Hoď ma hore
prihlásenie:
Registrácia  |  Zabudnuté heslo
tu sa nachádzate: hlavná stránka  politika  téma
kategórie:  

Ako dlho ešte vydržia celému svetu klamať

18
reakcií
943
prečítaní
Tému 4. apríla 2015, 13:23 založil Kasafran.

podobné témy:

názov témy
posledná
reakcií
27. 09. 2011
67
26. 08. 2013
73
13. 05. 2013
89
16. 04. 2017
5
 
 


1.
označiť príspevok

Kasafran
   4. 4. 2015, 13:23 avatar
Od priateľa som dostal informáciu s ktorej obsahom súhlasím, a aj preto ju preposielam ďalej...

Jak dlouho vydrží celému světu lhát a dokdy bude svět jejich lži pokojně přijímat?

Kvůli rýmování a zejména kvůli stádnímu chování celých národů jsem měl nutkání do výše uvedené otázky napsat místo přijímat - žrát, neboť to, čím zejména v posledním čtvrtstoletí prostřednictvím masových komunikačních prostředků "krmí" mocní tohoto světa lidové masy je rafinovaně namixovaná šlichta ze lží a polopravd, která masy lidí degraduje a mění v dobře manipulovatelné stádo nemyslících, důvěřivých a nesvéprávných jedinců.

Tuto osvědčenou a prozatím dobře fungující praxi majitelů světa bych mohl doložit celou řadou příkladů, ale nechci Vám je připomínat, protože je všichni dobře znáte. Jak se ukazuje, tak v minulých dnech do této impozantně velké a dynamicky- prakticky denně-se zvětšující mozaiky všeobecně šířených lží, přibyl další "pestrobarevný kamínek", na němž přičinlivě popracoval evropský a světový mainstream v těsné spolupráci s různými státními institucemi některých evropských zemí a jenž se jejich zásluhou mění v nepřehlédnutelný kámen lží, kterým se má zakrýt pravda o havárii německého letadla ve Francii.

Níže připojený článek a video z Teplického kurýra podle mne velmi přesvědčivě vyvrací kvapně vyfabrikovanou oficiální verzi o tom, co se na palubě tohoto letounu těsně před havárii mělo odehrát...

KLÍČOVÉ VIDEO PROKAZUJE LEŽ MÉDIÍ. NOUZOVÉ OTEVŘENÍ DVEŘÍ KOKPITU AIRBUSU 320
PRIDAL TK PÁTEK 03 DUBEN 2015 - 05:18:21
Na následujícím videu najdete instruktážní video Airbusu, ukazující nouzové otevření dveří kokpitu, pokud posádka uvnitř nereaguje.
Toto zásadní video ukazuje naprostou lživost údajů, na nichž staví současné vyšetřování (nemožnost otevřít kokpit, nahrávka z kokpitu - pilotův dech). Vyplývá z něj, že není možné, aby někdo zevnitř zabránil přístupu do kokpitu.
Pokud posádka uvnitř nereaguje, je možno otevřít dveře zadáním kódu. Po 30 vteřin pípá "beep" a pak lze dveře do 5 vteřin tlakem otevřít. (Programovat kód dveří může pouze letecká společnost, a pokud by byl býval změněn a nebylo to sděleno posádce, opět by to svědčilo o úmyslu nikoliv kopilota...)

Údajná "nahrávka", kterou se ohání "vyšetřování" (neboli "zametání skutečných stop" je falešná. Musela by totiž obsahovat nejen "pilotův dech" (který by stejně v hluku letadla nemohl být slyšet), ale i pískání zařízení na otvírání dveří. Nic takového tam není.
Proto si "vyšetřovatelé" zastírající tento vládou sponzorovaný zločin musejí vymýšlet další a další historky, aby "kalili vodu"... (Kopilot měl deprese... Ne, bral hory léků... Ne, konvertoval k islámu... Ne, chtěl změnit svět... Ne, ... atd. atd. jak to znáte z médií.)

