Hoď ma hore
prihlásenie:
Registrácia  |  Zabudnuté heslo
tu sa nachádzate: hlavná stránka  politika  téma
kategórie:  

Čo všetko už vlastní Penta na Slovensku

20
reakcií
385
prečítaní
Tému 16. februára 2019, 12:14 založil Kasafran.

podobné témy:



1.
označiť príspevok

Kasafran
   16. 2. 2019, 12:14 avatar
Čo všetko už vlastní Penta na Slovensku:
?
?1.? ?Denníky:? ?Plus? ?1? ?deň,? ?SME,? ?Korzár,? ?Uj Szó?
?2.? ?Týždenníky:? ?Plus? ?7? ?dní,? ?Trend,? ?Šarm,? ?Báječná žena,? ?Vasárnap,? ?TV oko,? ?Trnavské noviny,? ?Týždenník pre?
?Záhorie,? ?Senec Pezinok,? ?Nitrianske noviny,? ?Týždeň na Pohroní,? ?Naše? ?novosti,? ?Topoľčianske noviny,? ?Trenčianske noviny,? ?Noviny stredného? ?Považia,? ?Hornonitrianske noviny,? ?Žlilinské noviny,? ?Kysucké noviny,? ?Liptovské noviny,? ?Turčianske noviny,? ?Oravské noviny,? ?Banskobystrické? ?noviny,? ?Horehronie,? ?Noviny Žiarskej kotliny,? ?Novohradské noviny,? ?Zvolensko-Podpolianske noviny,? ?Humenský korzár,? ?Bardejovský korzár,? ?Rožňavský korzár,? ?Michalovský korzár,? ?Spišskonovoveský korzár,? ?Popradský
korzár,? ?Ľubovniansky korzár.?
?3.? ?Dvojtýždenník:? ?Profit?
?4.? ?Mesačníky:? ?Zdravie,? ?Záhradkár,? ?EMMA,? ?Brejk,? ?Pekné bývanie,? ?Dobré jedlo,? ?Poľovníctvo a rybárstvo,? ?Včielka,? ?Zornička,? ?Ohník,? ?Bobík?.
?5.? ?Internetové portály:? ?pluska.sk, aktualne.sk,? ?atlas.sk,? ?centrum.sk,? ?lepsiebyvanie.sk,? ?zeny.sk,? ?mapy.sk,? ?referaty.sk,? ?wanda.sk,? ?zlavovekupony.sk,? ?pobox.sk,? ?Cestovné poriadky? ?cp.atlas.sk,? ?automix.sk,? ?etrend.sk,? ?sme.sk,?
?6.? ?Nemocnice a polikliniky:? ?Banská Štiavnica,? ?Humenné,? ?Michalovce,? ?Partizánske,? ?Rimavská Sobota,? ?Rožňava,?
?Spišská Nová Ves,? ?Stropkov,? ?Svidník,? ?Trebišov,? ?Vranov nad Topľou,? ?Žiar? ?nad Hronom,? ?Bratislava,? ?Nitra,? ?Košice,? ?Sereď,?
?7.? ?Zdravotná poisťovňa:? ?Dôvera?!
8.? ?Lekárne:? ?Dr.? ?MAX,? ?viac ako? ?200? ?lekární?!
9.? ?Obchodné centrum:? ?BORY MALL?
?10.? ?Realitné projekty:? ?Digital? ?park? – ?Bratislava,? ?Záhorské sady? – ?Bratislava,? ?Čulenova? – ?Bratislava,? ?Pri mýte? – ?Bratislava,? ?Ružinov? – ?Bratislava,? ?Nová Terasa? – ?Košice,? ?VŠA? – ?Košice,? ?Pereš? – ?Košice?
?11.? ?Hlinikáreň:? ?Slovalco Žiar nad Hronom?
?12.? ?Mäsokombináty:? ?MECOM Humenné a Lučenec?
?13.? ?Mäsiarstva:? ?Bardejov,? ?Bošany,? ?Čierna nad Tisou,? ?Dvory nad Žitavou,? ?Gbelce,? ?Giraltovce,? ?Hanušovce nad? ?Topľou,? ?Humenné,? ?Košice,? ?Kráľovský Chlmec,? ?Levice,? ?Lipany,? ?Lučenec,? ?Medzilaborce,? ?Michalovce,? ?Nové Zámky,? ?Poprad,? ?Prešov,? ?Ružomberok,? ?Sabinov,? ?Sečovce,? ?Sobrance,? ?Spišská Nová Ves,? ?Stropkov,? ?Svidník,? ?Štúrovo,? ?Šurany,? ?Tisovec,? ?Tornaľa,? ?Trebišov,? ?Veľké Kapušany,? ?Veľký? ?Šariš,? ?Vráble,? ?Vranov nad Topľou,? ?Zborov,? ?Želiezovce,? ?Žiar nad Hronom?.
?14.? ?Stávková kancelária:? ?Fortuna?
?15.? ?Banky:? ?Privatbanka,? ?Prima banka.

No, majitelia Penty doštudovali na výberovej moskovskej škole pred "pádom" socializmu odborne pripravení tak, aby sa mohli aktívne podieľať na jeho demontáži a na našom následnom ožobráčení. Perspektíva socializmu s takto gorbačovsky pripravenými "kádrami" bola nulová. A teraz, už skoro 30 rokov totálne a bez zábran okrádajú a podvádzajú svojich spoluobčanov.
Chorá je naša spoločnosť - je už skutočne najvyšší čas začať ju liečiť...!


2.
označiť príspevok

Lemmy muž
   16. 2. 2019, 12:28 avatar
Krysafran: majitelia Penty doštudovali na výberovej moskovskej škole pred "pádom" socializmu odborne pripravení tak, aby sa mohli aktívne podieľať na jeho demontáži a na našom následnom ožobráčení.

Chápem, že sem dávaš protikomunistickú demagógiu, nakoľko si čiernou ovcou v Komunistickej strane Slovenska. Nepoznám horšieho fašistického sionfašistického agenta v KSS, ale je dobre, že prinášaš správu, aký bol zločinecký komunistický režim, keď vzdelával ľudí, ako sa podieľať na demontáži a ožobračovaní národov.
Súhlasí Osvietený


3.
označiť príspevok

Osvietený muž
   16. 2. 2019, 12:44 avatar
Toľko otáznikov nemôže ruská mafia napojená na Kremeľ vlastniť    

Príbeh Penty: ovládli veľkú časť Slovenska

Spolužiaci z Moskvy

Spoločný príbeh zakladateľov Penty sa začal za komunizmu na prestížnom Moskovskom štátnom inštitúte medzinárodných vzťahov (MGIMO). Stretli sa tam študenti z Československa – Jaroslav Haščák zo Starej Ľubovne a Pražan Marek Dospiva.

Meno a kvalita tejto školy zaručovali skvelú budúcnosť v komunistickej diplomacii či v zahraničnom obchode. Aj preto sa na ňu dostali viaceré deti funkcionárov bývalého režimu. Chodil sem syn Gustáva Husáka či Vasiľa Biľaka.

