Hoď ma hore
prihlásenie:
Registrácia  |  Zabudnuté heslo
tu sa nachádzate: hlavná stránka  rôzne  téma
kategórie:  

Keď všetky mainstremové médiá znejú rovnako

31
reakcií
108
prečítaní
Tému 2. septembra 2019, 16:04 založil hokejis.

podobné témy:



1.
označiť príspevok

hokejis muž
   2. 9. 2019, 16:04 avatar
Ako riadené z jedného centra.

www.mojevideo.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk
Súhlasí Thomas Anderson


5.
označiť príspevok

Thomas Anderson muž
   2. 9. 2019, 17:26 avatar
Cvičené opičky priamo z USA. U nás ich máme tiež, ale ešte nie sú tak skvele zohraté.  
Súhlasí hokejis


7.
označiť príspevok

the X žena
   2. 9. 2019, 17:33 avatar
5. največ?ia sranda je na Df , ked prorusky trolli ako cez kopir?k skopčia na f?rum ten isty čl?nok z hownometov  
Súhlasí Morning


9.
označiť príspevok

Morning muž
   2. 9. 2019, 17:34 avatar
Je to typická ukážka projekcie. Svoje choroby vidia všade naokolo.  
Súhlasí the X


11.
označiť príspevok

hokejis muž
   2. 9. 2019, 17:36 avatar
Tak tak jednou z tvojich diagnoz je projekcia


12.
označiť príspevok

Morning muž
   2. 9. 2019, 17:39 avatar
Zase si to spravil. Ty sa nezmeníš program náš.


10.
označiť príspevok

hokejis muž
   2. 9. 2019, 17:35 avatar
Sranda je, ked americkí trolli ako cez kopir kopčia dezinfošky na ten isty článok z hownometov


13.
označiť príspevok

Morning muž
   2. 9. 2019, 17:40 avatar
Nerobia to. Hownomety používate len vy, ruskí dezinformátori.  
Súhlasí the X


18.
označiť príspevok

hokejis muž
   2. 9. 2019, 18:11 avatar
Hovnomety používajú len americkí dezinformátori


14.
označiť príspevok

ondrej61 muž
   2. 9. 2019, 17:42 avatar
sranda ako mufik zrkadlí....   


15.
označiť príspevok

the X žena
   2. 9. 2019, 17:42 avatar
14. sa naučil nové slovo projekcia
Súhlasí ondrej61, Morning


16.
označiť príspevok

Thomas Anderson muž
   2. 9. 2019, 17:45 avatar
(7) No a čo? Ty s Osvieteným tu ujebete aj dvadsaťkrát ten istý článok.  


17.
označiť príspevok

the X žena
   2. 9. 2019, 17:58 avatar
16. no skopíruj troll, podme


2.
označiť príspevok

Lemmy muž
   2. 9. 2019, 16:51 avatar
Neznejú rovnako. Keď čítam Pravdu, nedočítam sa to v SME. A je potrebné aj odlišovať prevzaté agentúrne správy zo SITA a TASR, ČTK, Reuters…


3.
označiť príspevok

hokejis muž
   2. 9. 2019, 16:58 avatar
To je tak ked znejú rovnako.


4.
označiť príspevok

Lemmy muž
   2. 9. 2019, 17:00 avatar
Neznejú rovnako. Aspoň zisťujem, že nečítaš mainstream, len reči od kňaza, ktorý na omši čosi táral o mainstreame.


6.
označiť príspevok

hokejis muž
   2. 9. 2019, 17:30 avatar


8.
označiť príspevok

Morning muž
   2. 9. 2019, 17:33 avatar


19.
označiť príspevok

Osvietený muž
   9. 9. 2019, 20:14 avatar
A pritom vieme že mesiac je hologram a zem je plochá lebo čítame zem a vek       


20.
označiť príspevok

Milanôčko muž
   9. 9. 2019, 20:14 avatar
V dennnnnnnnnnnnnnnnnnníku en písali ?                                                       


21.
označiť príspevok

Osvietený muž
   9. 9. 2019, 20:18 avatar
Baba Vanga vyrátala na sputnikoch a Marchello Fabiani doniesol alternatívne veducemu kolotoča


22.
označiť príspevok

Milanôčko muž
   9. 9. 2019, 20:19 avatar
Baba Vanga je tvoja babka ?


