hoď ma hore
Milí diskutujúci. Pri diskutovaní prosím: 1. nepridávaj témy pozostávajúce len z odkazov alebo jednoslovné témy / 2. nepridávaj uražlivé alebo vulgárne komentáre. Ak tieto pravidlá nedodržíš, tvoja téma pravdepodobne skončí v koši. Príjemné diskutovanie :)
none
ak chceš diskutovať, musíš sa registrovať. registrácia

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  rôzne  /  téma

Dobrá zásada - vedieť kedy prestať.

príspevkov
38
zobrazení
0
tému vytvoril(a) 16.10.2014 17:40
posledná zmena 21.10.2014 17:30
1
16.10.2014, 17:40
Stalo sa vám, ze ste vosli do obchodu do obsluznej predajne a p. predávacka nadalej pokracovala v telefonovaní?! ..
Z telefonátu som pochopila, ze islo o nejaku sluzbu..nieco sa jej doma pokazilo...Dobre, to by som este brala, ak by následne hovor ukoncila..ze zavolám neskor..No nestalo sa. Potom prisiel este dalsi zákazník a este dalsi, ale ona veselo volala nadalej..UZ som aj rozmýšľala, ci ist prec, ale chodievam tam dost casto (maju tam výborne pecivo) Tak som sa na nu zacala pozerat, nech jej dojde, zem aj moj cas je vzácny..Potom konecne zlozila. Uz som si vydýchla, aj sa ospravedlnila, ale neobsluzila ma. Vraj este minutu strpenia, ze si to cislo musi ulozit..No, neslo o minutu, bola neschopna.. Nakupila som o 50% menej, ako som mala v pláne.
Nic som jej nepovedala, no odchádzala som totálne znechutená, skoro som aj na výdavok zabudla.

V podstate jeden telefonát a mozno ani neslo oň samotný, ale o jej neslusnost, ci neschopnost vediet, kedy prestat....
Dnes som tam uz nemala chut ist..Aj takto si obchodníci odhanaju svojich zakaznikov..
Vase skusenosti? .)
👍: Pegas
none
29

1. 16.10.2014, 17:40

Stalo sa vám, ze ste vosli do obchodu do obsluznej predajne a p. predávacka nadalej pokracovala v telefonovaní?! ..
Z telefonátu som pochopila, ze islo o nejaku sluzbu..nieco sa jej doma pokazilo...Dobre, to by som este brala, ak by následne hovor ukoncila..ze zavolám neskor..No nestalo sa. Potom prisiel este dalsi zákazník a este dalsi, ale ona veselo volala nadalej..UZ som aj rozmýšľala, ci ist prec, ale chodievam tam dost casto (maju tam výborne pecivo) Tak som sa na nu zacala pozerat, ne...

17.10.2014, 01:02
z pohľadu bytia čas nie je dôležitý, čiže by si to mala brať s nadhľadom, nakupuj iba vtedy, keď sa neponáhľaš a bude to fajn
none
2
16.10.2014, 19:23
Som tolerantná a sama poviem, že kľudne, nech si to vybaví, že počkám. Možno, preto, že si pomyslím, že je v robote od rána do večera za ****ový plat. Mám preto pochopenie. Rovnako mám pochopenie, keď pokladník blokuje dlho, niečo mu nejde alebo sa zaúča. Som veľmi tolerantná k takým veciam a to fakt, dokonca aj keď ma zle vybavia, nejakú internetovú objednávku, poviem, že nič, že to sa stáva, napr. aj s Čechmi a veľmi mi ďakujú za pochopenie. Celkovo som k pracovným chybám tolerantná.
none
20

2. 16.10.2014, 19:23

Som tolerantná a sama poviem, že kľudne, nech si to vybaví, že počkám. Možno, preto, že si pomyslím, že je v robote od rána do večera za ****ový plat. Mám preto pochopenie. Rovnako mám pochopenie, keď pokladník blokuje dlho, niečo mu nejde alebo sa zaúča. Som veľmi tolerantná k takým veciam a to fakt, dokonca aj keď ma zle vybavia, nejakú internetovú objednávku, poviem, že nič, že to sa stáva, napr. aj s Čechmi a veľmi mi ďakujú za pochopenie. Celkovo som k pracovným chybám tolerantná.