Náborová kancelária KGB

Penta Story

začínali ako dovozca textilu z Číny v 90. rokoch,
prvou veľkou transakciou bola kúpa investičného fondu VÚB kupón,
neskôr bojovali o významné firmy ako VSŽ, Chemolak či Drôtovňa,
stali sa hlavným hráčom v zdravotníctve
naposledy vstúpili do médií.

V časoch keď, budúci ‚penťáci‘ nastúpili na štúdiá do Moskvy, nebola ich prestížna škola len zásobárňou diplomatických kádrov, ale aj komunistických rozviedčikov.

„V čase, keď som končil školu, polovica absolventov dostala miesto na ministerstve zahraničia, tretina išla do KGB a 20 percent do vojenskej rozviedky. To boli stabilné kvóty, to dnes nie je žiadne tajomstvo,“ povedal pre časopis Ekonóm šéf centra postsovietskych štúdií MGIMO Stanislav Čerjňavskij.

Niektorí absolventi MGIMO dokonca v KGB získali rozhodujúce posty. Dlhoročný rozviedčik a neskorší generál KGB Leonid Šebaršin po kariére rozviedčika riadil celú rozviedku a dokonca bol na jeden deň šéfom celej KGB, ktorú prebral počas nepodareného puču proti Michailovi Gorbačovovi. MGIMO skončil aj najprv sovietsky a potom dvojaký agent v službách Británie Oleg Gordijevskij.

Univerzita má väzby na ruskú tajnú službu doteraz. Ako sa píše na jej webe, jej rektor Anatolij Torkunov je zároveň členom verejnej rady Federálnej bezpečnostnej služby Ruska (FSB).

Keď poľské médiá začali písať o minulosti firmy na MGIMO a že pre ňu pracuje posledný šéf ŠtB Alojz Lorenc, získal zbrojovku taliansky investor. O Pente, ktorá za ňu ponúkla viac ako Taliani, verejne zapochyboval aj šéf poľskej obdoby Národného bezpečnostného úradu. V Pente zúrili a chceli žalovať tých, čo dohady o prepojeniach na Moskvu šírili. Nakoniec na súd nešli.

KGB odmietajú

Kontakty s ruskou tajnou službou Penta roky odmieta. Haščák v rozhovore pre SME o MGIMO v roku 2007 povedal: „Neskôr, keď sme si prezerali takzvané Cibulkove zoznamy, našli sme v nich niekoľko našich spolužiakov.“

Aj hovorca Penty Martin Danko akékoľvek spájanie s KGB, FSB či GRU odmieta. „Počas štúdia a ani neskôr nemali so žiadnymi zložkami, ktoré uvádzate vo svojej otázke, kontakt.“

Majitelia Penty sa ku škole stále hrdo hlásia. Haščák podľa webu motejlek.com poslal do rozvojového fondu MGIMO 15-tisíc eur.

„Urobil som to z dôvodu, že je to dobrá škola a že som chcel tiež podporiť svoju alma mater,“ povedal minulý rok.

Penta pre štyroch

Názov Penta sa prvýkrát objavil pri firme Penta Brokers. Podľa obchodného registra firmu založili 21. septembra 1994 štyria ľudia – Haščák, Dospiva a s nimi Bratislavčania Martin Kúšik a Juraj Herko.

Herko a Kúšik boli spolužiaci Haščáka z gymnázia v Banskej Štiavnici. Eseročka Penta Brokers vydržala do konca roka 1995, potom sa zmenila na akciovku.

Meno piateho zakladateľa Jozefa Špirka sa v obchodnom registri pri Haščákovi a Dospivovi objavilo až v roku 1998.

Cestu k prvej miliarde korún rozbehli ako bežní obchodníci s cennými papiermi. Bolo to v čase Mečiarovej vlády.

Vladimír Lexa

V prípade Penty sa roky špekuluje o úlohe, akú pri jej vzniku hral Vladimír Lexa – otec bývalého riaditeľa SIS. Lexa starší úspešne preplával z komunistického režimu, v ktorom bol podpredsedom vlády, do začiatkov transformácie, keď bol členom prvého ponovembrového kabinetu.

Ako jeden z mála mal už počas revolúcie ako predseda plánovacej komisie dokonalé znalosti o ekonomike, podnikoch, ktoré išli do privatizácie, ale aj o dierach na trhu. Zbohatol najmä v časoch mečiarizmu.

Keď sa pred dvanástimi rokmi pýtal Trend Haščáka, či bol Lexa spoluvlastníkom Penty, dostal nejednoznačnú odpoveď: „S Vladimírom Lexom starším mám ja osobne priateľský vzťah. Nerobíme spolu obchody. V minulosti sme spolu zrealizovali niekoľko transakcií s nehnuteľnosťami. Posledné tri roky vycúval z biznisu. Raz začas sa stretneme a rozprávame sa,“ povedal Haščák.
Generál Penty

V 90. rokoch sa v Pente objavila nová postava, ktorá doteraz kazí jej imidž a šéfovia firmy si to určite uvedomujú. Napriek tomu s Alojzom Lorencom spolupracovali roky.

Čítajte viac: ekonomika.sme.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk
Súhlasí Lemmy


13.
označiť príspevok

ranexil
   16. 2. 2019, 13:50 avatar
Takže Lajčák a naš nový buduci prezident Satan, alias skoro šéf eu su kamarátmi s Pentou?
Úžasné, hneď ich idem voliť.
Milujem bolsevikov


14.
označiť príspevok

Osvietený muž
   16. 2. 2019, 13:52 avatar
Ak to nie je tajomstvo kam ideš voliť Lajčáka ?


4.
označiť príspevok

Osvietený muž
   16. 2. 2019, 12:47 avatar
Lorenc absolvoval v roku 1983 kurz KGB v Moskve. Po novembri 1989 vydal rozkaz na skartáciu dôležitých materiálov. Bol vzatý do väzby a právoplatne odsúdený na štyri roky väzenia za zneužitie právomoci verejneho činiteľa a obmedzovanie osobnej slobody. I čo sa nestalo? Lorenc prišiel na Slovensko a ako slovenský občan odmietol nastúpiť výkon trestu v ČR. To už bol na scéne ďalší lump Mečiar, a ten mu pomohol . Lorenc dostal iba 15 mesiacov, aj to podmienečne. Naivne by sme si mohli myslieť , že sa stiahol do úzadia. Kdeže! Ako správny súdruh je dnes ukážkový neokapitalista. Má vlastnú firmu, poskytuje služby Pente a voľne sa pohybuje. Haščák sa o ňom vyjadril, že ho Lorencova minulosť nezaujíma.