//www.youtube.com/watch?v=ixEHV7c3VXs

Oblasť príloh
Zobraziť ukážku videa YouTube Airbus Reinforced Cockpit Door Description and Procedure
Airbus Reinforced Cockpit Door Description and Procedure
Súhlasí Sloven


2.
označiť príspevok

Romankoooooo muž
   4. 4. 2015, 13:30 avatar
Pocul si tie nahravky? Mas divnych kamaratov, ale ved rovny rovneho si hlada.


3.
označiť príspevok

Romankoooooo muž
   4. 4. 2015, 13:32 avatar
Vy konspiratori ste riadny kokoti.


5.
označiť príspevok

Sloven muž
   4. 4. 2015, 13:35 avatar
A vy z hlavného prúdu ste čo potom???????????????????????????


6.
označiť príspevok

ranexil muž
   4. 4. 2015, 13:36 avatar
Aloe ma pravdu v tom, ze je mozne kokpit otvorit aj zvonka.
A to ej podstatny fakt o ktorom sa mlci,a by nebol dalsi vinnik.

A koniec koncov.
Ja neverim, ezby nejaky sebevrah len tak zabil dalsich stopatdesiat ludi, leda ak by bol sebevrazedny atentatnik.
Tiez, mam dojem, ze uz dostali vsetci svoje, aby nepadala vina na letecku spolocnost, tkorej akcie by sli do riti, a tiez na vyrobcu tejto sunky, ktoreho akcie by sli do riti.
Najlahsie a najlepsie pre vsetkych miliardarov bude, ak vinnik bude iba akysi psychicky naruseny pilot a nakoniec nik neprijde o rpachy.


7.
označiť príspevok

Romankoooooo muž
   4. 4. 2015, 13:40 avatar
Nebud naivny aj ty. Ano je mozne otvorit aj zvonka, ale zase da sa tomu aj zabranit...co zjavne kopilot urobil. Po kazdom velkom nestasti sa hned vyroji banda tupcov, ktory v tom hned vidia sprisahanie celeho sveta. Ved to uz je diagnoza.
Súhlasí Slušný človek


8.
označiť príspevok

Slušný človek muž
   4. 4. 2015, 13:43 avatar
Ľudia sú koťuhy. Zistili, že sa dá zarábať aj na konšpirácii.
Súhlasí Romankoooooo


9.
označiť príspevok

Romankoooooo muž
   4. 4. 2015, 13:43 avatar
Na jednej strane sa tu ohanate oficialnymi zdrojmi...vid Ron Paul a na druhej ked oficialne zdroje tvrdia nieco ine hned su konspiratori najvacsi odbornici na vsetko. Tupci


4.
označiť príspevok

Sloven muž
   4. 4. 2015, 13:33 avatar
Lož im je aj sestrou, aj bratom, aj otcom, aj materou....ale už nie dlho, už veľmi krátko....
Súhlasí Kasafran


19.
označiť príspevok

pátrač muž
   26. 6. 2015, 12:49 avatar
ako dlho Ti trvá kým sa ráno zobudíš a začneš niečo hodnotné robiť, tak dlho oni budú klamať


10.
označiť príspevok

the X žena
   4. 4. 2015, 15:55 avatar
dalsia vec, ak chcel vsetkych prizabit preco nenasmeroval direkt k zemi, ale lietadlo klesalo postupne ako pri pristavani ?
Súhlasí Sloven


11.
označiť príspevok

Karola žena
   4. 4. 2015, 20:08 avatar
hmm. ..nahrávka - počuť, dych, búchanie a piskot zariadenia na otvorenie už nie je zaznamený, ..zrejme skôr ako dobúchal už bolo po nich..boli to okamihy.
mňa trochu metie,.. že 150 cestujúcich začalo kričať len chvíľu pred pádom, keď lietadlo klesalo postupne a boli v b,lízkosti spomínané dve stíhačky., tak neviem, ..ušlo mi o ktorej hodine sa to stalo.