23.
označiť príspevok

Osvietený muž
   9. 9. 2019, 20:20 avatar
Miešanie národov sa mi nepáči. Šíri sa hoax s menom Horníčka

Falošné výroky slávnych sú na webe úspešné

Falšujú výroky

Miroslav Horníček zďaleka nie je prvým známym človekom, ktorého dezinformačné kanály zneužili na šírenie klamstiev. Ľudia prirodzene nemajú čas ani chuť overovať pravosť výroku a známe meno mu podvedome dodáva na vážnosti.

Rozprávať by o tom mohol slovenský herec Milan Lasica, s ktorého menom sa dlho šíril vymyslený výrok, ktorý kritizoval súčasný stav spoločnosti. V roku 2011 sa od pamfletu musel verejne dištancovať.

Podobne sa s menom českého umelca Jiřího Suchého šíril výrok odsudzujúci kapitalizmus. Autentická z neho bola iba jedna veta.

Ten istý výrok následne prevzali niektoré proruské a nacionalistické stránky na facebooku a pridali k nemu fotografiu slovenského herca Emila Horvátha. Fotomontáž bola viditeľne amatérska, napriek tomu ju prevzali tisíce ľudí.

Klamstvom bol aj údajný výrok nášho prvého porevolučného prezidenta Václava Havla.
Ako odhaliť klamstvo

Obrázok s krátkym textom sa v internetovej reči volá mém (z anglického meme) a je veľmi účinným nosičom informácie. Čitateľovi stačí pár sekúnd pozornosti.

Účinnou obranou je mémom preventívne nedôverovať. A to aj vtedy, keď je na nich napísané niečo, s čím sme v rýchlosti ochotní súhlasiť. Neznamená to totiž, že to je aj pravda.

Druhým dôvodom na nedôveru je, ak sa výrok šíri z neoverených facebookových stránok. Veľa z nich šíri klamstvá úmyselne a úspešne.

Čítajte viac: svet.sme.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


24.
označiť príspevok

Osvietený muž
   9. 9. 2019, 20:21 avatar
Migranti majú lekársku starostlivosť zadarmo. Ide o manipuláciu

Polícia upozorňuje na manipuláciu.

Ministerstvo malo zaslať lekárom list, v ktorom oznamovalo, že zdravotnú starostlivosť migrantom preplatí štát. Znamenalo by to teda, že každé jedno ošetrenie by pre nich bolo bezplatné, pričom Slováci by si museli aj naďalej platiť zdravotné poistenie.

„Prečítajte si list, ktorý poslalo Ministerstvo vnútra SR zdravotníckym zariadeniam. Píše sa v ňom, že zdravotnú starostlivosť o cudzincov, ktorí neplatia žiadne zdravotné poistenie, uhradí v plnom rozsahu štát. Toto sa týka dokonca aj cudzincov a rôznych migrantov, ktorým štát neudelil azyl, ale len tzv. doplnkovú ochranu,“ citoval Milana Uhríka portál magazin1.sk, ktorý už v minulosti šíril nepravdivé informácie napríklad o Rómoch či o komunite LGBTI.

Čítajte viac: domov.sme.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


25.
označiť príspevok

Osvietený muž
   9. 9. 2019, 20:22 avatar
Notre-Dame podpálili úmyselne. Hoaxy sa šírili už počas požiaru

Dezinformáciám opäť uverili aj Slováci.