16.10.2014, 20:54
Lea, nepochopená pointa..
Po a, nemám problem cakat...uz xkrát sa stalo, ze som niekoho pustila pred seba pri pokladni, ak mal jednu vec v kosi..naposledy to bol jeden starsi cigan, pozeral na mna ako na blázna 🙂 ale predsa nebude cakat, kým ja vylozím celý nákup..
Po b, ak by som bola taká netolerantná, tak by som tej predavacke urcite nieco povedala..v zmysle, aj nás obsluzite, ci tu budeme len stat? A mozno s usmevom ..nestalo sa, len ma to zozieralo vo vnutri, pretoze som bola unavená, hladná, aj s mojim malým..a poukazala som na nevhodne jednanie a nevázenie si zakazníkov..
👍: Pegas
none
3
16.10.2014, 19:27
Samozrejme, že trvám na oprave chyby, ale pokojne bez pokrikovania, že ako to je možné, alebo čo sa nemehlo či neschopáka tam sedí, a že zaberá miesto pre iného, alebo že je pomalý človek... Nie. Ja s ľuďmi súcitim a nerobím aféru pre pomalosť, chyby ... Samozrejme je tu dôležitý fakt, či je človek pokorný a uvedomelý. Ak urobí chybu a ešte je arogantný ako ohreblo či sa skrýva to je iná káva..
none
4
16.10.2014, 19:29
No hej, takto to vyzerá ako absolútne si neváženie zákazníka. lenže nevieme, kolko možno zháňala niekoho, kto jej to opraví, kolko sa mu snažila volať, kým konečne dvíhol, a je fakt, že často pre pár minút, ak nie sekúnd, vieme aj riskovať život napr, v cestnej premávke, čo naozaj nestojí za to. Niečo iné je, ak máme dôvod, napr. utekáme na vlak, ale po robote mi to je fuk. Svet sa nezrúti.
none
22

4. Nadja 16.10.2014, 19:29

No hej, takto to vyzerá ako absolútne si neváženie zákazníka. lenže nevieme, kolko možno zháňala niekoho, kto jej to opraví, kolko sa mu snažila volať, kým konečne dvíhol, a je fakt, že často pre pár minút, ak nie sekúnd, vieme aj riskovať život napr, v cestnej premávke, čo naozaj nestojí za to. Niečo iné je, ak máme dôvod, napr. utekáme na vlak, ale po robote mi to je fuk. Svet sa nezrúti.

16.10.2014, 21:03
..ani ona nemoze vediet, co som v ten daný den prezila..vsetko hypotezy..ja som ale prisla na nákup..a sice som napokon bola obsluzená, ale najprv som si musela vypocut siahodlhý telefonát, neviem, ci by sa tak vykecávala, aj keby islo o nieco intímne ..
👍: Nadja
none
23

22. 16.10.2014, 21:03

..ani ona nemoze vediet, co som v ten daný den prezila..vsetko hypotezy..ja som ale prisla na nákup..a sice som napokon bola obsluzená, ale najprv som si musela vypocut siahodlhý telefonát, neviem, ci by sa tak vykecávala, aj keby islo o nieco intímne ..

16.10.2014, 21:08
Ospravedlniť sa mohla, ak už nevedela inak, asi by ste to zniesli s väčším pochopením, to je pravda.
none
24

23. Nadja 16.10.2014, 21:08

Ospravedlniť sa mohla, ak už nevedela inak, asi by ste to zniesli s väčším pochopením, to je pravda.

16.10.2014, 21:11
..ale ospravedlnila sa, ale potom má dopalilo to ukladanie cisla, akoby uz toto nemohlo pockat..ved ho mala vo volaniach..
ale ani jej to neslo ulozit..mozno nový mobil, alebo co ja viem..?!
👍: Nadja
none
25

24. 16.10.2014, 21:11

..ale ospravedlnila sa, ale potom má dopalilo to ukladanie cisla, akoby uz toto nemohlo pockat..ved ho mala vo volaniach..
ale ani jej to neslo ulozit..mozno nový mobil, alebo co ja viem..?!

16.10.2014, 21:15
Asi mala strach, a bolo to veľmi dôležité pre ňu 🙂
none
5
16.10.2014, 19:35
Minule som bola v Kauflande a bola tam taká mladá dievčina, kontrolórka - poznáte to, to sú hnusoby, ktoré sú dôležité a každú chybu zdôrazňujú a sú hnusné, nekompromisné a dôležité jak fras... No a fotila pult so syrmi. Tam bola predávačka čo makala ako fretka v studenom a obsluhovala zákazníkov ako na páse. No a tá hnusoba sa opýtala kto rezal syr - bol tam taký bochník syra a zrejme zrejme nie podľa predpisov odkrojené a robila z toho aféru a fotila akoby tam bola zdochnutá myš. Sto chutí som mala tej hnusobe v červenom tričku a s foťákom povedať, nech z toho nerobí haló a nech kukne ako tá predavačka maká a je milá k zákazníkom.
👍: Nadja
none
11