12.
označiť príspevok

Kasafran
   6. 4. 2015, 12:26 avatar
Významní letečtí odborníci: Pilot Lubitz je obětním beránkem. Práce stejné agentury jako při 11. září? Více otázek než odpovědí. Platí-li oficiální verze, přestaňme cestovat letadlem
2. 4. 2015

Odborníci se zamýšlí nad příčinami pádu německého airbusu a důvody zjevné me-diální masáže, které jsou občané vystaveni a jež nese podobné znaky jako v před-chozích případech mediálních mystifikací
Havárie airbusu ve francouzských Alpách, při které zahynulo 150 pasažérů včetně posádky, se zdála být zpočátku, při vší pochopitelné hrůze, relativně jasná. Konečně, chtělo by se trochu cynicky říci. Po dvou předchozích tragédiích boeingů malajských aerolinií, jejichž pravdivé objasnění je v nedohlednu, se v první chvíli zdálo, že tentokrát šlo o „normální“ havárii. Jenže její přinejmenším dosti nestandardní vyšetřování jakoby „v přímém přenosu“, ignorování řady nejasností a především obrovská mediální kampaň, která zjevně má zafixovat ve veřejnosti „první verzi“, začala otevírat jiné otázky. Po více než týdnu je jich více než odpovědí.
Je proto užitečné zamyslet se nad tím, zda oficiální verze o psychicky narušeném německém kopilotovi, který záměrně navedl letadlo na skalní masiv, která je den za dnem „podepírána“ novými a novými „důkazy“, je skutečně věrným obrazem toho co se nad Alpami odehrálo. Mnohé totiž opět nasvědčuje tomu, že jsme svědky další mediální manipulace, která má za cíl skrýt skutečnou příčinu tragédie a svalit vinu na ty, kdo se již nemohou bránit. Co se tedy vlastně odehrálo? Respektive – co o tom víme?

Rozpačitý rozjezd
Airbus A320 společnosti Germanwings odstartoval 24. března v deset hodin ráno z Barcelony do Düsseldorfu a za půl hodiny dosáhl letové hladiny 11 km. Záhy začal údajně klesat rychlostí až 900 metrů za minutu a z obrazovek radarů zmizelo letadlo v 10.47. Po dopadu v horách ve výšce zhruba 2000 metrů nad mořem se letoun roztříštil o skálu. Nikdo neměl šanci přežít.
Je opravdu jen náhodou, že bláznivou verzi o šíleném pilotovi, která se rázem stala oficiálním „hitem“, museli přinést Američané?
V prvních informacích o tragédii se ještě hovořilo o tom, že pilot vyslal nouzový sig-nál. Například podle webu heavy.com, který citovala všechna světová média včetně našich, pilot údajně vyslal nouzový signál 7700, což znamená, že letadlo je v ne-bezpečí a potřebuje při přistání prioritu. Zpráva o nouzovém signálu je klíčová, neboť vyvrací pozdější mediální verzi příběhu.
Druhý den poté již francouzské úřady zkoumají první nalezenou „černou skříňku“ se zvukovým záznamem z kabiny a nevylučují žádnou příčinu tragédie včetně terorismu. Objevuje se také zpráva, že důležitým svědectvím by mohla být výpověď pilota stíhačky Mirage 2000. Ta odstartovala, když piloti airbusu neodpovídali na výzvy věže, a podle svědků se k letadlu přiblížila. Tato zpráva ovšem z pozdějších me-diálních výstupů jako zázrakem mizí. Proč nemáme vědět, zda tam jedno či dokonce dvě letadla „asistovala“?