Podozrivé lietadlo

Parížska tragédia zaujala aj konšpirátorov v súkromnej facebookovej skupine „Hanbím sa za prezidentku Zuzanu Čaputovú“. V nej šírili fotografiu, ktorá mala pochádzať z hotela Europe Saint-Séverin a údajne vznikla dva dni po požiari.

Čítajte viac: svet.sme.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


26.
označiť príspevok

Osvietený muž
   9. 9. 2019, 20:22 avatar
Imigranti zakladajú hnutie odporu. Pozor na manipuláciu

Malmö je obľúbeným terčom dezinformátorov.

Čítajte viac: svet.sme.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


27.
označiť príspevok

Osvietený muž
   9. 9. 2019, 20:23 avatar
Hoax o chlapcovi z Donecka sa vrátil

Dojímavý obrázok sa šíri už tri roky.

„Celým svetom obletela fotografia chlapčeka utečencov… Ale prečo celosvetové médiá neobrátili svoju pozornosť aj na chlapčeka z Donecka?“

Tak znie komentár pripojený k obrázku malého dieťaťa v ruinách, ktorý sa šíri od 28. septembra na facebookovom profile „Otec Marián Maroš Kuffa“.

Záber, doplnený o prosbu „zdieľajte, nech táto fotografia tiež obletí svet“, prevzalo 1 490 ľudí.

Rovnakú snímku s identickým komentárom šírili už minulý rok české dezinformačné weby ako AC24 či facebookový profil Jsem hrdý Slovan.

Čítajte viac: svet.sme.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


28.
označiť príspevok

Osvietený muž
   9. 9. 2019, 20:24 avatar
Naozaj Dáni trestajú proruské názory väzením?

Dáni chránia voľby pred propagandou

Čítajte viac: svet.sme.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


29.
označiť príspevok

Osvietený muž
   9. 9. 2019, 20:25 avatar
Putin vyzval Európu na povstanie. Pozor na hoax

Článok pomiešal fakty s výmyslami.

Čítajte viac: svet.sme.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


30.
označiť príspevok

Osvietený muž
   9. 9. 2019, 20:27 avatar
Ako ruskí trollovia útočili na Ameriku

Obžaloba opisuje internetovú schému.

Jelena Alexejevna Chusjainovová je 44-ročná občianka Ruskej federácie, ktorá v americkej väzbe čelí obvineniam zo sprisahania proti Spojeným štátom.

Posledného dva a pol roka podľa obvinení viedla ruské podvratné operácie, na ktoré mala rozpočet 35 miliónov dolárov.

Skupina, ktorú Chusjainovová viedla, svoju činnosť pomenovala ako "informačnú vojnu proti Spojeným štátom". Jej súčasťou bolo aj propagovanie a šírenie správ na sociálnych sieťach, informuje magazín Politico.
Politickí aktivisti

Podľa obžaloby sa táto z Ruska financovaná skupina, projekt Lakhta, maskovala ako skupina amerických politických aktivistov.

Pracovala už počas volebných sezón v rokoch 2016 a 2018 s cieľom živiť a podporovať spory v americkej spoločnosti. Skupina však operovala v desiatkach ďalších štátov vrátane krajín EÚ a na Ukrajine.

Ako hlavný nástroj slúžili kontroverzné otázky, ktoré drobili a radikalizovali spoločnosť. Išlo o témy prisťahovalectva, kontroly zbraní, historickej vlajky americkej konfederácie, rasových vzťahov, tému LGBT, feministického hnutia a kontroverzie okolo protestného pokľaknutia hráčov amerického futbalu počas štátnej hymny.

Skupiny organizované okolo projektu Lakhta využívali na polarizáciu a radikalizáciu spoločnosti podobné okruhy tém aj na Slovensku.

"Prostredníctvom podpory radikálnych skupín" sa skupina sprisahancov snažila "zhoršiť konflikt medzi menšinami a zvyškom obyvateľstva", uviedlo ministerstvo spravodlivosti USA vo svojom vyhlásení.

