hoď ma hore
Milí diskutujúci. Pri diskutovaní prosím: 1. nepridávaj témy pozostávajúce len z odkazov alebo jednoslovné témy / 2. nepridávaj uražlivé alebo vulgárne komentáre. Ak tieto pravidlá nedodržíš, tvoja téma pravdepodobne skončí v koši. Príjemné diskutovanie :)
none
ak chceš diskutovať, musíš sa registrovať. registrácia

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  láska a vzťahy  /  téma

Mám 20 rokov a stále si predstavujem budúcnosť s priateľom ...

príspevkov
21
zobrazení
0
tému vytvoril(a) 18.1.2015 22:40
posledná zmena 20.1.2015 15:30
1
18.01.2015, 22:40
Ahojte,

mám 20 rokov, ešte stále študujem na strednej škole,pretože mám 5 - ročnú školu, no tohto roku v máji už konečne ukončujem štúdium... ale k veci.. mám 30 ročného priateľa s ktorým sme už spolu rok a pol. Skvele spolu vychádzame,aj keď občas to medzi nami zaštrbí,ale nie vždy to býva vo vzťahoch medzi dvoma ľudmi ružovo - povedzme si na rovinu. Mojim dosť veľkým problémom ale však je,že mám neustálu potrebu mu hovoriť o tom ako s ním chcem mať deti a ako sa túžim raz za neho vydať. Ako je pravda,že vždy som vedela čo chcem,veľa ľudí mi hovorí,že na svoj vek a vôbec,aj keď som bola mladšia,vždy som vedela čo chcem a bola som na svoj vek vyspelejšia. Možno to bude aj tým,že pochádzam z dediny a nie som jedna z tých holiek,ktoré trávia každý víkend niekde v baroch,na diskotékach a podobne...proste som v tom vždy mala jasno.. mať svoju vlastnú rodinu .. vlastne viem,že po ničom inom tak netúžim ako mať časom svoju vlastnú rodinu.. samozrejme s milujúcim manželom.. a to vie aj priateľ,vlastne on aj vie,že som taká.. vie ,že som dievča,ku ktorej keby sa vracial z práce – vracial by sa skutočne domov.. ale už tak veľmi ma to vytáča,že mu o tom stále básnim.. on to zjavne nevie,že ma to tak vytáča,pretože hockedy mu o tom zase začnem básniť len tak z ničoho nič...on na deti vzhľadom na svoj vek zjavne až tak nemysli momentálne,pretože vlastne na to ani nemá dôvod,kedže ja ešte študujem,nebývame spolu a on je