečením oslobodenia od hladovania. Ježiš je Božím zabezpečením oslobodenia od večného zatratenia. Rovnako ako sa musela konzumovať manna, aby zachovala životy Židov, tak sa musí konzumovať Ježiš (úplne prijatý vierou) na prijatie spasenia.

Je úplne zjavné, že v Jánovi 6 Ježiš poukazoval na seba ako na chlieb života a povzbudzoval svojich nasledovníkov, aby jedli Jeho telo. Z toho však nevyplýva uzáver, že Ježiš učil to, na čo sa katolíci odvolávajú ako na transubstanciáciu. Večera Pánova / kresťanské prijímanie / svätá Eucharistia nebola ešte vtedy zriadená. Ježiš nezriadil svätú Eucharistiu / omšu / Večeru Pánovu až do Jána, kapitola 13. A preto vkladať Večeru Pánovu do Jána 6 je neoprávnené. Ako bolo naznačené vyššie, najlepšie sa pochopí táto pasáž vo svetle príchodu k Ježišovi, vo viere, kvôli spaseniu. Keď Ho príjmeme ako Spasiteľa, s úplnou dôverou v Neho, vtedy budeme „jesť Jeho telo” a „piť Jeho krv”. Jeho telo bolo zlomené (pri Jeho smrti) a Jeho krv bola vyliata, aby sa zaistilo naše spasenie. 1 Korinťanom 11:26, „Lebo koľkokoľvek ráz by ste jedli tento chlieb a pili tento kalich, zvestujete smrť Pánovu, až dokiaľ nepríde.”

Či už je katolícka definícia svätej Eucharistie ako „znovuobetovanie” Krista alebo „znovuprinesenie” Kristovej obete - oba koncepty sú nebiblické. Kristus nepotrebuje byť znovu obetovaný. Kristova obeť nepotrebuje byť opätovne prinášaná. Židom 7:27 vyhlasuje, „ktorý nepotrebuje každého dňa ako najvyšší kňazi, obetovať obeti najprv za svoje vlastné hriechy a potom za hriechy ľudu. Lebo to učinil RAZ NAVŽDY tak, že obetoval sám seba.” Podobne aj 1 Petrova 3:18 vyhlasuje, „Lebo aj Kristus RAZ trpel a zomrel za hriechy, spravodlivý za nespravodlivých, aby nás priviedol k Bohu ...” A on je zmierením za naše hriechy, no, nielen za naše, ale aj za hriechy celého sveta (1 Jána 2:2). Preto sa Kristova obeť nemusí znova prinášať. Namiesto toho, Kristova obeť sa má prijať vierou (Ján 1:12; 3:16). Jedenie Kristovho tela a pitie Jeho krvi sú symboly úplného prijatia Jeho obete z našej strany, a to milosťou prostredníctvom viery.
none
24

23. 13.09.2016, 14:01

Katolíci považujú svätú Eucharistiu / katolícku omšu za najdôležitejšiu a najvyššiu formu bohoslužby. V skutočnosti je účasť na omši povinnosťou, pričom jej nesplnenie sa považuje za smrteľný hriech, a to každú nedeľu a určité dni prikázaných sviatkov. Omša sa delí na dve časti, liturgiu slova a liturgiu Eucharistie. Liturgia slova sa skladá z dvoch čítaní (jedno zo Starého zákona a jedno z Nového zákona), zodpovedajúceho žalmu, čítania evanjelia, homílie (alebo kázne) a všeobecných príhovorov (...

13.09.2016, 14:05
toľko napísané...vlastne skopírované....a nič nepovedané....bludy o ničom....proste zbytočná snaha...
none
28

najnovšie príspevky :

prevádzkuje diskusneforum.sk kontaktuj správcu diskusného fóra vytvoril dzI/O 2023 - 2024 veľkosť : 214 664 B vygenerované za : 0.128 s unikátne zobrazenia tém : 36 504 unikátne zobrazenia blogov : 545 táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať...

možnosti

hlavná stránka nastavenia blogy todo

online účastníci :

hľadanie :

blog dňa :

Je veľmi zaujímavé, že naše presvedčenie nám bráni spoznať pravdu... Vlastne, po nej aj pátrať. Poznáme to všetci, ale málokto proti tomu aj bojuje, a aj keď bojuje, veľakrát bez úspechu. Zato máme všetci túžbu o svojej verzii pravdy poúčať druhých ...

citát dňa :

Radšej ísť do školy, ako nespať vôbec.