A kto Pente odporučil Lorenca? No predsa iný súdruh, Vladimír Lexa, pôsobiaci v ČSSR v ekonomickom odbore ŠtB ako šéf štátnej plánovacej komisie. Rovný k rovnému. Sústreďme sa ale na "kindermanažment" Penty - Haščák, Dospiva a spol. V roku 1987 začali študovať v Moskve na moskovskom štátnom inštitúte medzinárodných vzťahov. Bola to liaheň budúcich agentov KGB využívaných v satelitných štátoch, vrátane ČSSR. Na spomínanú elitnú školu mohli byť prijatí len preverení a spoľahliví študenti. Veď aj boli. Otcovia oboch boli agenti ŠtB ( môžete si ich nájsť na stránkach UPN.) Po ukončení štúdia si ešte Haščák a spol. vybehli po rozumy do komunistickej Číny ( škoda, že tam nezostali).

Podľa zákona NR SR /125/ 1996 Z.z., ktorý mimochodom podpísali aj Mečiar a Gašparovič,komunistické organizácie, medzi inými aj ŠtB, boli prehlásené za zločinecké. Ak teda Penta zamestnáva Lorenca, zločinca, je aj samostatná firma zločinecká. V právnom štáte by Penta nemala podnikať. Je to ako keby po porážke nacistického Nemecka bol v západnom Nemecku poradcom veľkej investičnej firmy šéf gestapa. Nepredstaviteľné!

Penta nie je nič iné, iba nástroj na presadzovanie ruskej politiky v bývalom komunistickom bloku vo východnej Európe typickým ruským brutálnym spôsobom: korupciou najhrubšieho zrna v najvyššej politike a pohŕdaním demokratických princípov ("Financujeme Fica šesť rokov, nepôjde proti nám." Haščák). I keď Penta na Slovensku je všemocná a svojimi metódami a peniazmi dosiahne všetko - dokonca i zákaz vydania knihy, ktorá neexistuje ( keďže naši politici a sudcovia sú amorálni a nerezistentní voči peniazom), nemusí to byť pravidlom.

Minulosť Pentu dobehla v Poľsku, v neúspešnom tendri na privatizáciu domáceho výrobcu helikoptér. Šéf poľského NBÚ potvrdil, že Penta je napojená na KGB , že jej kapitál má korene v Moskve, a že pre Pentu pracuje Lorenc, ktorý bol v ČR odsúdený do väzenia.

Samozrejme, že Poliaci to ihneď využili proti Rusom (ich vzťah k Rusku je známy, a za Katyň priam nenávistný). Všetko o Pente vytrúbili do sveta a tak mocná finančná spoločnosť stiahla chvost a odpochodovala z Poľska preč. Vrúcne prajem Pente podobný odchod zo Slovenska.


5.
označiť príspevok

Osvietený muž
   16. 2. 2019, 12:50 avatar
Pentu obvinili z napojenia na Kremeľ

Česko-slovenská investičná skupina Penta čelí v Poľsku podozreniu, že spolupracuje s ruskými tajnými službami a že jej mnohomiliardový kapitál má nejasný a nepriehľadný pôvod

finweb.hnonline.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


6.
označiť príspevok

Osvietene muž
   16. 2. 2019, 12:51 avatar
KGBáci sú všade !


7.
označiť príspevok

Osvietený muž
   16. 2. 2019, 12:52 avatar
Denník N vyhral právoplatne ďalší spor s finančnou skupinou Penta. Krajský súd v Bratislave odmietol žalobu, ktorá sa týkala článkov Denníka N o tom, že Penta žaluje Hospodárske noviny pre Black Hawky.

Pente prekážal výrok v Denníku N, že „ministerstvo obrany pritom doteraz nepovedalo, kto bude vrtuľníky servisovať a nie je vylúčené, že časom to bude aj Aero Vodochody, ktorú vlastní Penta“.
Informáciu o rozhodnutí súdu priniesol Denník N, ktorý cituje z rozhodnutia aj toto: „Finančná skupina je skupina, do ktorej patria viacerí kapitálovo silní jednotlivci, ako aj určité podniky, koncerny alebo trusty. Ide teda o ‚skupinu‘ a nie o právnickú osobu.“

Penta chcela ospravedlnenie a päťtisíc eur. Už predtým zamietol žalobu Okresný súd Bratislava III.

Ide o druhý spor Denníka N* s Pentou, kde bola žaloba právoplatne zamietnutá.

„Tento spor je typickým príkladom šikanózneho využívania, respektíve skôr zneužívania práva na súdnu ochranu. Už zo samotného charakteru žalovaného výroku je zrejmé, že nemá difamačný charakter a žiadnym spôsobom sa nemôže dotknúť povesti žalobcov. Žalovaný výrok obsahuje primeraný hodnotiaci úsudok autorky článku, ktorý vychádzal z určitého skutkového základu,“ povedal právny zástupca Denníka N Ľubomír Zlocha.

Reakcia hovorcu Penty Gabriela Tótha:

"Žaloby, ktoré vedieme voči Denníku N sme podali s cieľom, aby súd vecne posúdil naše argumenty a zhodnotil, či sa Denník N v daných článkoch dopustil, alebo nedopustil nekorektných, či zavádzajúcich tvrdení. Z doterajšej rozhodovacej praxe sme však skôr svedkami formalistických zdôvodnení zo strany súdu, bez ambície sa vysporiadať so skutkovou podstatou. V najnovšom rozhodnutí dokonca súd odmietol našu aktívnu legitimáciu v spore. To znamená, že tvrdí, že nie je možné ozrejmiť, že Denník N vo svojom článku skutočne písal o Pente, ktorá túto žalobu podala. Toto rozhodnutie tak patrí do kategórie absurdných verdiktov, ktoré zvyknú kritické médiá označovať vetou: „Skutok sa nestal.“ Tento verdikt je o to absurdnejší, že v inom konaní voči vydavateľovi Hospodárskych novín, ktoré sa však týkalo tej istej témy (kauza Black Hawky), už súdy aj právoplatne rozhodli v prospech Penty a uznali naše výhrady bez toho, aby spochybnili aktívnu legitimáciu. Je to výpoveď o tom, v akom stave je na Slovensku právna istota a vymáhateľnosť práva. Denník N, ktorý si buduje na slovenskom mediálnom trhu reputáciu média, ktorému záleží na kvalite fungovania inštitúcií, by preto mal byť z tohto verdiktu sklamaný a mal by ho kritizovať napriek tomu, že tentokrát súdy rozhodli v jeho prospech. Aj na základe tohto verdiktu, budeme musieť Denník N oficiálne požiadať, aby v každom článku, ktorý sa týka našej firmy a našich predstaviteľov, uviedol podrobný disclaimer, v ktorom popíše, akú investičnú skupinu Penta má v danom článku na mysli. Vyhne sa tým zavádzaniu čitateľov a my nebudeme zbytočne podávať žaloby, keďže v článkoch sa predsa podľa súdu píše o inej firme, než je naša."