Čo všetko vieme z vyšetrovania o operáciách projektu Lakhta?
1) Operácia sa začala už v roku 2014

Prokurátori tvrdia, že členovia sprisahania už od roku 2014 sledovali a študovali stránky na sociálnych médiách. Hlavne tie, ktoré boli zamerané na politické a spoločenské otázky.

V nadväznosti na to začala fungovať ruská "trollia farma", teda spoločnosť pod názvom Internetová výskumná agentúra. Tá sa snažila narušiť prezidentské voľby v roku 2016 s úmyslom "šíriť nedôveru voči kandidátom a politickému systému poškodených krajín", uvádza Politico.

Internetová výskumná agentúra tiež začala operáciu s názvom Projekt prekladateľov, ktorý zneužil platformy ako facebook, twitter, instagram a youtube na ovplyvnenie obyvateľov USA. Údaje, ktoré agentúra získala za toto obdobie, neskôr pomohli ruským trollom lepšie ovplyvňovať názory občanov USA.
2) Sprisahanie malo silné väzby na Putina

Žalobcovia predložili dôkazy, ktoré potvrdzujú, že dezinformačná kampaň Internetovej výskumnej agentúry získala finančné prostriedky od dvoch ruských organizácií Concord Management and Consulting a Concord Catering.

Čítajte viac: svet.sme.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


31.
označiť príspevok

Osvietený muž
   9. 9. 2019, 20:27 avatar
alternatívne pravdy                    


32.
označiť príspevok

Osvietený muž
   9. 9. 2019, 20:28 avatar
Dezinformační weby v České republice

V České republice začal vzrůstat počet dezinformačních webů v roce 2014.[2] Jejich seznam byl zveřejněn na stránkách časopisu Respekt[11], na webu Neovlivní.cz[12] a uvádí ho Think-tank Evropské hodnoty.[13] Svůj seznam dezinformačních webů má i Ministerstvo vnitra, je ale neveřejný.[14] Společným rysem těchto webů je, že nelze dohledat zdroje jejich financování.
Hlavní proruské a dezinformační weby

Seznam uveřejněný Hospodářskými novinami na základě seznamu Neovlivní.cz, sestavený podle návštěvnosti za listopad 2018:[15]

