34
|
|
1. 15.11.2013, 22:54
http://www.youtube.com/watch?v=MQdHG6bg52Y
▲
16.11.2013, 17:06
|
chudák slimák 🙂)
ale inac audina sa mi celkom paci.
|
|
|
45
|
|
1. 15.11.2013, 22:54
http://www.youtube.com/watch?v=MQdHG6bg52Y
▲
29.12.2013, 03:22
|
|
2
|
celkom by ma zaujimalo, preco tzv. najvyspelejsi narod sveta, teda americania nie su schopni vyrobit nic najvyspelejsie?:D
odkaz
|
|
|
5
|
Inak RS 4, alebo RS 6 je nieco extra.
Kde a hrabe BMW, aj ked tri turba dnes robia divy.
|
|
|
36
|
|
5. 15.11.2013, 23:29
Inak RS 4, alebo RS 6 je nieco extra.
Kde a hrabe BMW, aj ked tri turba dnes robia divy.
▲
16.11.2013, 23:42
|
mne je voľna niaka au-diňa, ale trocha to maš mylne. au-diňa použiva päť ventilovu techniku, nie štyry ako BMW. tie turba tam niesu na vykon, ale na plynulejši beh otačiek, krutiaceho momentu. už pri dvoj litry dieselu je vidieť kto je tu šef, ma 187 konikov, čo nedosahuju nijake benziny. a RS 4 RS 6 tiež nieje konkurencia a nikdy nebola
|
|
|
31
|
Este bola jedna skvela reklama, kde bol krizik na retiazke v aute, ale neviem ju najst...skoda.
|
|
|
33
|
No mna zaujalo viac toto.. vykon/spotreba=efektivita.
odkaz
A ked maximum technologickeho poznania a zrucnosti, tak
odkaz
|
|
|
38
|
Dezka obcas taras..
Tak tumas BMW vs RS4...ziadne auto sa na rs4-ku nechyta.
A ten starsi model r. tak 2000, to bola este vacsia slaha- teda to z reklamy.
odkaz
|
|
|
40
|
|
38. 17.11.2013, 11:16
Dezka obcas taras..
Tak tumas BMW vs RS4...ziadne auto sa na rs4-ku nechyta.
A ten starsi model r. tak 2000, to bola este vacsia slaha- teda to z reklamy.
http://www.youtube.com/watch?v=RdCqVTqNK5M
▲
17.11.2013, 16:17
|
aj ked ju vlastni wosvagon, ona vlastni Lamborghini a niečo malo sa objavilo v modely R8, snad už to by som porovnaval, aj ked sa to porovnať ani vtedy neda a nie preto že existuje xx videi kde M3 da R8 na okruhu, nie ešte modelovy rad M5/M6, ktory ma 650 konikov z vyroby. tieto videa su inak tak pre pubertiakov. mne sa vôbec nepači, je to preceňovane ****o po všetkých strankach
|
|
|
41
|
|
40. 17.11.2013, 16:17
aj ked ju vlastni wosvagon, ona vlastni Lamborghini a niečo malo sa objavilo v modely R8, snad už to by som porovnaval, aj ked sa to porovnať ani vtedy neda a nie preto že existuje xx videi kde M3 da R8 na okruhu, nie ešte modelovy rad M5/M6, ktory ma 650 konikov z vyroby. tieto videa su inak tak pre pubertiakov. mne sa vôbec nepači, je to preceňovane ****o po všetkých strankach
▲
17.11.2013, 16:22
|
Ale tu uz nejde o tuto audinu...ide o to, ze ten motor znesie aj vykon 1000 koni, su take tuningy, dke tato malicka audina ma 1000 koni.
|
|
|
42
|
|
41. 17.11.2013, 16:22
Ale tu uz nejde o tuto audinu...ide o to, ze ten motor znesie aj vykon 1000 koni, su take tuningy, dke tato malicka audina ma 1000 koni.
▲
17.11.2013, 16:26
|
dobre, ale to je po uprave hlavy, vydrži to koľko? 1000 km a bye bye? ani keby to malo 2000 KW, všetko je wosvagon
modelovy rad M5/M6 ma zakladnych 560 konikov z vyroby, po vymene riadiacej jednotky stupne aj na 700 a viac.
odkaz
|
|
|
43
|
|
42. 17.11.2013, 16:26
dobre, ale to je po uprave hlavy, vydrži to koľko? 1000 km a bye bye? ani keby to malo 2000 KW, všetko je wosvagon
modelovy rad M5/M6 ma zakladnych 560 konikov z vyroby, po vymene riadiacej jednotky stupne aj na 700 a viac.
http://www.youtube.com/watch?v=3zsApdoO-IU
▲
17.11.2013, 16:35
|
ok, mysli si co chces.
Neobhajujem tu audinu, teraz zaostala a nechce sa mi, lebo mam vypnuty mozog:D
|
|
|
44
|
čo môžeš tomuto vytknuť? pozri sa len na tie svetla v zadu vo vnutri odkaz
odkaz
odkaz
verzia cabrio s pevnou automatizovanou strechou:
odkaz
no a za novu M3 daš daakych dva a pol melca v starej mene.
ak sleduješ ich vyvoj, určite si si všimol nadčasovosť, vychytavky, ktore nema žiadna automobilka. head up, automaticke parkovanie, odvetravanie sedadiel, nezničiteľny naraznik do 14 km/h,...
iny model, Z8 je čarovny: odkaz
model M635Csi z roku 1987:
odkaz
tomu nemaš čo vytknuť aj po tych rokoch
tento kusok:
odkaz
bol v rokoch 1998 na prvých miestach, existuje aj civilna verzia, ktora bola najrychlejšim vozom všetkých čias, pomer vykon na kilogram a tromflo to aj Bugati veyron
model M1:
odkaz
až po F1, kde neraz natrhla riť každej značke, skončila tam pre nepoctivosť ostatných teamov.
taky bike ma tiež na famóznej urovni, ten design je v ***
odkaz
|
|
|
|