Reakcia Lukáša Filu, riaditeľa vydavateľstva N Press, ktoré vydáva Denník N:

"Pán Tóth zrejme čítal iný rozsudok. V tom správnom sa súd podrobne vysporiadal s otázkou, či sme dali žalobcovi primeraný priestor, či boli žalované tvrdenia opodstatnené a akú mieru kritiky musí zniesť firma obchodujúca so štátom. Keďže sa Penta rozhodla podnikať prostredníctvom siete schránkových firiem, pričom desiatku ich žalôb voči nám podali rôzne kombinácie týchto subjektov, nedá sa čudovať, že sudcovia riešia aj otázku, čo alebo kto to tá Penta vlastne je. Asi sa musia zmieriť s tým, že využívanie neprehľadnej zahraničnej štruktúry má aj svoje nevýhody.
Považujem za neuveriteľné, že v čase, keď zodpovedná časť mediálneho trhu nástojčivo rieši otázku, ako zvýšiť ochranu novinárov a zlepšiť podmienky na ich prácu, pokračuje Penta ako jeden z najväčších vydavateľov vo svojich šikanóznych žalobách voči Denníku N a že nám dokonca chce klásť nejaké ďalšie požiadavky."

www.omediach.com Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


8.
označiť príspevok

Osvietený muž
   16. 2. 2019, 13:00 avatar
Kolaborace, strach a lhostejnost ohrožují naši zemi

Kolaborace, strach a lhostejnost, to jsou tři faktory, které nenápadně prostupují současnou českou společností. V prvním srpnovém týdnu tohoto roku došlo k dalšímu velkému vstupu na mediální trh v České republice. Kontroverzní podnikatelská skupina PENTA (Jaroslav Haščák, Marek Dospiva) koupila vydavatelství Vltava Labe Press. To vydává celkem 71 regionálních deníků a 23 týdeníků. PENTA spolu s Babišem a skupinou J&T (Patrik Tkáč a Daniel Křetínský) budou nyní vlastnit téměř 100 % českých novin.

U PENTY a Babiše je vlastnictví médií alarmující nejen z hlediska jejich kontroverzních podnikatelských aktivit, ale i z dalšího neméně závažného důvodu. Tím je jejich vazba na bývalou KGB. Majitelé PENTY spolu studovali na moskevské škole MGIMO, která sloužila jako líheň agentů KGB. Ze spolupráce s ruskou tajnou službou byli obviněni v Polsku a velkým tématem byla tato skutečnost i na Slovensku. Po revoluci pro ně pracoval např. bývalý nejvyšší šéf Československé tajné komunistické policie StB gen. Alojz Lorenc. Jeho napojení na KGB je nesporné, protože Československá StB byla přímo řízena KGB.

Také Andrej Babiš je trvale podezřelý ze spolupráce s komunistickou tajnou policií StB. V této souvislosti je často zmiňována také jeho pravděpodobná spolupráce s ruskou tajnou službou KGB. (viz např. článek v prestižním americkém časopise Foreign Policy, zabývajícím se zahraniční politikou a mezinárodními vztahy). KGB měla v České republice stovky agentů a podle bývalého důstojníka BIS Vladimíra Hučína aktivizuje v posledních letech tyto agenty a nasazuje je díky svému vlivu do všech významných oblastí včetně politické scény. Do tohoto modelu zapadá perfektně i Babišovo angažmá v politice a také nezvykle veliká koncentrace bývalých agentů StB, a pravděpodobně i KGB, v jeho firmách.
Kolaborace

Pokud tedy jsou tito miliardáři opravdu napojeni na Kreml a jeho tajné služby, pak spolupráci s nimi lze z určitého pohledu nazvat kolaborací. Kolaborace je spolupráce s nepřítelem proti vlastní zemi. Takto je definován termín kolaborace ve Wikipedii.

Asi není možné jen tak nařknout z napojení na Kreml skupinu J&T (Patrik Tkáč a Daniel Křetínský). U ní má nákup médií pravděpodobně jinou a to ekonomicko-pragmatickou motivaci. Ovšem není možné si nevšimnout, že právě např. deník Blesk patřící této skupině, funguje v současné době jako dobře placená Babišova PR agentura. Seznamuje nás pravidelně s tímto „klaďákem“, který už má poctivou prací vyděláno dost a přece by nekradl nějaké ty miliardy, protože pro něho jsou to přece drobné. (Babiš dosud věrohodně nevysvětlil, jak „poctivou prací“ vydělal za roky 1994 a 1995 z ničeho nic najednou 40 miliard korun). Blesk nás systematicky informuje o všem, o čem si Babišovi poradci myslí, že by mu mohlo přilákat další neinformované voliče, bagatelizuje jeho spolupráci s Stb a určitě se zde nedočtete o žádné z palčivých kauz poslední doby či jsou zde popsány tak, aby z nich Babiš vyšel jako klaďák.

To, že tyto noviny, které si jinak všimnou jakéhokoli i drobného pochybení politiků, nepíší o alarmujících kauzách Andreje Babiše, je nutno přičítat tiché dohodě těchto dvou miliardářů. Jeden nepíše o druhém nic špatného a druhý mu jde vstříc na poli businessu.

Kritické články o Babišových kontroverzních aktivitách se nedočtete ani v novinách dalšího miliardáře Zdeňka Bakaly. Jeho Hospodářské noviny se zabývají podrobně různými až deset let starými kauzami. O kauzách Andreje Babiše se zde taktně mlčí a spíš se zde píše o několik let starých kauzách. Expertem v tomto mlácení historicky staré slámy je Jindřich Šídlo, který zamrznul ve svých břitkých kritikách někde v době před nástupem Andreje Babiše. A pokud nakonec přeci jen zmíní nějakou Babišovu kauzu, tak ji jen přátelsky okomentuje, s tím, že to určitě není tak zlé.

Tito miliardáři, kteří získali velký mediální vliv, mají obrovskou odpovědnost za to, o čem píší, ale i za to, o čem úmyslně mlčí jejich noviny. A pokud jdou z jakýchkoli důvodů na ruku lidem důvodně podezřelým ze spolupráce s ruskou tajnou službou, musíme jejich spolupráci nazvat kolaborací.

Kauz, o kterých by jejich noviny mohly či měly informovat, ale nedělají to, je řada. Namátkou jmenujme několik z nich.

Kauza GORILA – odhaluje rozsáhlou korupci politiků a úředníků na Slovensku v odposleších spolumajitele PENTY Jaroslava Haščáka.
Kauza Babišovy firmy Agrotec ze srpna tohoto roku, která je podezřelá z manipulování veřejných zakázek a uplácení v České poště. Kromě Babiše zde hraje hlavní roli jeho pravá ruka a druhý muž ANO Jaroslav Faltýnek.
Kauza zázračného zbohatnutí Andreje Babiše v letech 1993-1995, kdy získal zázračně z ničeho majetek v hodnotě desítek miliard korun a jeho původ dodnes seriózně nevysvětlil.
Kauza Agrofertu z května tohoto roku, kdy Babišova firma nechala spálit konkurentovi herbicidem obilí na 270 hektarech polí kvůli sporu s ním.
Alarmující Kauza podpory biopaliv, kdy Babišovi poslalnci neodsouhlasili zrušení státní podpory pro biopaliva do roku 2020 a tím přihráli Babišovi do jeho firem přes 5 miliard korun.
Závratný růst státních dotací do Babišova impéria dosahující 1,1 miliardy korun.
Kauzy zneužívání pravomoci veřejného činitele, kdy u řady lidí, kteří proti Babišovi vystoupí následuje přísná finanční kontrola z úřadu, který spadá pod něj jako ministra financí.
Kauza prodeje pozemků Babišovy firmy státu. Ten nejprve připravil zákon, kterým si výkupní cenu zvýšil na zhruba čtyřnásobek původních výkupních cen a poté tyto pozemky Babišova firma IMOBA prodala státu. IMOBA tak dostala od státu při výkupu 231 korun za m2, tedy 4x více než sousední zemědělec, který dostal pouze 60 korun za m2.
Proč dostal Babiš 50 miliónů dotaci na svůj soukromý luxusní hotel a restauraci Čapí hnízdo?
Otazníky kolem miliardové státní zakázky pro Babišovu firmu Uniles.
Otazníky kolem miliardové státní zakázky pro Babišovu firmu Navos pro Správu státních hmotných rezerv.