ParlamentniListy.cz — původně součást společnosti OUR MEDIA Michala Voráčka, od roku 2016 je většinovým vlastníkem senátor Ivo Valenta. Přispěvateli jsou např. Petr Žantovský, Petr Hájek, Stanislav Novotný, Tereza Spencerová, Jan Schneider (ČSSD), ad. Přetiskují i články ryze prokremelských serverů.[16]
cz.sputniknews.com — oficiální ruská státní rozhlasová stanice a zpravodajská agentura, následovník Hlasu Ruska[17]
AC24.cz — provozuje podnikatel Ondřej Geršl[18]
Aeronet.cz — autoři příspěvků se skrývají pod pseudonymy, vlastník domény skrytý.[19]
ProtiProud.cz — patří do obchodního portfolia OUR MEDIA a.s., většinového majitele Michala Voráčka, vydavatelem je pravá ruka bývalého prezidenta Klause Petr Hájek[20]
Zvedavec.org — založil v září 1999 československý emigrant Vladimír Stwora, který žije v Torontu. Web zveřejnil antisemitský příspěvek, za který byl Stwora roku 2009 pravomocně odsouzen k podmíněnému trestu.[21]
Vinegret.cz — portál v ruštině určený Rusům žijícím v Česku. Vydavatelem je společnost ArtLab Service vedená Jurijem Mirzoevem z Moskvy a Janem Němečkem.[22]
NWOO.org (New World Order Opposition) — web řídí šiřitel konspiračních teorií Jan Korál[23] Antisemita a tajemník ANM Jan Korál je hospodářem tzv. Výboru národní kultury, který sídlí na stejné adrese jako KSČ v ulici Politických vězňů.[24]
Rukojmi.cz — doménu zaregistroval v březnu 2015 ostravský podnikatel Marcel Kryl, šéfredaktorem serveru je Břetislav Olšer.[25]
SkrytaPravda.cz — doména je registrovaná na jméno Petr Pokorný. Stejný člověk vystupuje jako hlavní autor webu i jako jeho provozovatel.[26]
VlasteneckeNoviny.cz — provozuje mediální skupina Alfa Libera o.s., která až do podzimu provozovala hned několik webů, které šířily proruské vidění světa. Šéfredaktorem je Radek Velička.[27] Roku 2015 se součástí tohoto webu stal jiný prokremelský web Stalo-se.cz, který provozoval Radek Velička, Alfa Libera o.s.
EuroDenik.cz — vydavatelem je firma EKO Velari s.r.o. se sídlem v pražském Bubenči. Společnost je ze 100 % vlastněna ruskými občany. Tři čtvrtě společnosti vlastní podnikatel Valeriy Khegay s trvalým bydlištěm v Moskvě. Zbylých 25 % patří Varvaře Bantser, která má podle volně dostupných informací bydliště v ruském Vladivostoku.[28]
BezPolitickeKorektnosti.cz — za webem stojí Radek Velička a Alfa libera, o. s.[29]
FreeGlobe.cz — patří do obchodního portfolia OUR MEDIA a.s., většinového majitele Michala Voráčka, vydává Český portál, o.p.s. Šéfredaktorem je Adam B. Bartoš pod pseudonymem Edvard Steinský[30]
EUPortal.cz — patří do obchodního portfolia OUR MEDIA a.s., většinového majitele Michala Voráčka, vydává Český portál, o.p.s. Redakci vede redaktor Parlamentních listů Lukáš Petřík a jeho zástupce František Topol, členem správní rady je antisemita Adam B. Bartoš.[31]
CzechFreePress.cz — vydavatel a šéfredaktor Miroslav Suja[32] (přispěvatel Ladislav Kašuka)[33]
InfoKuryr.cz — původně známý jako Teplický kurýr. Web je především kompilátem názorových textů a článků převzatých z webů jako Czech Free Press, EUportal, stejně jako nwoo.org nebo putinovská TVZvezda.ru.[34][35]
EUServer.cz — server patří do obchodního portfolia OUR MEDIA a.s., většinového majitele Michala Voráčka[36]
SvetKolemNas.info — vlastníkem domény je Ondřej Geršl.[37]
Lajkit.cz — vlastníkem domény je Ondřej Geršl, který se rovněž podílí na tištěném měsíčníku Vědomí. Redakce je zcela anonymní.[38]