Zkušený pilot Lufthansy a letecký odborník Peter Haisenko oficiální verzi nevěří
Náhlý obrat
Po osmačtyřiceti hodinách se objevují první spekulace, že viníkem je druhý pilot. S informací přichází jako první New York Times (NYT), který tak určil směr celé ma-instreamové mediální interpretace havárie. Tuto verzi, kterou americkému listu údajně sdělil nejmenovaný zdroj obeznámený s vyšetřováním, potvrzuje ve čtvrtek i francouzský žalobce Brice Robin, který ve zjevných rozpacích konstatoval, že není známo, proč tak německý kopilot jednal.
Mediální mašinérie, která má tuto verzi zafixovat, se okamžitě rozjíždí na plné ob-rátky. Vzápětí jsou zveřejněny podrobnosti z přepisu záznamníku, které dodal opět tajemný zdroj z NYT, „jasně dokazující“ že Lubitz, nekomunikoval, nedovolil pilotovi vrátit se do kabiny a neodpovídal leteckým kontrolorům. Světové televize včetně našich přinášejí podrobné animace, jak se celá věc seběhla, včetně citací NYT. „Ten člověk venku lehce klepe na dveře, ale nikdo se neozývá. A pak udeří na dveře silněji, ale pořád žádná odpověď. Až do konce nikdo nezareagoval.“ Od té chvíle to už „každý viděl na vlastní oči“, takže jediná pravda je na světě.
Na scéně se dokonce objevuje sekyra, kterou se prý snažil nebohý první pilot rozbít pancéřové dveře do kokpitu. Pak si ale někdo zřejmě uvědomil, že z bezpečnostních důvodů sekyra v letadle již dávno být nesmí, a tak se nástroj zmenšil na sekáček. Ti, kteří pochybovali i o sekáčku, byli rychle umlčeni.
To nejhorší ale mělo teprve přijít. Média se okamžitě vrhla na hledání motivů, které z Andrease Lubitze učiní psychicky narušené krvelačné monstrum, a tím vysvětlí nevysvětlitelné – v historii dopravního letectví bez precedentu. V záchvatu „opráv-něného rozhořčení“ chvíli dokonce publikovala nesprávnou fotografii pilota, a teprve když se dotyčný ozval, že žije, dodala správný obrázek.

Reportáž televize ABC o tragické nehodě natočená podle zdroje NYT
Piloti se bouří
Pak už to šlo ráz na ráz. Rychle vycházelo najevo, že mladík trpěl depresemi, do-konce se z nich léčil – a konečně se objevily i „kýžené“ sebevražedné sklony. Zlatým hřebem „investigativců“ napojených na policii byla nalezená roztrhaná neschopenka u něho doma v koši. Něco jako zázrakem nepoškozený pas teroristy Muhammada Atty v troskách newyorských dvojčat.
Pokud bychom něco takového nedostávali „po kouskách“, zřejmě by si racionálně uvažující lidé museli začít ťukat na čelo a ptát se Kdo a Proč nám chce vyprávět podobné pohádky. Není divu, že se okamžitě vyrojila řada teorií, které spekulovaly o sestřelení („nedopatřením“) letadla novou laserovou zbraní, zkoušce dálkového „převzetí“ řízení letadel či zkoušce nových parapsychogických zbraní atd. Nevypadají příliš přesvědčivě, ale když není dostatek ověřitelných a uvěřitelných informací, nelze vlastně vyloučit nic.
Podstatnější byla okamžitá reakce německých pilotů, kteří si odmítli sednout do le-tadel a nepřišli do práce. Výmluvná byla rovněž solidarita jejich kolegů z celého světa, podle kterých je předčasné a neprofesionální házet vinu na Lubitze. Sdružení pilotů z celé Evropy vyjádřila pohoršení nad tím, jakým způsobem vyšetřovatelé a potažmo média informují o příčinách tragédie. „Neměli bychom dělat předčasné závěry založené na omezených zdrojích informací. Důvody, které vedly k této tra-gické havárii, budou známy teprve potom, co budou pečlivě prozkoumána veškerá data,” sdělil předseda německého odborového svazu pilotů Ilja Schulz.


13.
označiť príspevok

Kasafran
   6. 4. 2015, 12:26 avatar
Pokračovanie:

Zvukový záznam z černé skříňky airbusu Germanwings 4U9525
Záhada záznamníku
Hlavní francouzský odborový svaz pilotů SNPL oznámil, že zvažuje trestní oznámení za vyzrazení služebního tajemství. K tomu podle něj došlo tím, že z vyšetřování předčasně unikly informace o hlasovém záznamu v pilotní kabině. Opravdu – tento „důkaz“ je zcela klíčový. Nelze si totiž nepoložit otázku, proč byl okamžitě zveřejněn – a především, je-li autentický.
Analogicky bychom se totiž museli ptát, proč dodnes nebyl zveřejněn tentýž záznam z boeingu MH 17 sestřeleného nad Doněckem? Jaký důvod mají vyšetřovatelé postupovat zcela opačně? Proč v jednom případě máme po několika hodinách k dispozici nic neříkající zvuky, které bez srovnání s daty z druhé „černé skříňky“ nemají fakticky žádnou výpovědní hodnotu – kromě vytvoření mediální iluze – za-tímco ve druhém případě budeme muset čekat na „zveřejnění“ mnoho měsíců?
Proč nejprve zazní zpráva, že druhý záznamník byl nalezen – aby vzápětí přišlo dementi a už se nikdo neptá, kde původní informace vznikla? Z jakého důvodu se dodnes tento záznamník nenašel? Nebo snad mají pravdu ti, kteří tvrdí, že nalezen byl a je pouze potřeba získat čas na manipulaci s daty? Tomu by odpovídaly i do-hady, že zmizela paměťová karta ze záznamníku číslo jedna. Zmizela, nebo ne? A chce-li s daty někdo manipulovat – proč?
Francouzští vyšetřovatelé oznámili, že do konce týdne budou identifikovány pozůs-tatky všech pasažérů – i členů posádky. Jinými slovy, posbírali všechny „kousky“ jeden po druhém. Černou skříňku číslo dvě však přesto neobjevili? Nenajdou ji snad nikdy, přestože i ze dna oceánů ji lze získat, protože vysílá?
Otázky se vrší
Prostor před pilotní kabinou sleduje kamera. Záznam z ní by musel být rovněž sou-částí „dat“ v černé skříňce. Kde je? Komunikace s pilotní kabinou je pro posádku možná přes palubní telefon. Je uvěřitelné, že kdyby se první pilot nemohl dostat do kabiny, že by nejprve nezvedl telefon, aby se kolegy zeptal, co se děje, jestli mu třeba není špatně? Jenže to by také muselo být na záznamu. Je to tam, nebo není? Nebo snad také přeskočilo prvnímu pilotovi, takže místo aby zvedl telefon, začal rovnou bušit na dveře sekáčkem?
Co způsobilo, že se letadlo při dopadu (?) rozprsklo na milióny kousků, aniž začalo hořet? Vždyť od startu neletělo dlouho a v nádržích muselo mít spoustu benzínu. Nebo snad „šílený pilot“ pohonné hmoty vypustil, jako se to děje před plánovaným nouzovým přistáním? Proč by to dělal? A hlavně – proč by nám o tom dosud nikdo nic neřekl, když vše ostatní domněle probíhá jako „vyšetřování v přímém přenosu“?
Otázky přibývají – ale nikdo se jimi ve veřejném prostoru nezabývá. Místo toho sle-dujeme budování příběhu depresívního mladíka se sebevražednými sklony, kterého léčí spousta psychiatrů, aniž se o tom jeho zaměstnavatel dozví. Pokud by to byla pravda, měl by okamžitě každý rozumný člověk přestat dopravní letadla používat. Musel by si totiž položit otázku, kolik takových pilotů v aerolinkách všech světových dopravců asi je – když i ty německé, pověstné svou precizností, se zachovaly naprosto diletantsky.
Falešný obraz – proč?
Nevíme, jak to bylo. Den za dnem, s pravděpodobností hraničící s jistotou, však můžeme říci, že obraz, který nám v mohutné kampani staví před oči mediální mysti-fikátoři, je patrně falešný. A nikoli náhodou jeho počátek měli v rukou ti, kdo vybu-dovali „neprůstřelný obraz“ 11. září. Je opravdu jen náhodou, že bláznivou verzi o šíleném pilotovi, která se rázem stala oficiálním „hitem“, museli přinést Američané?
Pak zbývají ovšem stejné základní otázky jako v případě „zmizelého“ boeingu MH 370 a jeho „dvojčete“, sestřeleného MH 17. Nikoli jen mimochodem: Kde je po osmi měsících vyšetřování havárie u Doněcku, která spustila novou studenou válku proti Rusku, nejlépe vystihují slova vyšetřujícího prokurátora Freda Westerbeka. Ten právě vyzval (citovala jej dokonce i Česká televize, která přece bezpečně zná „vraha“ od prvního okamžiku a několik měsíců to lidem cpe do hlav):
„Hledáme jakéhokoliv svědka, který ví, co se stalo, nebo viděl něco, co by mohlo vysvětlit příčinu sestřelení MH17.“
No, panečku! A to má k dispozici oba letové zapisovače... Jestli by se pan prokurátor neměl zeptat v Kyjevě či ve Washingtonu – ti to přece věděli ještě dříve než současní francouzští vyšetřovatelé příčinu havárie airbusu. Američané měli jasno v několika minutách. O New York Times , respektive České televizi a spol. ani nemluvě. Tak nějak jako nyní.. .
A proto nyní, stejně jako tehdy, existují jediné otázky, které dávají smysl: Kdo? Proč? A především – z jakého důvodu a v čí prospěch?