Myslím si, že právě díky informačnímu vákuu Babišových médií a díky mlčení či zkreslování médií dalších miliardářů, naprostá většina Čechů nikdy o takových alarmujících kauzách ani neslyšela a nebo o nich získala velmi zkreslené informace.
Strach

Fenoménem současné novinařiny je strach novinářů psát svobodně. 25 let od sametové revoluce a pádu komunismu se řada novinářů bojí psát o některých tématech z důvodu ztráty zaměstnání.

Nejedná se již jen o cenzuru v novinách, ale i o jejich vlastní autocenzuru, kdy se prostě ze strachu radši některým tématům záměrně vyhnou. Proto je nutné zmínit a ocenit profesní čest a odvahu některých novinářů, kteří se rozhodli neohýbat hřbet a zvolili raději odchod a založení vlastních novin. Hlavním důvodem byly cenzurní zásahy do obsahu novin. Nové deníky, které vznikly, ale pokrývají jen malou část trhu. Jejich vliv je sice malý, ale velmi důležitý. Ti co chtějí hledat objektivní informace, mají aspoň kde. Konzumní čtenáři budou samozřejmě číst jen Blesk, Lidové noviny či MF Dnes.

A které noviny patří do neformálně spolupracujícího trojimpéria Babiš, PENTA a J&T?

Jsou to Lidové noviny, MF Dnes, Blesk, AHA, 5+2, Metro, televize Óčko, rádio Impuls. Dále internetové servery Lidovky.cz, idnes.cz, www.ceskapozice.cz Tento odkaz smeruje mimo DF.ska řada dalších. Nyní se zapojí ještě dalších 73 regionálních deníků, které koupila PENTA. Jen pro informaci bych rád zmínil fakt, že stejná trojice Babiš, Penta a J&T se snaží o ovládnutí médií na Slovensku. Penta zde koupila vlivný deník SME a týdeník Trend, Babiš zde koupil Hospodárské noviny, skupina J&T zde vlastní televizi JoJ. Bylo by jistě zajímavé zmapovat mediální aktivity v dalších zemích bývalého východního bloku.

Každý svobodomyslně a demokraticky myslící člověk se musí nutně ptát: Kde seženu pravdivé informace? Kde se dozvím objektivní informace o dění v mojí vlasti, ale i ve světě? Nestanu se obětí informačních manipulací? V současné době lze snad doporučit pro čerpání informací seriózní zahraniční média, v České republice např. ECHO 24 (www.echo24.cz), www.svobodneforum.cz, Tento odkaz smeruje mimo DF.skwww.neovlivni.cz, www.reporter.cz Tento odkaz smeruje mimo DF.ska zatím snad i REFLEX, který patří sice do skupiny J&T, ale zůstali zde vlastenecky smýšlející novináři jako Marek Stoniš, Bohumil Pečínka či Karel Steigerwald a další. Užitečné informace můžeme získat ale např. také z Českého rozhlasu či z vysílání ČT 1 a ČT 24. Nicméně Babiš již ukázal, že výrazně usiluje i o zásadní vliv v těchto médiích.
Lhostejnost

Posledním z faktorů, které ohrožují svobodu a demokracii v naší zemi, je lhostejnost. Mnohým z nás už je vlastně jedno, co se děje, zda někdo krade, zda nám někdo lže či nás ohlupuje. Bohužel v poslední době se už nekradou jen peníze a majetek, ale plíživě je nám odebírána i svoboda a demokracie. Názornou ukázkou této lhostejnosti je i přístup řady umělců. Řada z nich je závislá na podpoře Ministerstva financí či na podpoře od dalších ministerstvech, které Babišovo ANO ovládá a tak radši mlčí. Vyjíjmkou, kterou jsem stačil zaznamenat je otevřený dopis prof. Milana Knížáka Babišovi. Nejsem žádný příznivce prof. Knížáka, ale tento jeho počin musím vysoce ocenit. Dopis stojí za přečtení a najdete ho na www.milanknizak.com Tento odkaz smeruje mimo DF.sk. Doufám, že nebezpečí ohrožení demokracie v naší zemi si uvědomí i další umělci a rozčeří lhostejné ovzduší a apatii v naší společnosti. A ani my nemůžeme jen tak nečinně přihlížet.
Reakce finanční skupiny Penta:

Ze znění uvedeného článku vyplývá kromě jiných nepravdivých tvrzení, že finanční skupina Penta vykonává kontroverzní podnikatelskou činnost, je napojená na ruskou státní bezpečnostní službu a podílí se na řízení a korumpování politické scény.

Označení podnikatelské činnosti skupiny Penta za kontroverzní nemá podklad v žádných reálných argumentech a je zcela zkreslující. Podnikatelské aktivity skupiny podléhají kontrole ze strany státních orgánů České republiky stejně jako podnikatelské aktivity jiných subjektů. Skupina Penta nebyla v České republice ani jiné zemi obviněna z čehokoliv co by dávalo reálný základ pro takové tvrzení.

Tvrzení o napojení skupiny Penta na ruskou bezpečnostní službu je nepravdivé a ničím nepodložené.

Spojování skupiny Penta nebo jejich majitelů s korupcí, zakládající se na tzv. přepisech odposlechů v kauze Gorila, je pochybné a lživé. Věrohodnost tvrzených přepisů odposlechů nebyla do dnešního dne prokázána a neopírá se o reálně pořízený zvukový záznam či jiný důkaz. Takový závěr nevyplynul ani z výsledků intenzivního vyšetřování uvedené kauzy slovenskými orgány, které trvá déle než tři roky. Do dnešního dne nebylo prokázáno ani nikým potvrzeno, že by některý z partnerů či zaměstnanců byl odposloucháván způsobem uvedeným v tzv. spisu GORILA.?
echo24.cz Tento odkaz smeruje mimo DF.sk
Súhlasí Kreacionista


9.
označiť príspevok

Kasafran
   16. 2. 2019, 13:29 avatar
Osvietený,
ďakujem za upozornenie - opravujem:

Čo všetko už vlastní Penta na Slovensku

1. Denníky: Plus 1 deň, SME, Korzár, Uj Szó
2. Týždenníky: Plus 7 dní, Trend, Šarm, Báječná žena, Vasárnap, TV oko, Trnavské noviny, Týždenník pre
Záhorie, Senec Pezinok, Nitrianske noviny, Týždeň na Pohroní, Naše novosti, Topoľčianske noviny, Trenčianske noviny, Noviny stredného Považia, Hornonitrianske noviny, Žlilinské noviny, Kysucké noviny, Liptovské noviny, Turčianske noviny, Oravské noviny, Banskobystrické noviny, Horehronie, Noviny Žiarskej kotliny, Novohradské noviny, Zvolensko-Podpolianske noviny, Humenský korzár, Bardejovský korzár, Rožňavský korzár, Michalovský korzár, Spišskonovoveský korzár, Popradský
korzár, Ľubovniansky korzár.
3. Dvojtýždenník: Profit
4. Mesačníky: Zdravie, Záhradkár, EMMA, Brejk, Pekné bývanie, Dobré jedlo, Poľovníctvo a rybárstvo, Včielka, Zornička, Ohník, Bobík
5. Internetové portály: pluska.sk, aktualne.sk, atlas.sk, centrum.sk, lepsiebyvanie.sk, zeny.sk, mapy.sk, referaty.sk, wanda.sk, zlavovekupony.sk, pobox.sk, Cestovné poriadky cp.atlas.sk, automix.sk, etrend.sk, sme.sk,
6. Nemocnice a polikliniky: Banská Štiavnica, Humenné, Michalovce, Partizánske, Rimavská Sobota, Rožňava,
Spišská Nová Ves, Stropkov, Svidník, Trebišov, Vranov nad Topľou, Žiar nad Hronom, Bratislava, Nitra, Košice, Sereď,
7. Zdravotná poisťovňa: Dôvera !
8. Lekárne: Dr. MAX, viac ako 200 lekární !
9. Obchodné centrum: BORY MALL
10. Realitné projekty: Digital park – Bratislava, Záhorské sady – Bratislava, Čulenova – Bratislava,
Pri mýte – Bratislava, Ružinov – Bratislava, Nová Terasa – Košice, VŠA – Košice, Pereš – Košice
11. Hlinikáreň: Slovalco Žiar nad Hronom
12. Mäsokombináty: MECOM Humenné a Lučenec
13. Mäsiarstva: Bardejov, Bošany, Čierna nad Tisou, Dvory nad Žitavou, Gbelce, Giraltovce, Hanušovce nad
Topľou, Humenné, Košice, Kráľovský Chlmec, Levice, Lipany, Lučenec, Medzilaborce, Michalovce, Nové Zámky, Poprad, Prešov, Ružomberok, Sabinov, Sečovce, Sobrance, Spišská Nová Ves, Stropkov, Svidník, Štúrovo, Šurany, Tisovec, Tornaľa, Trebišov, Veľké Kapušany, Veľký Šariš, Vráble, Vranov nad Topľou, Zborov, Želiezovce, Žiar nad Hronom
14: Stávková kancelária: Fortuna
15. Banky: Privatbanka, Prima banka.


10.
označiť príspevok

Osvietený muž
   16. 2. 2019, 13:39 avatar
Kasafran no vidíš že to ide aj bez tej spleti otáznikov

Mesačníky: Včielka, Zornička, Ohník, Bobík    

Dokonca ovládli aj ruskú Sberbank    

Asi im eštebák ex šef ŠTB Lorec dobre radí

Posledný šéf ŠtB Lorenc tvrdí, že ŠtB nebola zločineckou organizáciou. Ja tvrdím, že sa mýli.

Posledný šéf ŠtB Lorenc tvrdí, že ŠtB nebola zločineckou organizáciou. Ja tvrdím, že sa mýli.

Lorenc priznal veľmi dobré pracovné vzťahy s KGB. Priznal veľkú frekvenciu kontaktov šéfov ŠtB a KGB v roku 1989. Konkrétne potvrdil dve stretnutia s prvým námestníkom predsedu KGB, jedno stretnutie s predsedom KGB a tri stretnutia s námestníkom predsedu KGB Viktorom Gruškom. Posledné rokovanie s Gruškovom sa konalo 17. novembra 1989. Áno, v deň študentských nepokojov, kedy ŠtB vypustila verejnosti dezinformáciu o smrti študenta Šmída. Občania ČSSR vtedy spozorneli. Informácia nabrala výbušný charakter. Emotívne obrázky z brutálneho zákroku Verejnej bezpečnosti, ktoré nám skôr pripomínali “exkluzívne zábery zo západných demokracií,” znamenal pre väčšinu obyvateľov šok. Občania začali plniť námestia naprieč celou republikou. Žiadali demisiu vlády, štrngali kľúčami, vznikali prvé politické hnutia a prvýkrát po roku 1968 verejnosť žiadala slobodné voľby a pluralitu názorov. Dokonca si politickí aktivisti (v tom čase ešte neboli politikmi) dovolili žiadať zrušiť ústavný článok o vedúcej úlohe Komunistickej strany Československa (KSČ) v spoločnosti. Z aktivistov jedine Václav Klaus pri požiadavke na zrušenie vedúcej úlohy strany vyzýval, aby pribrzdili.

Poďme ale poporiadku. Vojenský obvodný súd odsúdil Lorenca v roku 2001 z dôvodu zneužitia právomocí verejného činiteľa a Vyšší vojenský súd v Trenčíne to v apríli 2002 potvrdil. Na Slovensku sa akosi zabudlo, že v rovnakej veci Lorenca odsúdil český súd v Tábore na 4 roky “natvrdo” – čiže nepodmienečne! Lorenc na výkon trestu nikdy nenastúpil. Čiže, v Čechách súdom odsúdený zločinec bol na Slovensku úctyhodný podnikateľ, čo kreoval jednu z najsilnejších finančných skupín, pred ktorou pokľakol nejeden skorumpovaný slovenský politik.

