1
|
Odsúdeniahodné je náboženstvo, ktoré sa začína obetou, ale aj to, ktoré sa obetou nekončí. Ježiš neprišiel, aby odstránil utrpenie, prípadne ho vysvetlil či ospravedlnil. Prišiel, aby ho prijal, niesol s neskonalou láskou a naučil nás trpezlivo ho znášať s ním a v ňom.
|
|
|
2
|
|
1. 20.09.2009, 06:55
Odsúdeniahodné je náboženstvo, ktoré sa začína obetou, ale aj to, ktoré sa obetou nekončí. Ježiš neprišiel, aby odstránil utrpenie, prípadne ho vysvetlil či ospravedlnil. Prišiel, aby ho prijal, niesol s neskonalou láskou a naučil nás trpezlivo ho znášať s ním a v ňom.
▲
20.09.2009, 07:33
|
A to máš odkiaľ?
"Baránku Boží, ty snímaš hriechy sveta"- nepoznáš? Keby Ježiš len ukázal, že dokáže trpieť, to by ešte nebolo posolstvo hodné prenasledovania.
|
|
|
5
|
|
2. 20.09.2009, 07:33
A to máš odkiaľ?
"Baránku Boží, ty snímaš hriechy sveta"- nepoznáš? Keby Ježiš len ukázal, že dokáže trpieť, to by ešte nebolo posolstvo hodné prenasledovania.
▲
20.09.2009, 11:21
|
Pozri sa v tej dobe daný cirkevný hodnostári sa ho báli lebo dokázal ovplivňovať dav.Mysleli si že tento dav poštve proti nim a oni to nestrpeli.Prectav si že teraz by prišiel niekto kto by hlásal niečo uplne nové.No a naši politici by s ním nesúhlasili.Tak by s neho spravili obetného baránka pred mediami.
|
|
|
3
|
Nuž podľa cirkvi je Ježiš všemohúci. Ale potom musí bvyť šibnutý. Veď všemohúci môže všetko, dokonca aj odstrániť utrpenie. Lenže tento Váš výtečník nechal trpieť ešte aj vlastnú matku. Sedembolestnú. No je normálny? Podľa mňa ak bol, bol to sadomasochistický psychopat tak veľmi túžiaci natrvalo sa zapísať do dejín, že sa dal ukrižovať. A vyšlo mu to.
|
|
|
6
|
|
3. 20.09.2009, 09:48
Nuž podľa cirkvi je Ježiš všemohúci. Ale potom musí bvyť šibnutý. Veď všemohúci môže všetko, dokonca aj odstrániť utrpenie. Lenže tento Váš výtečník nechal trpieť ešte aj vlastnú matku. Sedembolestnú. No je normálny? Podľa mňa ak bol, bol to sadomasochistický psychopat tak veľmi túžiaci natrvalo sa zapísať do dejín, že sa dal ukrižovať. A vyšlo mu to.
▲
20.09.2009, 11:23
|
Antidogmatik bol skutočný.Ak by nebol nebol by ho dejiny neevidovali.Nemyslíš?
|
|
|
4
|
neuznávam obetovanie žiadneho druhu
|
|
|
7
|
|
4. 20.09.2009, 10:44
neuznávam obetovanie žiadneho druhu
▲
20.09.2009, 11:23
|
|
8
|
|
4. 20.09.2009, 10:44
neuznávam obetovanie žiadneho druhu
▲
20.09.2009, 11:32
|
Robíš chybu, obetovanie sa je prejav šľachetnosti.
|
|
|
9
|
|
8. 20.09.2009, 11:32
Robíš chybu, obetovanie sa je prejav šľachetnosti.
▲
20.09.2009, 12:14
|
Keď bude mať deti tak to pochopí o čom to je.
|
|
|
10
|
|
8. 20.09.2009, 11:32
Robíš chybu, obetovanie sa je prejav šľachetnosti.
▲
20.09.2009, 12:30
|
mám na mysli obetovať niečo živé zabitím a to je rozdiel od obetovania sa napr. kôli deťom
|
|
|
13
|
|
10. 20.09.2009, 12:30
mám na mysli obetovať niečo živé zabitím a to je rozdiel od obetovania sa napr. kôli deťom
▲
20.09.2009, 13:19
|
Napríklad vo vohranených situáciách, vo vojnách, matky často vlastným telom chránia svoje dieťa, alebo vojak padlý za vlasť, tiež sa vlastne obetoval, mohol utiecť, schovať sa niekde v jaskyni. No predsa bojoval s nasadením vlastného života,
|
|
|
14
|
|
13. 20.09.2009, 13:19
Napríklad vo vohranených situáciách, vo vojnách, matky často vlastným telom chránia svoje dieťa, alebo vojak padlý za vlasť, tiež sa vlastne obetoval, mohol utiecť, schovať sa niekde v jaskyni. No predsa bojoval s nasadením vlastného života,
▲
20.09.2009, 13:27
|
neuznávam zabíjanie detí a zvierat ako obetu
|
|
|
15
|
|
14. 20.09.2009, 13:27
neuznávam zabíjanie detí a zvierat ako obetu
▲
20.09.2009, 13:29
|
A o čom točíš? Kto zabíja mladé panny, abo baránky?
|
|
|
17
|
|
15. 20.09.2009, 13:29
A o čom točíš? Kto zabíja mladé panny, abo baránky?
▲
20.09.2009, 13:30
|
Myslím že to poukazuje na to čo je v Biblii.
|
|
|
18
|
|
15. 20.09.2009, 13:29
A o čom točíš? Kto zabíja mladé panny, abo baránky?