5. 16.10.2014, 19:35

Minule som bola v Kauflande a bola tam taká mladá dievčina, kontrolórka - poznáte to, to sú hnusoby, ktoré sú dôležité a každú chybu zdôrazňujú a sú hnusné, nekompromisné a dôležité jak fras... No a fotila pult so syrmi. Tam bola predávačka čo makala ako fretka v studenom a obsluhovala zákazníkov ako na páse. No a tá hnusoba sa opýtala kto rezal syr - bol tam taký bochník syra a zrejme zrejme nie podľa predpisov odkrojené a robila z toho aféru a fotila akoby tam bola zdochnutá myš. Sto chutí som...

16.10.2014, 19:51
su ludia,prirodzene autority,ktori pozivaju vaznost
aj bez toho,aby zvysili hlas ;-)
none
6
16.10.2014, 19:38
Celkovo sa mi hnusia ľudia čo sa robia dôležitými a premúdrelými. Neznášam takých hnusákov. Poznáte to, môže to byť pani mzdárka, ktorá sa tvári, že je stredobodom vesmíru a drží podnik nad vodou, nejaký nízkointeligentný , ale priebojný vedúci údržbárov, nejaká kontrolórka rôznych vecí.... Poviem vám normálny, vzdelaný a ľudia na postoch - sa nerobia dôležitými. Len hlupáci čo dostatnú do rúku pečiatku či moc.
none
7

6. 16.10.2014, 19:38

Celkovo sa mi hnusia ľudia čo sa robia dôležitými a premúdrelými. Neznášam takých hnusákov. Poznáte to, môže to byť pani mzdárka, ktorá sa tvári, že je stredobodom vesmíru a drží podnik nad vodou, nejaký nízkointeligentný , ale priebojný vedúci údržbárov, nejaká kontrolórka rôznych vecí.... Poviem vám normálny, vzdelaný a ľudia na postoch - sa nerobia dôležitými. Len hlupáci čo dostatnú do rúku pečiatku či moc.

16.10.2014, 19:42
Teda ja som dnes mala takého človeka, čo sa vŕtal do niečoho, čomu sa vôbec nerozumel, ale vyskakoval, že sa bude sťažovať, a ja že nech nezabudne, že ho veľmi prosím... lebo nech si užijú aj hore nejakú srandu, sa ušúlajú z toho, čo chce tvrdiť :D
none
8

7. Nadja 16.10.2014, 19:42

Teda ja som dnes mala takého človeka, čo sa vŕtal do niečoho, čomu sa vôbec nerozumel, ale vyskakoval, že sa bude sťažovať, a ja že nech nezabudne, že ho veľmi prosím... lebo nech si užijú aj hore nejakú srandu, sa ušúlajú z toho, čo chce tvrdiť :D

16.10.2014, 19:46
Nadja ľudia si myslia, že môžu všetko, lebo vraj náš zákazník náš pán si pomyslia. Ale, že sa zákazníci správajú netolerantne, hnusné a panovačne a priam drzo - niekedy mi až rozum ide stať. Zákazník ide k pokladní čaká 15 sekúnd a začne vykrikovať jak blázon a dôležitý a v košíku nákup za 5 jevri. Alebo ide do banky a tam úradníčka vybavuje, potí krv a ten čo chce zrušiť trvalý príkaz či vložiť 20 jevri začne sa rozčuľovať, nadávať na úradníčky. To sú také hovädá, ktoré by som posadila na miesto pokladníčky či úradníčky a zosrali by sa.
none
12

8. 16.10.2014, 19:46

Nadja ľudia si myslia, že môžu všetko, lebo vraj náš zákazník náš pán si pomyslia. Ale, že sa zákazníci správajú netolerantne, hnusné a panovačne a priam drzo - niekedy mi až rozum ide stať. Zákazník ide k pokladní čaká 15 sekúnd a začne vykrikovať jak blázon a dôležitý a v košíku nákup za 5 jevri. Alebo ide do banky a tam úradníčka vybavuje, potí krv a ten čo chce zrušiť trvalý príkaz či vložiť 20 jevri začne sa rozčuľovať, nadávať na úradníčky. To sú také hovädá, ktoré by som posadila na miest...