Další dezinformační weby

EUrabia — patří do obchodního portfolia OUR MEDIA a.s., většinového majitele Michala Voráčka, vydává Český portál, o.p.s.
Český portál — patří do obchodního portfolia OUR MEDIA a.s., většinového majitele Michala Voráčka, vydává Český portál, o.p.s.
Nezdraví — patří do obchodního portfolia OUR MEDIA a.s., většinového majitele Michala Voráčka, vydává Český portál, o.p.s.[39]
Osud.cz, provozují společnost Freedom Publicité, s.r.o., ve spolupráci s Freedom First, s.r.o., obě vlastněné Jiřím Maškem z Prahy – Čakovic[40]
Borea.cz (partnerský web Isstras.eu, namířený proti Západu), provozuje tzv. Institut slovanských strategických studií (ISSTRAS), který založila Radmila Zemanová-Kopecká, bývalá členka Zemanovy SPOZ[41]
ISSTRAS — na webu dominuje proruská tematika a ruský pohled na situaci na Ukrajině a zároveň také kritika USA a západu. Web si zaregistrovala bývalá členka Zemanovy SPOZ Radmila Zemanová Kopecká[42]
Smartnews.cz — web si zaregistrovala zakladatelka Institutu slovanských strategických studií a bývalá členka Zemanovy SPOZ Radmila Zemanová Kopecká.[43]
OrgoNet, konspirační web používající oblíbenou praktiku ruské propagandy - tzv. odkazování kruhem. U prvních článků je podepsán Ladislav Kopecký jako autor překladů, další příspěvky jsou anonymní. Často se zde objevují překlady z vysoce obskurního konspiračního webu Whatdoesitmean, obvykle odkazující na neexistující zprávy ruských tajných služeb nebo ministerstva zahraničí.[44][45]
Svobodnenoviny.eu Za webem stojí Martin Gudbier z Orlové, který je v kontaktu například s Petrem Hájkem z Protiproudu. Publikuje tu například radikální příznivec Putina, bývalý senátor Jiří Vyvadil, předseda sdružení Přátelé Ruska v České republice.[46]
Nová Republika — vlastníkem domény a redaktorem je bývalý psychiatr a zastánce konspiračních teorií Ivan David.[47]
První zprávy — provozovatelem webu je firma Easy Communications s.r.o., za kterou kromě šéfredaktora Radomíra Pekárka stojí Jan Holoubek a Jan Fulín, a jejímž polovičním vlastníkem je společnost OUR MEDIA, do jejíhož portfolia patří předně Parlamentní listy.[48]
Prvopodstata — doména je registrovaná na jméno Jiří Zbožínek. Zakladatelem protizápadního a konspiračního webu je Jiří Woodman, šéfredaktorem Tomáš Marný.[49]
Eurasia24 — doména je zaregistrovaná na jméno Jiří Ondrášek. Tematicky se zaobírá pouze mezinárodním děním, předně Blízkým východem a Ukrajinou, a to výhradně z ruského pohledu. Sám se označuje za proruský web.[50]
Česko aktuálně — držitelem domény je David Pelán. Texty nejsou podepsané a web byl v minulosti nařčen z šíření ruské propagandy či HOAXů.[51]
E-republika — jako vydavatel je zapsaný spolek eRepublika, šéfredaktorem je Pavel Letko. Obsah publikovaný na E-republice je v drtivé většině zaměřen na dění na Ukrajině a často se mezi články objevují dezinformace.[52]
Pařát dnes — zakladatel a majitel domény by měl být Petr Pokorný. Vystupuje proti Evropské unii a Západu, obsah je obvykle proruský. Ve velké míře kritizuje česká, zejména veřejnoprávní média.[53]
Megazine — doména je zaregistrována na jméno Michal Volec. Vykazuje pro-kremelský pohled na mezinárodní dění. Články přebírá z jiných, obvykle pro-ruských médií.[54]
Antiiluminati — držitelem domény a autorem článků je Jan Krpenský. Web je výrazně proruský a šíří dezinformace např. o globálním oteplování.[55]
InfoWars — za webem stojí ředitel rádia Svobodný vysílač Pavel Hlávka. Objevují se zde jména jako Břetislav Olšer nebo Daniel Solis. Kritizuje současnou i bývalou českou politickou scénu v čele s Václavem Havlem.[56]
Zastavme zloděje — protestní web, který se prezentuje jako aktivita skupiny českých občanů je spojován se jménem Peter Cimerman, což má být slovenský občan. Ani jeho reálnou existenci se ale nepodařilo zjistit, na svém facebookovém profilu používá fotografie z fotobank a internetových databází, které vydává za vlastní.[57][58]

Rozhraní dezinformačních webů a zábavy

Analýza obsahu datového analytika Josefa Šlerky v říjnu 2017 ukázala tři téměř uzavřené clustery – tradiční zpravodajská média, alternativní a dezinformační weby a weby zprostředkující zábavu. Na rozhraní dezinformačních webů a zábavy působil web EuroZprávy.cz. Časopis Týden, patřící pod vydavatelství Empresa Media ovládané mediálním podnikatelem Jaromírem Soukupem, zveřejňoval zpravodajské informace i fake news a stál uprostřed mezi oběma clustery.[59]
Dezinformační TV