Ako je teda možné, že pán Lorenc tvrdí, že ŠtB nebola zločinecká organizácia, keď súdy rozhodli inak? Jednoducho. Ponovembrová politická elita nemala záujem vyšetriť zločiny komunizmu. Nikto nechcel otvárať osudy prenasledovaných a štátnou mocou perzekuovaných ľudí. Nikto tieto fakty nedal historikom na skúmanie, nikto verejnosti nevysvetlil, aké skutky sa udiali a verejnosti nebola daná možnosť diskutovať na tému zločinov komunizmu a zločinov tajnej polície. A tak sa občan nikdy napríklad nedozvedel, že ŠtB mala svojich ľudí v nápravnovýchovných zariadeniach, že existovala celá organizácia nazvaná “Vnútorná ochrana”. Bola to vlastne ŠtB vo väzení. Jej kompletný archív, vrátane spolupracovníkov, sa údajne stratil. Som presvedčený, že tento archív existuje. Ale nie je záujem ho zverejniť a pracovať s ním. Nikto verejnosti nevysvetlil ako ŠtB “svoju korisť” rozpracovávala, ako mohla vyšetrovateľovi odobrať spis a postarať sa, že skutok sa nikdy nestal. Ako ŠtB prenasledovala, vydierala, že násilie používala ako vyšetrovaciu metódu a dokonca vraždila. Jednou z foriem vydierania, napríklad kňazov, bolo preverenie ich sexuálnej orientácie. V ich prípade to bolo dokonca povinné. Akonáhle sa zistilo, že kňaz je homosexuálne orientovaný, štátna bezpečnosť ho odsledovala, nafotila, predvolala a predložila fotografie. Ak sa dotyčný nepodvolil, osoba bola diskreditovaná. Podľa mojich informácií sa prikrývala aj náklonnosť ku deťom. Všimnite si, že na celom svete prešla katolícka cirkev kauzami obťažovania detí, tento zvrhlý akt priznal aj pápež a obetiam sa ospravednil. Jedine Slovensko je v tomto smere čisté a žiaden takýto skutok sa na našom území údajne nikdy nestal. Aj tieto materiály (dokazujúce ohavnosti) boli skartované, respektíve uložené mimo archívov štátu, aby mohli ďalej slúžiť utajenej (už demokratickej) moci eštébákov. Keby niekto rozlúštil tento zločinecký rébus, tak by možno aj kauza biskupa Bezáka bola vyriešená veľmi rýchlo. Ak ste pozorne sledovali, tak všetky kroky, ktoré boli v Trnave vykonané, majú jasné znaky propagandy a bájkovyšetrovania, na konci ktorého sme stratili prvého ľudského biskupa, ktorého ľud skutočne miloval. Miloval ho pre jeho otvorenosť, lásku a porozumenie. Aj v tomto prípade zvíťazilo na Slovensku zlo a nenávisť, nad pravdou a láskou. A prečo som dal tento príklad ku Lorencovi a jeho eštébé?

Pretože práve ich lož a zlo zvíťazilo v tejto spoločnosti nad pravdou a láskou. Ako príklad uvediem jeho tvrdenie o stretnutí s námestníkom predsedu KGB Viktorom Gruškom zo dňa 17.11.1989. Od tej doby kontakty podľa tvrdenia Lorenca stratili zmysel. A toto je jediná veta, ktorá je relevantne overiteľná a je stopercentne pravdivá. Ostatné je na úrovni gréckych bájok. Ako príklad uvediem text I. správy SNB v Prahe.

Podľa informácii I. správy SNB z 15.11.1989 / informácia bola “tajná” a bola určená pre generálneho tajomníka M. Jakeša/ doslova prepíšem: Tlačový rada ZÚ NSR v Prahe Michael STEINER usporiadal dňa 4.11.1989 spoločenský večer v mieste svojho bydliska pre niektorých akreditovaných západonemeckých novinárov v ČSSR. Pri tejto akcii Petrhan LEHMAN /1941/, akreditovaný korešpondent NSR časopisu Stern uviedol, že od svojho ústredia obdržal pokyn, aby si v Československu predĺžil akreditáciu o ďalší týždeň. Jeho redakcia ho informovala, že korešpondent Sternu v Moskve sa dozvedel od tlačového hovorcu MZV ZSSR zaujímavú informáciu. Uvedený hovorca Gerasimov mal údajne tomuto novinárovi NSR povedať, že tento týždeň “dôjde ku niečomu, čo vytiahne ľudí v Prahe do ulíc.” Text pokračuje ďalej, ale nie je tak dôležitý. Zároveň je nutné napísať, že vyššie spomínaný námestník predsedu KGB Viktor Gruško večeral 17.11.1989 v Prahe a sledoval dianie v uliciach. Informovala o tom aj britská BBC v dokumente “Československý mat.” Túto informáciu zverejňujem zámerne, lebo podľa tvrdenia politikov, médií a aj Lorenca sa udalosti z 17.11.1989 udiali spontánne a boli výsledkom protestov študentov. Fiktívna smrť eštébáckeho študenta Šmída /Ludvík Zifčák/, ktorá revolúciu spustila a bola pravdepodobne organizovaná Moskvou, už bola zabudnutá. Podľa týchto konkrétnych faktov sa teda dá tvrdiť, že revolúciu neorganizovala ŠTB, ako sa to nejako “verbálne zžilo”, ale organizovala Moskva. A ako sa dnes ukazuje, rozhodovala aj o tom, kto zasadne do vlády.

Na Slovensku sa archívy ŠTB neotvorili tak dôkladne ako v Čechách, preto musím použiť príklad “dvoch velikánov” Českej politickej scény. Zo životopisu Václava Klausa na Wikipedii vyberám: Václav Klaus od roku 1979 usporadúval pravidelné tajné “pravicové” semináre o ekonomických otázkach. Kvôli seminárom začala Klausa sledovať Štátna bezpečnosť a viedla na neho zväzok pod krycím menom Kluk. V roku 1986 ŠtB usporadúvanie ďalších seminárov znemožnila a zväzok 11.8.1986 uzavrela. V roku 1987 Klaus nastupuje v Prognostickom ústave ČSAV a ŠtB na neho založila ďalší zväzok pod krycím menom Rek. Klaus začal cestovať do zahraničia, vrátane nekomunistických krajín a vystupoval v západných médiách. Zväzok bol 9.12.1989 skartovaný. Prečo prenasledovaný Klaus zničohonič zmenil v priebehu pol roka svoje myslenie a prečo štátnej bezpečnosti zrazu prestal vadiť, zostáva otázkou.

Na Ing. Miloša Zemana viedla ŠtB zväzok pod krycím menom MAN. Zväzok bol 5.12.1989 zničený. Mimochodom, 4.-5.12.1989 ŠtB pálila dokumenty na futbalovom ihrisku vo Vojticích. Zároveň sa vie, že presne v tom období z ruského vojenského letiska v Milovicích odlietali vojenské špeciály, naložené dokumentami do Ruska. O týchto udalostiach sú svedectvá, no z neznámeho dôvodu nikoho nezaujímajú.

Ďalej relevantne môžem tvrdiť, že Prognostický ústav ČSAV vznikol v roku 1984 na základe uznesenia vlády ČSSR na popud generálneho tajomníka ÚV KSSS a šéfa KGB Jurije Andropova. Prognostický úrad bol organizáciou účelovo spoluzaloženou ŠtB a KGB pre udržanie vplyvu pri a po transformácii ekonomického a politického systému, na priamy popud Sovietskeho zväzu.

Môžem teda tvrdiť, že v žiadnom prípade to nebol ostrovček slobody, ako nám to média a politici tvrdili, ale bol to ostrovček, ktorý si založila KGB kvôli svojmu budúcemu vplyvu.