16.10.2014, 19:52
Práca s ľuďmi je vždy ťažká, nech si na jednej alebo druhej strane barikády... ale s väčšinou sa dá vyjsť, to je moja skúsenosť 🙂
No s týmto sa nedalo, nech som robila čo chcela, v jednom kuse mi nadával, že také niečo ešte nevidel... tak som mu nakoniec povedala, že či bude spokojný, keď mu budem prikyvovať, že voda je suchá a cukor je slaný, a on že áno tak to má byť, hehe
none
13

8. 16.10.2014, 19:46

Nadja ľudia si myslia, že môžu všetko, lebo vraj náš zákazník náš pán si pomyslia. Ale, že sa zákazníci správajú netolerantne, hnusné a panovačne a priam drzo - niekedy mi až rozum ide stať. Zákazník ide k pokladní čaká 15 sekúnd a začne vykrikovať jak blázon a dôležitý a v košíku nákup za 5 jevri. Alebo ide do banky a tam úradníčka vybavuje, potí krv a ten čo chce zrušiť trvalý príkaz či vložiť 20 jevri začne sa rozčuľovať, nadávať na úradníčky. To sú také hovädá, ktoré by som posadila na miest...

16.10.2014, 19:52
teda Leuš, už som kade čo videla, ale bankovú úradníčku potiť krv ešte nie je ich tam jak nasiato, niekedy jedná druhej pri kopírke zavadzajú..
none
14

6. 16.10.2014, 19:38

Celkovo sa mi hnusia ľudia čo sa robia dôležitými a premúdrelými. Neznášam takých hnusákov. Poznáte to, môže to byť pani mzdárka, ktorá sa tvári, že je stredobodom vesmíru a drží podnik nad vodou, nejaký nízkointeligentný , ale priebojný vedúci údržbárov, nejaká kontrolórka rôznych vecí.... Poviem vám normálny, vzdelaný a ľudia na postoch - sa nerobia dôležitými. Len hlupáci čo dostatnú do rúku pečiatku či moc.

16.10.2014, 19:56
ach leus, stopercentny suhlas 🙂
aj ked najdu sa aj ludia, ktori su sice odbornici vo svojej oblasti a su vrcholne neprijemni ale to asi zalezi od toho, preco je ten clovek neprijemny - ci kvoli komplexu menejcennosti v praci (vtedy plati, ze cim blbsi, tym neprijemnejsi, lebo okolnosti a okolie mu daju pocitit jeho tupost, co dotycneho cloveka stve), alebo z ineho dovodu (a v tom pripade ani odbornost alebo inteligencia nezabrania)
none
9
16.10.2014, 19:48
Alebo ten hnusný kapitalizmus a liberalizmus spôsobil to, že ľudia sa správajú ako hovädá k učiteľkám a k lekárom. Niekedy tieto profesie boli vážení a úznavané, dnes ich urážajú, žalujú, obviňujú, nadávajú...
none
15

9. 16.10.2014, 19:48

Alebo ten hnusný kapitalizmus a liberalizmus spôsobil to, že ľudia sa správajú ako hovädá k učiteľkám a k lekárom. Niekedy tieto profesie boli vážení a úznavané, dnes ich urážajú, žalujú, obviňujú, nadávajú...

16.10.2014, 19:58
alebo ľudia sa správajú ako hovädá k lekárom..asi preto im ľudia dávajú úplatky
none
16

15. Linda 16.10.2014, 19:58

alebo ľudia sa správajú ako hovädá k lekárom..asi preto im ľudia dávajú úplatky

16.10.2014, 19:59
úplatky im dávajú za každého režimu...
none
19

15. Linda 16.10.2014, 19:58

alebo ľudia sa správajú ako hovädá k lekárom..asi preto im ľudia dávajú úplatky

16.10.2014, 20:47
asi preto lebo veľa lekárov sa správa ako hovädo...
naposledy kožné: na dekubity vám môžem predpísať len jedno balenie na mesiac(v balení 10 náplastí=na 10 dní)
u zubárky : čo plomba to 25 Eur keš za 20 min roboty a plomba vydrží 2 roky(kedysi aj 10 rokov)
neurologia: rok som sa nemohol dostať k lekárke, ak aj bola v ambulancii a brala pacientov tak sa zatajila
len zdierajú ľudí
none
21

19. Bombolo 16.10.2014, 20:47

asi preto lebo veľa lekárov sa správa ako hovädo...
naposledy kožné: na dekubity vám môžem predpísať len jedno balenie na mesiac(v balení 10 náplastí=na 10 dní)
u zubárky : čo plomba to 25 Eur keš za 20 min roboty a plomba vydrží 2 roky(kedysi aj 10 rokov)
neurologia: rok som sa nemohol dostať k lekárke, ak aj bola v ambulancii a brala pacientov tak sa zatajila
len zdierajú ľudí