TV Raptor, provozuje Žarko Jovanovič, vlastníkem je firma Maja Bohemia, patřící jeho matce[60]

Čeští uživatelé internetu a dezinformační weby
Podle výzkumu agentury Nielsen Admosphere pro Nadační fond nezávislé žurnalistiky z dubna 2019, který shrnuje data od 1015 respondentů, českých uživatelů internetu starších patnácti let, si zkušenost s dezinformačními weby vybavuje 55 % uživatelů internetu. Nejvíce respondentů, kteří nevěděli, zda se setkali s fake news, bylo ve skupině uživatelů internetu starších 55 let, jednalo se o 42 % uživatelů. Za dezinformační weby pak čeští internetoví uživatelé považují Blesk (17 %), Parlamentní listy (16 %), Facebook (12 %), Aeronet (9 %) a českou mutaci ruského zpravodajského serveru Sputnik News (9 %). To znamená, že část uživatelů internetu zaměňuje bulvární a dezinformační média
váš príspevok

Pridávať príspevky môžu iba zaregistrovaní účastníci fóra.

Som zaregistrovaný

nick: heslo:
zostať trvalo prihlásený    
Nie som zaregistrovaný

Vaša prezývka:  

Po zaregistrovaní budete automaticky presmerovaní do tejto témy.

najnovšie príspevky na celom fóre

dnes, 22:52,  Povedal by som to takto. Liberalizmus moze fungovat jedine vtedy, ked v danej spolocnosti nie su...
dnes, 22:52,  Keby on vedel, on čaká čo povie Pičaputka a potom sa vyjadrí. *13*13*13
dnes, 22:51,  Demente, tak sa rozhodni, či chceš potraty alebo nechceš. *21
dnes, 22:51,  A aj takí buzeranti hlavne a pedofilovia ako Edovi kámoši. *06*06
dnes, 22:50,  List Blahovi a nátlak USA na slovenských politikov Branislav Fábry: 23. septembra 2019...
dnes, 22:49,  To je preto, aby tam neliezli takí ako ty a všetko nezničili. *21
dnes, 22:46,  No skoro, ale pomaly ho dobieham. *13*13*13
dnes, 22:45,  Jednoducho, si lepší ako Chuck Norris.*39
dnes, 22:44,  Uč sa národnej hrdosti, trubko. *21
dnes, 22:44,  Nesplietam, len ťa upozorňujem na úskalia tvojej chorej mysle. S tým právom na život...
dnes, 22:44,  Ešte ako zygota nie, ale už ako embryo som vedel hrať na gitare. *03*03
dnes, 22:42,  Môžeš si s ním podať ruky, je rovnako pomýlený ako ty. *21
dnes, 22:42,  293. lemmy práveze rešpektuje slobodnú volbu zien, či sa rozhodnú pre alebo proti *39 to ty...
dnes, 22:42,  Vari si už zabudol, že keď jeden muž oplodnil jednu ženu, že ako zygota si nemal mozog, a...
dnes, 22:40,  Uz splietas.
dnes, 22:40,  A mne pripomínaš fanatika, ktorý si neuvedomuje svoje následky. Nie si schopný zabezpečiť...
dnes, 22:40,  287. teóma ja nemienim riešit tvoje p*čoviny, zijeme v 21 storočí , hádam kazdá zena...
dnes, 22:39,  Dokáž to !!!!!!!
dnes, 22:39,  Nie, pretože oplodnené vajíčko nemá ešte mozog a necíti, lebo nemá ešte vyvinutú...
dnes, 22:38,  Tvojim prejavom mi zacinas pripominat Hitlera. On tiez rad rozhodoval o inych ludskych zivotoch a...
neprehliadnite
df.sk na Facebooku
vyhľadávanie
 
Krása nie je vždy pravá tak, ako pravda nie je vždy krásna.
Prevádzkuje df.sk | TOPlist
(129 317 bytes in 1,062 seconds)