Hoď ma hore
prihlásenie:
Registrácia  |  Zabudnuté heslo
tu sa nachádzate: hlavná stránka  rôzne  téma
kategórie:  

11 ročný slnečný cyklus.

8
reakcií
198
prečítaní
Tému 25. marca 2019, 23:32 založil F=G.m1.m2/r^2.

podobné témy:

názov témy
posledná
reakcií
08. 11. 2011
59
12. 11. 2015
23
04. 05. 2010
65
17. 08. 2008
19
08. 03. 2015
8

1.
označiť príspevok

F=G.m1.m2/r^2 muž
   25. 3. 2019, 23:32 avatar
Práve študujem knihu "Amatérske krátkovlnné antény" z roku 1964 ftp.nagano.cz Tento odkaz smeruje mimo DF.sk a je tam vyslovená domnienka, že 11-ročná periodicita striedania maxím a miním slnečnej aktivity je v súlade s dobou obehu Jupitera okolo slnka. (strana 22) Čiže by to mohlo nejako súvisieť. Jupiter naozaj obehne Slnko približne za 11 rokov. Má niekto okolo tejto možnosti viac informácii?
....Keď prehliadnem skutočnosť, ako autor knihy povinne velebí Sovietsky Zväz, je to veľmi dobrá publikácia - a do dnes pravdepodobne nebolo na danú tému napísané nič lepšie....

2.
označiť príspevok

pion 2S7
   26. 3. 2019, 07:42 avatar
stále sa o tom diskutuje - či ide len o numerologickú zhodu, alebo je v tom skutočne nejaký vzťah napr. tu: stara.suh.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk . Jedna polovica to považuje za nemožné - nakoľko je 99 percent hmoty v slnku tak pochybujú o možnom vplyve. Druhý porovnávajú Slnko a Jupiter so známymi dvojhviezdami (Jupiter nemá ďaleko ku hviezde, možno by sa za určitých okolností mohol naštartovať). Druhá polovica dáva príklad obeh zeme a mesiaca, ktorý je tiež v nejakom matematickom vzťahu ku škvrnám a nikto nepochybuje, že zem s mesiacom nemá žiadny vplyv na slnečnú činnosť. Takže je to stále otvorené.
Súhlasí F=G.m1.m2/r^2

4.
označiť príspevok

F=G.m1.m2/r^2 muž
   26. 3. 2019, 16:09 avatar