Prechádza mi mráz po chrbte, keď si zoradím mená, ktoré sa z prognosťáku premiestnili na vládu a kreovali našu politiku. Zaspomínajme a predstavme si ich: Vladimír Dlouhý, Jiří Dolejš, Karel Dyba, Tomáš Ježek, Zdeňek Hrubý, Karel Koecher, Karel Kouba, Valtr Komárek, Václav Klaus, Josef Kreuter, Jan Mládek, Miloslav Ransdorf, Jaroslav Šedivý, Zdeněk Tuma, Jiří Mihola, Rita Klímová. Keď sa obzriem naspäť a prečítam si všetky tieto mená, tak vlastne zistím, že kreovanie hospodárskeho, politického a ekonomického života dostali do rúk ľudia z inštitúcie, ktorú navrhla KGB v Moskve. Preto sa dnes nie je možné čudovať, že politické elity z novembra 1989 dnes stoja na strane Moskvy. Pretože pravdepodobne platí veta, ktorá sa hovorievala v centrále KGB v Moskve: ”Zo spolupráce s KGB sa nedá vystúpiť, dá sa len umrieť”.

Na záver si dovolím odkázať pánovi Lorencovi len jedno. Dnes si pán Lorenc môže dovoliť povedať, že ŠtB nebola zločinecká organizácia, pretože ona sama kontrolovala moc a nedovolila mocným v Čechách alebo na Slovensku vyšetriť ich vlastné zločiny. Táto prax sa potom preniesla aj do ďalšieho politického života. Či už to bola privatizačná rabovačka, obchod s ľahkými vykurovacími olejmi /organizovaný výlučne bývalými eštébákmi/, zneužívanie politickej moci na zahladenie štátneho teroru na vlastných občanoch štátu. Keby KGB nedovolila ŠtB povoliť uzdu a nedovolila zbaviť sa skostnatených komunistov vo vedení KSČ, tak Vami riadená ŠtB, pán Lorenc, by nikdy nedokázala cez nastrčeného študenta Šmída zorganizovať prevrat a dosadiť loajálnych politikov do politického establišmentu. Je mi ľúto, ale čím ďalej, tým som viac presvedčený, že to bola práve Moskva, ktorá pripravovala a riadila November 1989. To, že sme to pripustili, je nielen chybou občanov bývalého Československa, ale je to hlavne chybou úzkeho vedenia krajiny, ktorá bola v novembri 1989 iba bábkami v rukách Moskovskej moci.

Podľa dokumentu BBC o udalostiach 17. novembra 1989, britská verejnoprávna televízia tvrdí, že to bol nepodarený vnútrostranícky prevrat, ktorý mal za cieľ len odstrániť Jakešovo vedenie, ale ktorý sa komunistom vymkol z rúk. Ja tvrdím, že to bolo odobrené Moskvou, bez jej súhlasu by žiadna revolúcia nebola!
Súhlasí Kreacionista


11.
označiť príspevok

Kreacionista muž
   16. 2. 2019, 13:46

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



12.
označiť príspevok

Kreacionista muž
   16. 2. 2019, 13:49

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



16.
označiť príspevok

Osvietene muž
   16. 2. 2019, 13:53 avatar
Musíme bojovať proti KGBákom


18.
označiť príspevok

Kreacionista muž
   16. 2. 2019, 13:55

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



21.
označiť príspevok

Osvietene muž
   16. 2. 2019, 14:23 avatar
My Američania musíme držať pohromade !


15.
označiť príspevok

Kreacionista muž
   16. 2. 2019, 13:53

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



17.
označiť príspevok

Kreacionista muž
   16. 2. 2019, 13:54

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



19.
označiť príspevok

Osvietený muž
   16. 2. 2019, 14:11 avatar
Za 10 sekúnd 100% správných odpovedí . Ešte mi pamäť slúži

Si ozajstný „retro profík“, žiadna záludná otázka ťa nezaskočila. Možno patríš k tým skôr narodeným alebo si len zástancom myšlienky, že pohľad do minulosti nemusí byť stratou času, ale môže priniesť veľa zábavy i poučenia.


20.
označiť príspevok

Osvietený muž
   16. 2. 2019, 14:13 avatar
Pobavilo ma že Zaťovičová ma vypredaný chlebík za chrbátom to by sa žene za pultom nestalo    

Keď bežal propagandistický serial žena za pultom . Bol to vysmech národu kedže v obchodoch bolo hovno a žena za pultom mala výber , že to zbedačeného slováka akurát tak nasralo    
váš príspevok

Pridávať príspevky môžu iba zaregistrovaní účastníci fóra.

Som zaregistrovaný

nick: heslo:
zostať trvalo prihlásený    
Nie som zaregistrovaný

Vaša prezývka:  

Po zaregistrovaní budete automaticky presmerovaní do tejto témy.

najnovšie príspevky na celom fóre

dnes, 15:43,  V Trenčíne som sa zas poznal s konkurenčnou firmou MEVALEX. Robil som pre nich zopár inovácii.
dnes, 15:42,  Fotón, a vieš si uvedomiť aj počty nových hál postavených zahraničnými investormi na...
dnes, 15:41,  Keď som robil technika vo firme s nápojovými automatmi ktorá mala automaty takmer vo...
dnes, 15:33,  Jeden príklad za všetky. Vetropack Nemšová: https://www.youtube.com/watch?v=phvmSkaPxk8
dnes, 15:30,  17. Tull- Ešte poprosím o upresnenie: Z akej viery tá špekulácia pramení? V čo mi treba...
dnes, 15:28,  (1) Fotón, máš pravdu - Západ pod vedením USIzraela sa opäť sformoval do ďalšej...
dnes, 15:26,  Od ktorej doby? A na základe čoho to tvrdíš?
dnes, 15:21,  Veď neber drogy a otvor oči: https://lnk.sk/gxU5
dnes, 15:19,  Mnoho výrobných hál bolo zmodernizovaných. Všade, kde sa u nás po okolí rozhliadnem.
dnes, 15:18,  Diaľníc, ciest, lesov ? Sa spamätaj trošku a neber už tie drogy.
dnes, 15:17,  Skôr sa pozri na to množstvo nových ciest a diaľníc. Mnohé staré boli opravené. Alebo pre...
dnes, 15:16,  ....keď totiž výrobné prostriedky patria všetkým, tak vlastne nepatria nikomu. A podľa...
dnes, 15:15,  Máš na mysli tie rozbité cesty, schátralé budovy a odlesnené lesy ?
dnes, 15:14,  -era-, od istej doby, v podstate ten istý... *21
dnes, 15:12,  -era-, naučené frázy?... o nič menej než tie Tvoje*21 Nepísal si nič o kvalite... možno...
dnes, 15:09,  Neokradli. Len konečne sfunkčnili a dali dohromady to, čo ste vy rozbúrali a zaostali.
dnes, 15:07,  Výborne spracované.
dnes, 15:06,  Fotón, z väčšiny Tvojich príspevkov a reakcií na tomto DF je pre každého súdneho...
dnes, 15:05,  https://www.youtube.com/watch?v=Yd-Gr-6hpKg https://www.youtube.com/watch?v=An4jMg5Ly-s
dnes, 15:00,  Tak potom aj ty si nacionalista lebo tvrdíš, že Slovensko je národný štát pre Slovákov.
neprehliadnite
df.sk na Facebooku
vyhľadávanie
 
Prečo majú niektorí ľudia čisté svedomie? Pretože ho nikdy nepoužili.
Prevádzkuje df.sk | TOPlist
(124 967 bytes in 0,443 seconds)