Hoď ma hore
prihlásenie:
Registrácia  |  Zabudnuté heslo
tu sa nachádzate: hlavná stránka  láska a vzťahy  téma
kategórie:  

Mám 20 rokov a stále si predstavujem budúcnosť s priateľom ...

21
reakcií
1538
prečítaní
Tému 18. januára 2015, 22:40 založil Pinki :).

podobné témy:

1.
označiť príspevok

Pinki :) žena
   18. 1. 2015, 22:40 avatar
Ahojte,

mám 20 rokov, ešte stále študujem na strednej škole,pretože mám 5 - ročnú školu, no tohto roku v máji už konečne ukončujem štúdium... ale k veci.. mám 30 ročného priateľa s ktorým sme už spolu rok a pol. Skvele spolu vychádzame,aj keď občas to medzi nami zaštrbí,ale nie vždy to býva vo vzťahoch medzi dvoma ľudmi ružovo - povedzme si na rovinu. Mojim dosť veľkým problémom ale však je,že mám neustálu potrebu mu hovoriť o tom ako s ním chcem mať deti a ako sa túžim raz za neho vydať. Ako je pravda,že vždy som vedela čo chcem,veľa ľudí mi hovorí,že na svoj vek a vôbec,aj keď som bola mladšia,vždy som vedela čo chcem a bola som na svoj vek vyspelejšia. Možno to bude aj tým,že pochádzam z dediny a nie som jedna z tých holiek,ktoré trávia každý víkend niekde v baroch,na diskotékach a podobne...proste som v tom vždy mala jasno.. mať svoju vlastnú rodinu .. vlastne viem,že po ničom inom tak netúžim ako mať časom svoju vlastnú rodinu.. samozrejme s milujúcim manželom.. a to vie aj priateľ,vlastne on aj vie,že som taká.. vie ,že som dievča,ku ktorej keby sa vracial z práce – vracial by sa skutočne domov.. ale už tak veľmi ma to vytáča,že mu o tom stále básnim.. on to zjavne nevie,že ma to tak vytáča,pretože hockedy mu o tom zase začnem básniť len tak z ničoho nič...on na deti vzhľadom na svoj vek zjavne až tak nemysli momentálne,pretože vlastne na to ani nemá dôvod,kedže ja ešte študujem,nebývame spolu a on je momentálne nezamestnaný.. a veď ani zasnúbení nie sme a sami mi aj uznáte,že na nejaké zásnuby alebo čo je aj tak skoro.. ale tu nejde len o deti,tu ide aj o svadbu a o vôbec zásnuby... hlavné však je,že ma to už vážne frust