16.10.2014, 20:54
ja mám dobré skúsenosti s lekármi, nesťažujem si..
lieky iba na 1 mesiac..zdravotná poisťovňa robí kontroly a dáva im napomenutie, ktoré ak nepomôže..tak aj finančný postih..
👍: Lemmy
none
10
16.10.2014, 19:51
ked je niekto mlady a zauca sa, tak s tym nemam problem taktiez, alebo aj ked sa omylom stane nejaka chyba. co mi vadi, je neprofesionalita. vybavovat si osobne telefonaty sa casto nemoze ani na dobre platenych poziciach a tato "vyhoda" je naozaj neprofesionalna a k zakaznikovi neuctiva.
none
17
16.10.2014, 20:01
ja si kľudne počkám kým predavačka dohovorí, a keď môžem a viem, tak aj pomôžem..
dnes ja jej, a kto ho vie, či zajtra ona mne..
👍: Nadja
none
18
16.10.2014, 20:39
mala si jej pripomenut ze je "v praci". uz som videla pripad ze mobil zobrali z ruky
none
26
16.10.2014, 22:25
no tak zase tu nemusíte z toho robiť takú vedu, ako keby ste nevedeli, že na Sk neplatí "zákazník - náš pán",..(česť výnimkám),.

ak sa občas s takýmto prístupom stretnem, ..drzo jej s úsmevom skočím do reči , napr.:" slečna, prosím Vás, obslúžili by ste ma"..a niekedy dodám, "veľmi sa ponáhľam" . ..ešte sa mi po tejto "výzve" nestalo, že by ma ako zákazníčku ignorovala.

Zabúdate na úsmev..nasrdený výraz nikto nemá rád
a potom chápem tie predavačky, musia mať otravných zákazníkov plné zuby a za tu smiešnu mzdu sa môže na to z vysoka vy......ˇ))
none
27

26. 16.10.2014, 22:25

no tak zase tu nemusíte z toho robiť takú vedu, ako keby ste nevedeli, že na Sk neplatí "zákazník - náš pán",..(česť výnimkám),.

ak sa občas s takýmto prístupom stretnem, ..drzo jej s úsmevom skočím do reči , napr.:" slečna, prosím Vás, obslúžili by ste ma"..a niekedy dodám, "veľmi sa ponáhľam" . ..ešte sa mi po tejto "výzve" nestalo, že by ma ako zákazníčku ignorovala.

Zabúdate na úsmev..nasrdený výraz nikto nemá rád
a potom chápem tie predavačky, musia mať otrav...

16.10.2014, 22:26
Takmer by som súhlasila, ale tak ak sa môže v..., tak nemá robiť predavačku...
none
28

27. Nadja 16.10.2014, 22:26

Takmer by som súhlasila, ale tak ak sa môže v..., tak nemá robiť predavačku...

16.10.2014, 22:34
tak zrejme pokým si nájde lepšiu prácu, dovtedy ju asi robiť bude, ..a možno to bola dcéra majiteľky, tak si dovolila,..ťažko súdiť.
none
37
17.10.2014, 16:58
odkaz

nepredstavitelne..
none
38

37. 17.10.2014, 16:58

http://aktualne.atlas.sk/drama-v-trnave-matka-malej-prvacky-napadla-v-skole-ucitelku/dnes/regiony/

nepredstavitelne..

21.10.2014, 17:30
..a zároven coraz castejsie sa opakujuce sit...
none

najnovšie príspevky :

prevádzkuje diskusneforum.sk kontaktuj správcu diskusného fóra vytvoril dzI/O 2023 - 2024 verzia : 1.05 ( 17.4.2024 8:30 ) veľkosť : 158 251 B vygenerované za : 0.113 s unikátne zobrazenia tém : 47 398 unikátne zobrazenia blogov : 779 táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať...

možnosti

hlavná stránka nastavenia blogy todo

online účastníci :

nikto je online

hľadanie :

blog dňa :

Ahojte som tu noví a volám sa vlado mam 33 rokov a stala sa mi nečakaná udalosť s ktorou si neviem poradiť a potreboval by som od ľudí súrne potrebujem pomôcť☹️ chcel by som sa opýtať či sa tu nenájde dobrý človek ktorý by mi vedel pomôcť do výplaty...

citát dňa :

Život je obchod. Obchod je súťaž.
A v súťaži vyhráva ten, kto sa viac snaží.