▲
20.09.2009, 13:31
|
nikdy si ešte nepočula o tom, ako voľakedy zabíjali malé deti ?
|
|
|
21
|
|
15. 20.09.2009, 13:29
A o čom točíš? Kto zabíja mladé panny, abo baránky?
▲
20.09.2009, 13:33
|
Aneta, ja nie som koleso, ani kolotoč, aby som točila
|
|
|
25
|
|
21. 20.09.2009, 13:33
Aneta, ja nie som koleso, ani kolotoč, aby som točila
▲
20.09.2009, 13:36
|
|
30
|
|
25. 20.09.2009, 13:36
, Kolotoč obety?
▲
20.09.2009, 13:38
|
|
16
|
|
14. 20.09.2009, 13:27
neuznávam zabíjanie detí a zvierat ako obetu
▲
20.09.2009, 13:30
|
To ani ja ale to bolo a hádam to ani nebude.Ale keď sa tak pozerám na tých čo sú atentátnici tak neviem či je to reálne.
|
|
|
19
|
|
16. 20.09.2009, 13:30
To ani ja ale to bolo a hádam to ani nebude.Ale keď sa tak pozerám na tých čo sú atentátnici tak neviem či je to reálne.
▲
20.09.2009, 13:32
|
treba si trošku preštudovať históriu
|
|
|
22
|
|
19. 20.09.2009, 13:32
treba si trošku preštudovať históriu
▲
20.09.2009, 13:34
|
Veď preto píšem že to bolo.
|
|
|
24
|
|
19. 20.09.2009, 13:32
treba si trošku preštudovať históriu
▲
20.09.2009, 13:35
|
Načo to tu pitvať? Málo špiny je v súčasnosti? Vyhrabeme aj minulú? Oplačeme každú obeť, na ktorú si dokážeme spomenúť?
Tell me, why.
|
|
|
27
|
|
24. 20.09.2009, 13:35
Načo to tu pitvať? Málo špiny je v súčasnosti? Vyhrabeme aj minulú? Oplačeme každú obeť, na ktorú si dokážeme spomenúť?
Tell me, why.
▲
20.09.2009, 13:37
|
pitvať sa dá len mŕtvola
|
|
|
28
|
|
27. 20.09.2009, 13:37
pitvať sa dá len mŕtvola
▲
20.09.2009, 13:38
|
Lady, iste ti chýba básnické črevo. No jedno, tak nepitvajme
|
|
|
31
|
|
28. 20.09.2009, 13:38
Lady, iste ti chýba básnické črevo. No jedno, tak nepitvajme
▲
20.09.2009, 13:40
|
Anetka a tebe chýba takt
|
|
|
33
|
|
31. 20.09.2009, 13:40
Anetka a tebe chýba takt
▲
20.09.2009, 13:41
|
O tvojom takte radšej pomlčím.
|
|
|
34
|
|
33. 20.09.2009, 13:41
O tvojom takte radšej pomlčím.
▲
20.09.2009, 13:45
|
ajjaj moja zlatá, čo ty o mne vieš ešte ťa zrejme život nenaučil
|
|
|
29
|
|
27. 20.09.2009, 13:37
pitvať sa dá len mŕtvola
▲
20.09.2009, 13:38
|
To bolo obrazne povedané.
|
|
|
32
|
|
29. 20.09.2009, 13:38
To bolo obrazne povedané.
▲
20.09.2009, 13:41
|
ja to viem veľmi dobre, len tu niekto chytá za slovíčka, tak som jej to vrátila
|
|
|
11
|
Kedysi dávno v praveku vykonávali ľudia obete bohom, lebo predpokladali [očakávali], že bohovia sa im za to odmenia napríklad bohatšou úrodou.
|
|
|
12
|
|
11. 20.09.2009, 12:34
Kedysi dávno v praveku vykonávali ľudia obete bohom, lebo predpokladali [očakávali], že bohovia sa im za to odmenia napríklad bohatšou úrodou.
▲
20.09.2009, 12:39
|
Dnes sa už obety obmedzili väčšinou len na modlitby. Ak si niečo ľudia želajú, tak už nevykonávajú obety ako kedysi, ale len sa pomodlia. Snažia sa svoje priania skôr vymodliť, ako by mali vykonávať nejaké obety.
Napríklad futbalista sa verejne pred divákmi modlí pred zápasom, aby si naklonil priazeň svojho boha, ale keby nehral poriadne [a z môjho pohľadu len a len o toto ide, hrať poriadne], keby nebol lepší ako ostatní hráči, aspoň občas, keď dá gól, tak sú jeho "modlitby" zbytočné. [Z môjho pohľadu sú aj tak zbytočné, ale to je len vec pohľadu.] Dotyčnému futbalistovi môžu byť nápomocné.
|
|
|
20
|
...0d velkeho tresku,sa obetovavali slaby a hlupy...
|
|
|
23
|
|
20. 20.09.2009, 13:33
...0d velkeho tresku,sa obetovavali slaby a hlupy...
▲
20.09.2009, 13:34
|
pri novonarodených deťoch ešte nemohli vedieť, či bude, alebo nebude hlúpy
|
|
|
26
|
|
23. 20.09.2009, 13:34
pri novonarodených deťoch ešte nemohli vedieť, či bude, alebo nebude hlúpy
▲
20.09.2009, 13:37
|
Veď písali že slabý a to diťa preca bolo slabé.Alebo sa mýlim?
|
|
|
|