14.
označiť príspevok

veriaci-4
   6. 4. 2015, 14:25

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



15.
označiť príspevok

ardzun muž
   6. 4. 2015, 15:13

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



16.
označiť príspevok

veriaci-4
   6. 4. 2015, 15:37

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



17.
označiť príspevok

ardzun muž
   6. 4. 2015, 16:32

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



18.
označiť príspevok

Kasafran
   6. 4. 2015, 16:34 avatar
Veriaci-4,
nezdá sa Ti, že v poslednej dobe blogy s podobným zameraním rastú ako huby po daždi? Pouvažuj o tom, čo je toho príčinou. Možno prídeš na to, že je to reakcia na siono-usofilnú goebbelsovsko-bilderbergovskú informačnú totalitu "mienkotvorných" médií v celom svete...!
Pre mňa je to veľkým zadosťučinením, pretože ľudia sa už prebúdzajú a začínajú myslieť vlastným softvérom...
váš príspevok

Pridávať príspevky môžu iba zaregistrovaní účastníci fóra.

Som zaregistrovaný

nick: heslo:
zostať trvalo prihlásený    
Nie som zaregistrovaný

Vaša prezývka:  

Po zaregistrovaní budete automaticky presmerovaní do tejto témy.

najnovšie príspevky na celom fóre

dnes, 23:37,  dufam, že týmito člankami sa aspon trochu rozsvieti v kotrbách starých komunistov.....a...
dnes, 23:35,  ano si pozitívne "zmätený".....tý obdivovateľ svojho prezidenta.....raz darmo ta...
dnes, 23:18,  Vonné sviečky Po rafinácii surovej ropy na výrobu benzínu zostáva na dne barelu...
dnes, 23:08,  Kto sú Palestínčania? „Palestínskosť“ nie je legitímna národná identita, je to len...
dnes, 23:05,  Ale ti sťahuje riť. Ani prstom do nosa by si si netrafil....
dnes, 23:03,  Súdruh Kiska to parádne dojebal. A taká pekná koalícia to mohla byť....
dnes, 22:55,  ty o rusoch a ukrajincoch vieš viac ako o Slovakoch, mufko
dnes, 22:21,  71- nič nie je u Matoviča premlčané - daňový úrad ho ihneď kontroloval a nie raz....
dnes, 22:06,  25- a potom si sa zobudil*13*13*13
dnes, 21:50,  Edo rus a nerus v roku 2019 riešit nebudem . Je to hnus take veci preberat. Nikdy ma...
dnes, 21:45,  huaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dnes, 21:45,  lgbti
dnes, 21:34,  Ondro žid a nežid v roku 2019 riešit nebudem . Je to hnus take veci preberat. Nikdy ma...
dnes, 21:20,  Ak máš pochybnosť stav niečo aspoň za 100 € i viac a ja dám 10 násobok a už zajtra ti...
dnes, 21:20,  Čo myslíš osvietený, bolo vtedy Slovensko moc antisemitisticke?...alebo to bol skôr strach z...
dnes, 21:16,  nemáš v tých vtakoch prehlad
dnes, 21:16,  No neviem, neviem jedovatý šíp, ale tak sa mi vidí, že ty si zmenený z mojich to vieš my...
dnes, 21:14,  vouuuuuuuuuuuu ten je super ale je to slavik červienka *04
dnes, 21:12,  Borat ta očakáva
dnes, 21:12,  Máte radi novinky zvieracej ríše? Aké stránky sú pre vás zaujímavé? Pre mňa je to tento...
neprehliadnite
df.sk na Facebooku
vyhľadávanie
 
Pokiaľ sú v manželskom vzťahu problémy, tak na vine sú obe strany - ako žena, tak aj svokra.
Prevádzkuje df.sk | TOPlist
(104 475 bytes in 0,417 seconds)