hoď ma hore
Milí diskutujúci. Pri diskutovaní prosím: 1. nepridávaj témy pozostávajúce len z odkazov alebo jednoslovné témy / 2. nepridávaj uražlivé alebo vulgárne komentáre. Ak tieto pravidlá nedodržíš, tvoja téma pravdepodobne skončí v koši. Príjemné diskutovanie :)
Reklamácia notebooku v Alze
príspevkov 3 |
zobrazení 0 |
tému vytvoril(a) 26.7.2011 15:59
posledná zmena 27.7.2011 19:26
|
1
|
Potrebovala by som radu, čo mám robiť keď reklamácia bola vybavená do 30. dní opravou, aj ju odoslali na 28. deň, ale tovar mi stále neprišiel a už je 33. deň a pritom bol posielaný kuriérskou službou UPS. Chcem vedieť či mám nárok na výmenu tovaru, alebo vrátenie peňazí, alebo mám ešte čakať? Za rady ďakujem
|
|
|
2
|
Zastreliť prvého UPSkára, ktorého stretneš a poslať ho v kúskoch v igelite priamo na hlavnú stanicu UPS s lístočkom 😉).
Ostatným: čo tu robia takéto témy?
|
|
|
3
|
určite kontaktuj Slovenskú obchodnú inšpekciu....je ich povinnosť to preveriť a zo zákona máš právo na vybavenie do 30 dní...ty sa nemáš čo strarať kedy prišiel kuriér alebo podobné blbosti...to je ich problém....kontaktuj SOI a oni ti poradia, jedine takto to vyriešiš...a budu z toho mierne na mäkko tak možno dostaneš aj nejaké odškodné len aby si stiahol sťažnosť...aby si nezašpinili profil samozrejme
|
|
|
|
prevádzkuje diskusneforum.sk
kontaktuj správcu diskusného fóra
vytvoril dzI/O 2023 - 2024
verzia : 1.05 ( 17.4.2024 8:30 )
veľkosť : 82 225 B
vygenerované za : 0.085 s
unikátne zobrazenia tém : 49 756
unikátne zobrazenia blogov : 879
táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať...
|
možnosti
hlavná stránka
nastavenia
blogy
todo
hľadanie :
blog dňa :
odkaz 1. Vytvor si rozpočet 2. Pokús sa míňať len do výšky svojho príjmu 3. Zabaľ si svoj obed (nekupuj v reštaurácii) 4. Nejedz toľko 5. Šetri na elektrine 6. Prestaň fajčiť 7. Choď pešo, bic...
citát dňa :
Kľud je najlepší spôsob prevencie proti chorobe.
|