Hoď ma hore
prihlásenie:
Registrácia  |  Zabudnuté heslo
tu sa nachádzate: hlavná stránka  rôzne  téma
kategórie:  

Čo by ešte chcel ?Asi nevie , že 20 000 000 robí za tretinu

2
reakcií
463
prečítaní
Tému 20. januára 2019, 22:36 založil Osvietený.

podobné témy:

1.
označiť príspevok

Osvietený muž
   20. 1. 2019, 22:36 avatar
Na Červenom námestí zadržaný proanglosaský, prokapitalistický podporovateľ amerického imperzializmu!!!!

Robotník z Urala prišiel do Moskvy protestovať proti obrovským platovým rozdielom medzi Moskvou a oblasťami mimo moskovského regiónu.

Na Červenom námestí rozprestrel plagát, že ťažko pracuje ako robotník v priemyselnom závode v meste Suchoj Log a zarobí iba 25 000 rubľov! A TO JE NESPRAVODLIVÉ!

Do desiatich minút hrdá ruská polícia tohto fašistu zadržala!

scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net Tento odkaz smeruje mimo DF.sk
Súhlasí Scarllete

2.
označiť príspevok

gabriel pb
   21. 1. 2019, 23:29 avatar
vždy je cesta, robotník má tých ciest desať

3.
označiť príspevok

Osvietený muž
   23. 1. 2019, 11:14 avatar
a blázon nespočetne
váš príspevok

Pridávať príspevky môžu iba zaregistrovaní účastníci fóra.

Som zaregistrovaný

nick: heslo:
zostať trvalo prihlásený    
Nie som zaregistrovaný

Vaša prezývka:  

Po zaregistrovaní budete automaticky presmerovaní do tejto témy.

najnovšie príspevky na celom fóre

dnes, 00:35,  103, .... a hádaj ako to malo byť pri Ježišovom druhom príchode? Alebo si myslíš, že dnes...
dnes, 00:30,  prave naopak.....približuju sa stale viac a viac ku zborom, ktore vznilki po...
dnes, 00:08,  jehovisti sa zjavili až v niekedy v 19 storoci ako demon......nemaju žiadnu historiu...... Ine...
dnes, 00:06,  Ja by som mu už nenabila tak rýchlo. .. Však sa mu môže prispieť na iné, ako kredit....
dnes, 00:00,  18, .... tei rozdieli sú všade a aj názory na učenie. Za svoje dlhé roky skúmania som...
včera, 23:59,  95) Je tu však viacero problémov. V prvom rade "nazaretsku sektu" založil dlho...